- Waardering
- 7.891
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
Heb ik wel eens gedaan maar nee dat doe ik niet (drink meestal wel Bacardi-cola ZERO
)Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik wel eens gedaan maar nee dat doe ik niet (drink meestal wel Bacardi-cola ZERO
)Thnx!Mooi verslag man en goed overzichtelijk voor jezelf wat je sterke en zwakke punten zijn (zelf inzicht) Goeie progressie gepakt zo 💪
Ook lekker genieten he als je met de kleine bent, traint super veel, dus vakantie is ook fijn.
Geniet ervan iig!
Heb hem nu weer bijna 3 weken niet gezien en niet gesproken...ben echt blij als t morgen is
Mis de junkfood pics met mini me/you wel hoor!En genieten gaan we sws! Heb hem nu weer bijna 3 weken niet gezien en niet gesproken...ben echt blij als t morgen is
Kan ik me helemaal voorstellen 👌 enoy samen 😇Thnx!
Ik heb momenteel idd het gevoel dat ik heel gestructureerd bezig ben en dat bevalt goed...
En genieten gaan we sws! Heb hem nu weer bijna 3 weken niet gezien en niet gesproken...ben echt blij als t morgen is
Dus in je bulk zorg je dat je je macros hit en dan de alcohol is gewoon extra er boven op?Heb ik wel eens gedaan maar nee dat doe ik niet (drink meestal wel Bacardi-cola ZERO)
Ja...meestal zijn die avondjes niet gepland dus dan is de alcohol "extra". Houdt vaak wel een soort balansdag de dag erna...Dus in je bulk zorg je dat je je macros hit en dan de alcohol is gewoon extra er boven op?
Fixed

Damn man, dat zijn pas gains.Btje een aparte week...
Zondagavond terras gezeten en maandag een 2350kcal balansdag gehouden maar ondanks dat dinsdagochtend +0,8kg tegenover zondagochtend.
Dit zal dan met name vocht zijn maar dat ben ik de rest van de week niet meer kwijt geraakt.
De overige dagen gewoon op 4400kcal gezeten ookal was ik geen enkele keer meer gaan wandelen (wel 3 dagen in de zon aan t zwembad gelegen).
Gemiddeld gewicht was deze week dan ook bijna 1,2kg meer dan vorige week: 89,08kg (wel maar 4 weegmomenten)
89,08
87,9
87,78
88,6
87,91
87,23
86,9
87,59
87,06
87,08
86,82
86,1
Shape was wel aardig vol vond ik zelf
Dit was trouwens een jaar geleden in het revalidatiecentrum klein maandje na mn operatie. Maand niet kunnen trainen en enkel ziekenhuis voedsel (aangevuld met 2 shakes per dag):
Als dit met goed vorm is zijn dit echt mooie nummers 👌🏻. Goede shape ook manSide lateral raise
11x 20kg +2reps
16x 17,5kg +3reps
19x 15kg +1rep
Muscle memory is real

Vorm is na 2 schouderoperaties zo goed mogelijk en iig zonder zwaaien...en thnx!Als dit met goed vorm is zijn dit echt mooie nummers 👌🏻. Goede shape ook man

Thnx maat! Heb toevallig zin in sushi, kijken wat junior zegt...Lekkere training man. Niet zo verassend dat 25kg front raises zwaar zijn
Geniet van je dag vandaag met junior man. We zien de enorme vreetfestijnen straks wel weer verschijnen in het maaltijden topic!
Gaat helemaal goedkomen...nog een uurtje dan kan ik m ophalen

Op deze zie je er best buffed (massa) maar ook shredded uit. Merk je al dat je zwaardere gewichten kan pakken?Na 2 weken alleen maar hier en daar wat dom commentaar te posten ga ik vandaag nog eens een training loggen...
Ik heb in de tussentijd wel een btje getraind: 2x buitengym, 5x calisthenics en 2x thuis
Kwa voeding zat ik de eerste vakantieweek elke dag tussen de 3500-4000kcal. Wel een avond flink ziek geweest en voor t eerst sinds lange tijd nog eens mn hele maaginhoud uitgekotst #balansdag
(Voor wie ooit een uitstapje naar Mondo Verde in Landgraaf overweegt... de all you can eat is geen aanrader)
Afgelopen week een weekje bij mn ma aan de kust geweest en daar (bijna) niet op t eten gelet...sinds gisteren weer thuis en nu wordt ook gewoon weer gelogd.
De UB training van vandaag:
Plate loaded incline press
10x 30kg
10x 60kg
8x 70kg
8x 55kg
8x 45kg
Cable flye boven naar onder
15x 15kg
15x 20kg
2x 10x 25kg
Lat-pulldown Wide-MAG
2x 12x 85kg
Lat-pulldown Medium-MAG
2x 10x 80kg
Lat-pulldown Close-MAG
2x 10x 70kg
Close grip Chest supported T-bar row
2x 8x 60kg
12x 50kg
Plate loaded seated calf raise
20x 60kg
2x 10x 75kg
Plate loaded Shoulder press
10x 20kg
7x 50kg
6x 50kg
10x 40kg
Cable front raise/hanging Side cable raise/ cable upright row
10x 10kg/10x 10kg/10x 70kg
10x 15kg/10x 15kg/10x 75kg
10x 20kg/10x 20kg/10x 80kg
Barbell curl
10x 30kg strikt
2x 8x 45kg niet strikt
Rope pushdown
15x 35kg
10x 50kg
10x 55kg, 12x 40kg, 14x 30kg (dropset)
Lange training, vandaag ook voor t eerst sinds 2 weken weer eens een pre-workout gepakt.
Maar oh wat is het toch heerlijk om op de sportschool te zijn!
(Middag)gewicht: 91,2kg
Op deze zie je er best buffed (massa) maar ook shredded uit. Merk je al dat je zwaardere gewichten kan pakken?