Solway Firth
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.859
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heerlijk dat gevoelIk had dr ook zwaar zin in vanmorgen😁
(...en niet eens PWO gepakt😇)

Ik doe de gnocci meestal bakkenbij mij plakken ze altijd zo als ik ze kook..
Ziet er goed gebalanceerd uit man👌 lekker hoorFull day of eating:
![]()
Pre-workout:
Rijstebloem, whey,kaneel
![]()
Intra:
EAA,druivensuiker, collagen,creatine,beta-alanine
Post-workout 1: banaan
![]()
Post-workout 2: cereal
![]()
Ontbijt:
Havervlokken, blauwe bessen, whey
![]()
Lunch @ work:
2 volkoren wraps, light kaas, kipbeleg, komkommer, mosterd
2 snee brood met pindakaas
![]()
Warme maaltijd 1:
Bief, gnocchi, erwten en worteltjes
![]()
Warme maaltijd 2:
Bro-food: kip met rijst en broccoli
![]()
Warme maaltijd 3:
Bief, stokbrood met kruidenboter, spinazie a la creme
4301kcal
E264/K622/V73

)Probeer namelijk zelf altijd als het gezin stokbrood met boter eet (bijv bij de soep), iets te pakken als volkoren pasta, rijst, burrito oid.Ziet er goed gebalanceerd uit man👌 lekker hoor
Stokbroodje als cheat/smaak? Of heeft dat daadwerkelijk goeie voedingswaarde? (Echte vraag)Probeer namelijk zelf altijd als het gezin stokbrood met boter eet (bijv bij de soep), iets te pakken als volkoren pasta, rijst, burrito oid.
Het hoeft ook niet altijd volkoren of zilvervlies te zijn, zeker als je genoeg vezels binnen krijgt (wat in een bulk geen prob zou mogen zijn).Ziet er goed gebalanceerd uit man👌 lekker hoor
Stokbroodje als cheat/smaak? Of heeft dat daadwerkelijk goeie voedingswaarde? (Echte vraag)Probeer namelijk zelf altijd als het gezin stokbrood met boter eet (bijv bij de soep), iets te pakken als volkoren pasta, rijst, burrito oid.

Lekker dus ;-) en als het kan, waarom niet jezelf ff verwennen met wat meer smaakIk zat gisteren heel laag in vet dus kon het me "veroorloven"...

Lange afstand zwemmen is relax cardio met weinig belasting.....Nice trainingLegday 2
10min. Ligfiets
Lying Leg curl
15x 35kg
12x 50kg
10x 60kg
Adductor
25x 50kg
15x 75kg
15x 85kg
Squat
7x 3x 95kg
Hyperextension
3x 15
One legged legpress machine
15x 35kg
15x 50kg
15x 85kg
Plate loaded Seated calf raise
3x 10x 80kg
20x 40kg
Leg extension
45x 35kg
(Ochtend)gewicht: 88,30kg
Gisteren netjes 4300kcal gegeten...vandaag 1,5kg lichter en had honger tijdens de training, lijkt er op dat mn lichaam vraagt om meer voedsel.
Ik had gisteren trouwens voor t eerst ook echt gezwommen in t zwembad. 6 baantjes a 25m en was drna aardig buiten adem😄
Haha jezelf ff goed straffen 👌Na 2 ongeplande rustdagen (doordat woensdag weer eens een avondje terrassen zwaar uit de hand was gelopen) vandaag de draad weer opgepakt:
Rug-triceps
10min crosstrainer
12 pull ups -2
Plate loaded Lat-pulldown
11x 120kg +2
9x 120kg +1
12x 110kg +1
Plate loaded high row
9x 140kg +1
8x 140kg
14x 120kg +1
2 topsets ipv 1
Standing Calf raise
25x 55kg
9x 135kg
10x 130kg
Close grip Chest supported T-bar row
13x 65kg +1
10x 65kg
12x 60kg
Hyperextension
2x 15
Rack-pull
7x 3x 95kg
Close grip benchpress
10x 50kg
9x 80kg met spotter
11x 70kg
Cable pushdown/rope extension/dips
10x 70kg/10x 50kg/15x
10x 75kg/10x 50kg/10x
Bij de pull ups dacht ik dat wordt niet veel vandaag maar uiteindelijk toch nog best een lekkere training. Zo'n btje haat op jezelf kan best motiverend werken...
(Ochtend)gewicht: 88,10kg (leuk zo'n bulk waar je alsmaar lichter wordt 🙄)
Goed voornemen en het staat nu voor altijd vast op het web 😜 mooie stok achter de deur hahaDat ja😄
Heb over 2 weken een housewarming...tot dan ga ik iig geen gekke dingen meer doen. Btje vaak de afgelopen tijd🙄
joh, moet je jezelf niet aan storen, zie het als iets goeds, je hebt zo een ongelooflijke focus, zowel op je training als je voeding, dat een keer niet doen wat in je planning zit wel ok is hoor.Week begon heel goed maar helaas heb ik die lijn deze week niet doorgetrokken. Uiteindelijk wel nog 5 keer getraind maar de reden waarom ik me niet aan mn planning heb gehouden stoort me gewoon.