- Waardering
- 7.891
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
...en een flye beweging die ik met mn verrotte schouder kan doen...dus die houden we erinDie cable naar beneden voor chest, vind ik zelf een zeer goede oefening.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...en een flye beweging die ik met mn verrotte schouder kan doen...dus die houden we erinDie cable naar beneden voor chest, vind ik zelf een zeer goede oefening.

heeeuuujjjj mijn merk!!

Dat dusheeeuuujjjj mijn merk!!
echt typisch iets wat ik ook doe, heel veel kcal zelfs laten in de dag omdan gwn de baco te kunnen drinken

omdan nog steeds heel week bloated rond te lopen

Ja met name tijdens de lockdown was dat chill...of binnenkort als de kleine in de zomervakantie 3 weken bij me is, kan hij drnaast een balletje trappen en ik kan ff UB trainen
Minime op je rug binden en walking lunges gaan doenJa met name tijdens de lockdown was dat chill...of binnenkort als de kleine in de zomervakantie 3 weken bij me is, kan hij drnaast een balletje trappen en ik kan ff UB trainen

Welkom!
Die gedachtengang had ik dus ook... wilde eigenlijk juist wat minder vaak drinken maar na vandaag denk ik dat dat misschien averechts werktzo man, aardig wat reps erbij... begin stilaan te denken dat ik meer bacardi moet gaan drinken
ik weet niet man, ik train ook om beter lichaam te crëeren, ik ben ondertussen van 94kg tot de 83kg geraakt, zou graag de abs nog willen die stilletjes aan zichtbaar worden, maar voor de rest heb ik geen wedstrijd doelen, dus ik begin stilletjes aan ook mentaal weer wat losser te worden qua drank en dergelijke.Die gedachtengang had ik dus ook... wilde eigenlijk juist wat minder vaak drinken maar na vandaag denk ik dat dat misschien averechts werkt
Het een sluit het ander niet uit en als je je draai hebt gevonden weet je wat voor jou werkt...balance is keyik weet niet man, ik train ook om beter lichaam te crëeren, ik ben ondertussen van 94kg tot de 83kg geraakt, zou graag de abs nog willen die stilletjes aan zichtbaar worden, maar voor de rest heb ik geen wedstrijd doelen, dus ik begin stilletjes aan ook mentaal weer wat losser te worden qua drank en dergelijke.
klopt, heb het vooral lastig in gezeligheid om neen tegen alcohol te zeggen, terwijl ik in de week dan bv thuis ook totaal geen trek krijg in alcohol dus tis niet dat ik eraan verslaafd ben denk ik dan =) maar int weekend in gezeligheid is het meestal zeer lastig om neen te zeggen.Het een sluit het ander niet uit en als je je draai hebt gevonden weet je wat voor jou werkt...balance is key
Ik ken tklopt, heb het vooral lastig in gezeligheid om neen tegen alcohol te zeggen, terwijl ik in de week dan bv thuis ook totaal geen trek krijg in alcohol dus tis niet dat ik eraan verslaafd ben denk ik dan =) maar int weekend in gezeligheid is het meestal zeer lastig om neen te zeggen.