AndroidHealthClinic

Daddycated

...2e nacht op rij zwaar slecht geslapen. De rust die ik afgelopen weekend heb gehad is meer dan teniet gedaan. Training was ook weer matig en zit dr een btje doorheen op dit moment...
Alleen vrijdag zal ik nog een keer door de zure appel moeten bijten
Misschien een erg vreemd concept dit, maar:
Als je al omschrijft dat je er een beetje doorheen zit en "2 nachten zwaar slecht geslapen hebt", zou je dan misschien niet die ene vrijdagnacht training laten vervallen om een paar uurtjes meer in bed te hebben en fitter aan je papaweekend beginnen? Ook zodat je iets meer ruimte krijgt in je herstel aangezien je zo slecht slaapt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.343
Misschien een erg vreemd concept dit, maar:
Als je al omschrijft dat je er een beetje doorheen zit en "2 nachten zwaar slecht geslapen hebt", zou je dan misschien niet die ene vrijdagnacht training laten vervallen om een paar uurtjes meer in bed te hebben en fitter aan je papaweekend beginnen? Ook zodat je iets meer ruimte krijgt in je herstel aangezien je zo slecht slaapt.
True...dat zou waarschijnlijk de verstandigere optie zijn. Maarjah ik en verstandig:eyes:

• #2.344
Nou vandaag was ik dus 's avonds trainen🙄

Lex

10min. Ligfiets

Seated Leg curl
15x 35kg
15x 50kg
15x 75kg
10x 85kg
21x 65kg

Adductor
25x 50kg
15x 75kg
13x 105kg

Alle squatrekken bezet, 45° legpress en een gewone legpress ook

Standing Leg curl
2x 10x 20kg

Hierna nog steeds alles bezet dus toen maar gewone legpress gedaan

Legpress machine
25x 101kg
15x 173kg
15x 245kg (full stack)
26x 221kg

Leg extension
15x 35kg
20x 50kg
5x 135kg
8x 120kg
12x 100kg

Plate loaded seated calf raise
3x 10x 80kg

Op zich wel een lekkere training...voelde m aardig. Zondag (weer in de avond nota bene) nog een 2e legday inlassen zodat ik deze week nog squats doe.

(Avond)gewicht: 90,0kg

• #2.345
Gisteravond voor de training trouwens niet eens koffie gehad en heb alsnog lekker getraind...

Mede daarom ook goed geslapen (voor mijn doen). Werd om 4 uur wakker en heb toen nog geprobeert verder te slapen maar na 20minuten toch maar opgestaan.

En vandaag was dan weer zo'n dag waar ik me ontzettend fit en sterk voelde...

Schouders-borst

10min crosstrainer

OHP (microloading)
5x 5x 40kg

Cable upright row (wide grip)
10x 50kg
10x 75kg
2x 8x 85kg
20x 70kg (normal grip)

Front raise dumbell
11x 22,5kg
8x 22,5kg

Side lateral raise
14x 20kg
15x 17,5kg
10x 12,5kg, 12x 10kg, 15x 7,5kg (dropset)

Everyday is calves day
Standing calf raise
25x 65kg
13x 135kg
10x 135kg

Plate loaded incline chest press
8x 70kg
8x 60kg
8x 50kg

Nieuw gewicht topset

Butterfly
3x 15x 45kg

Plate loaded Lying chest press
3x 90kg
3x 70kg
8x 40kg

Die laatste viel een btje tegen maar toen was t ook echt op. Merk wel dat minder reps met hoger gewicht me beter afgaan met mn schouder. Zou t nut hebben om triples en singles op plate loaded toestellen te doen?

Voor de rest top training!
(Denk soms echt dat ik manisch-depressief ben😄)

(Ochtend)gewicht: 89,40kg

• #2.346
Ik kon t niet laten: 3 uur opgestaan, uurtje later op de sportschool...

Armen

10min. Crosstrainer

Preacher curl machine
15x 35kg
2x 10x 45kg
11x 40kg

Barbell curl 21en in het squatrek
3x 21x 20kg

One arm Cable curl ss one arm cable pushdown
10x 20kg, 10x 20kg
2x (10x 30kg, 10x 30kg)

slight incline cgbp smith
10x 20kg
10x 40kg
6x 50kg
11x 30kg

Nieuwe oefening, gisteren iemand zien doen en had gelijk zoiets van die ga ik ook proberen.
Minder gewicht dan de standaard cgbp maar voelde m goed in de triceps dus deze ga ik vaker doen.

Plate loaded seated calf raise
4x 10x 60kg

Langzame uitvoering met hold bovenin

Cable pushdown reverse grip
10x 15kg
10x 25kg
10x 35kg
10x 50kg
2x 10x 55kg
Close grip
13x 70kg

Hier was t vandaag ff zoeken naar t werkgewicht. Vorige keer 30kg vandaag 55. Merk je toch dat toestel en volgorde van oefeningen een grote rol spelen.

Weer een fijne training. Had vandaag trouwens zelfs nog steeds een btje spierpijn van de slechte rugtraining van dinsdag. Zometeen weer van 7 tot 1 invallen aan de receptie en drna junior ophalen...

(Ochtend)gewicht: 89,00kg

• #2.347
Aangezien de volgende weging pas zondagavond is vandaag al het weekgemiddelde:

89,3kg

Gewichtsontwikkeling:

89,3
89,2
88,71
89,48
88,89
90,22
90,47
89,08
87,9
87,78
88,6
87,91
87,23
86,9
87,59
87,06
87,08
86,82
86,1

Behalve de rustdag op zondag elke dag consistent 4400kcal gegeten en deze week gemiddeld 0,1kg zwaarder. 100gram is wat weinig dus vanaf vandaag gaan we naar 4575kcal op trainingsdagen. Waarom een + van 175kcal? Volgens MFP is dat een snee delicatessenbrood met 15gr 100% pindakaas. Denk dat ik de extra calorien met brood of rijstwafels met pindakaas ga verhogen de komende tijd aangezien ik over het algemeen nog vrij laag in vet zit en vrij hoog in eiwit.

Voor de rest was het een goede week (ondanks mn dinsdagdipje). Ben eindelijk weer daddycated bezig, niet eens buiten de deur gegeten (daar komt dit weekend verandering in) en heb al bijna 2 weken niet meer gedronken enz. , dat was me daarvoor een hele tijd niet meer gelukt.

Laatst bewerkt:

89,3kg

Gewichtsontwikkeling:

89,3
89,2
88,71
89,48
88,89
90,22
90,47
89,08
87,9
87,78
88,6
87,91
87,23
86,9
87,59
87,06
87,08
86,82
86,1

Behalve de rustdag op zondag elke dag consistent 4400kcal gegeten en deze week gemiddeld 0,1kg zwaarder. 100gram is wat weinig dus vanaf vandaag gaan we naar 4575kcal op trainingsdagen. Waarom een + van 175kcal? Volgens MFP is dat een snee delicatessenbrood met 15gr 100% pindakaas. Denk dat ik de extra calorien met brood of rijstwafels met pindakaas ga verhogen de komende tijd aangezien ik over het algemeen nog vrij laag in vet zit en vrij hoog in eiwit.

Voor de rest was het een goede week (ondanks mn dinsdagdipje). Ben eindelijk weer daddycated bezig, niet eens buiten de deur gegeten (daar komt dit weekend verandering in) en heb al bijna 2 weken niet meer gedronken enz. , dat was me daarvoor een hele tijd niet meer gelukt.
Lekker bezig @ niet drinken, same here. 💪✅

89,3kg

Gewichtsontwikkeling:

89,3
89,2
88,71
89,48
88,89
90,22
90,47
89,08
87,9
87,78
88,6
87,91
87,23
86,9
87,59
87,06
87,08
86,82
86,1

Niet drinken is in het begin even kut, maar de langere termijn voordelen die je ervoor terug krijgt zijn het echt dubbel en dwars waard

• #2.351
Lekker bezig @ niet drinken, same here. 💪✅
Jij ook goed bezig!
Niet drinken is in het begin even kut, maar de langere termijn voordelen die je ervoor terug krijgt zijn het echt dubbel en dwars waard
Mwoah helemaal stoppen zal ik nooit, daarvoor beleef ik daar gewoon te veel plezier aan. Als ik het weer kan beperken tot eens in de maand en dan op een "normaal" tijdstip naar huis ben ik tevreden. De afgelopen tijd was het wat frequent en elke keer zwaar uit de hand gelopen waardoor ik dr achteraf steeds spijt van had.
Het alternatief is momenteel alleen thuis zitten en dat zie ik niet zo zitten. Bovendien ben ik met de mensen waar ik tegenwoordig nog contact mee heb inmiddels bijna 20jaar bevriend, dus vind het ook belangrijk hun zo nu en dan nog te zien, en daar hoort bij ons gewoon een drankje bij...
Is de prijsvraag van deze week al geopend?
Zo ja? Ik zet in op 58 bordjes.
hahaha...hij zei woensdag hij wil naar subway maar dat zie ik niet zo zitten, dus kijken of ik hem nog een btje kan manipuleren.
Vorige keer waren we bij kfc en de keer daarvoor bij de foodcourt van het winkelcentrum in Aken. Daar had hij ookal kfc en ik een overpricede, veel te kleine pizza van Pizza Hut dus ik ben wel toe aan een betere cheat.

hahaha...hij zei woensdag hij wil naar subway maar dat zie ik niet zo zitten, dus kijken of ik hem nog een btje kan manipuleren.
Vorige keer waren we bij kfc en de keer daarvoor bij de foodcourt van het winkelcentrum in Aken. Daar had hij ookal kfc en ik een overpricede, veel te kleine pizza van Pizza Hut dus ik ben wel toe aan een betere cheat.
Moet toch leuk zijn... Iedere keer als je dat manneke het weekend hebt dat soort leuke dingen gaan doen samen :)

• #2.353
Moet toch leuk zijn... Iedere keer als je dat manneke het weekend hebt dat soort leuke dingen gaan doen samen :)
Eten is altijd leuk:p

Maar: ja, ik geniet echt van de tijd die ik met hem doorbreng en merk echt dat het ons allebei goed doet. Ik heb vroeger nooit een leven geleefd waar plek was voor een kind en als ik het had kunnen plannen was ik denk ik nooit vader geworden. Maar uiteindelijk is het het beste wat mij ooit is overkomen.

Ik vind drinken alleen leuk op festivals, feestjes maar zelfs dan ga ik niet zuipen. Heb genoeg zelfvertrouwen om meiden aan te spreken en blijkbaar ben ik nuchter grappiger.:o

Ik vind drinken alleen leuk op festivals, feestjes maar zelfs dan ga ik niet zuipen. Heb genoeg zelfvertrouwen om meiden aan te spreken en blijkbaar ben ik nuchter grappiger.:o
Als ik ergens heen ga en ik ga iets doen ben ik zo fucked up dat ik niet meer kan praten dus nuchter zijn is voor mij bijna altijd de beste keuze
Ik gebruik echt zelden, maar als ik iets doe ga ik er ook altijd zo finaal vanaf dat ik een halfjaar er van moet bijkomen :roflol:

• #2.356
Ik vind mezelf ook leuker als ik nuchter ben dan wanneer ik na een lange nacht vercrapt op de bank lig :p
Als ik ergens heen ga en ik ga iets doen ben ik zo fucked up dat ik niet meer kan praten dus nuchter zijn is voor mij bijna altijd de beste keuze
Ik gebruik echt zelden, maar als ik iets doe ga ik er ook altijd zo finaal vanaf dat ik een halfjaar er van moet bijkomen :roflol:
Sympathiek:D
Dat heb ik altijd als een van mn grote problemen gezien, dat ik altijd vrij snel herstel. Vroeger regelmatig op zaterdag naar een feestje geweest, de hele zondag geafterd en op maandag gewoon getraind. (ben me er wel van bewust dat ik kwa shape veel meer had kunnen bereiken als ik vroeger anders had geleefd)

Heeee. Ben daarin dus niet de enige.
Het is of volgas of niks :roflol:

Hahah ik kan me ook inhouden als bier 3-4 euro per bekertje is, als het gratis is is het een ander verhaal. :roflol:

Terug
Naar boven