Fitness Seller

Daddycated

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.381
Wat is jouw beleid rondom deloads?

Wel al een aantal keren gedaan maar nooit na een vooraf gepland aantal weken ofzo. Laatste keer toen Alex vakantie had en ik daardoor niet "normaal" kon trainen. 2e week van oktober is die weer een week bij me dus dan wordt t ook weer een weekje improviseren wat dan als deload kan worden gezien

• #2.384
hmmm. Gezond hoor, maar als dat dan betekent dat we de hele tijd berichten krijgen a la 'ik was moe' en 'matige training...
Mwoah als t goed is kan ik volgende week gewoon weer 's morgens trainen zodra ik wakker ben, dan ben ik voor gewoonlijk fit. Veel beter dan na t werk (deze maand is ook gewoon kut...door personeelstekort 115 extra uren gedraaid en constante stress om zoveel mogelijk bezet te krijgen)

door personeelstekort 115 extra uren gedraaid en constante stress om zoveel mogelijk bezet te krijgen
Heftig. 115 uurtjes extra. Snap ik wel dat je je soms als een natte krant voelt tijdens het trainen.
Gelukkig komt er weer een minime weekje aan waarin dingen wat rustiger zijn, toch?

• #2.387
Benen ook weer gedaan

10min. Ligfiets

Lying Leg curl
15x 35kg
10x 50kg
8x 75kg
13x 60kg

Adductor
25x 50kg
15x 75kg

Squat
3x 10x 90kg

Standing Single leg press machine
15x 50kg
10x 85kg
15x 75kg

Hyperextension
3x 10

Standing calf raise
25x 65kg
13x 135kg
10x 135kg

Leg extension
25x 35kg
8x 135kg
10x 115kg

(Middag)gewicht: 89,85kg

Gisteren een extra rustdag gehouden aangezien ik van 7:00-14:00 aan de receptie had gezeten, drna gelijk Alex kon ophalen en 's avonds ook nog t een en ander moest doen...

Wat ik vandaag heel erg merkte is dat mn conditie ineens bar slecht is dus dat is ook een aandachtspunt de komende tijd

Morgen als t goed is nog eens een ochtendtraining...

Wat ik vandaag heel erg merkte is dat mn conditie ineens bar slecht is dus dat is ook een aandachtspunt de komende tijd
Komt dat door je toename in gewicht of doordat je amper/geen tijd hebt gehad om wat cardio te doen?
Of is het gewoon een opstapeling van je enorme werkstress denk je?

Benen ook weer gedaan

10min. Ligfiets

Lying Leg curl
15x 35kg
10x 50kg
8x 75kg
13x 60kg

Adductor
25x 50kg
15x 75kg

Squat
3x 10x 90kg

Standing Single leg press machine
15x 50kg
10x 85kg
15x 75kg

Hyperextension
3x 10

Standing calf raise
25x 65kg
13x 135kg
10x 135kg

Leg extension
25x 35kg
8x 135kg
10x 115kg

(Middag)gewicht: 89,85kg

Gisteren een extra rustdag gehouden aangezien ik van 7:00-14:00 aan de receptie had gezeten, drna gelijk Alex kon ophalen en 's avonds ook nog t een en ander moest doen...

Morgen als t goed is nog eens een ochtendtraining...
8x135 leg extension :eek:

Ik was blij met mijn 86x13 :D nog steeds hoor...#progression

• #2.390
Komt dat door je toename in gewicht of doordat je amper/geen tijd hebt gehad om wat cardio te doen?
Of is het gewoon een opstapeling van je enorme werkstress denk je?
Geen idee eerlijk gezegt. Vroeg me idd wel na de training af of stress en oververmoeidheid bijdragen aan een slechte conditie...

8x135 leg extension :eek:

Ik was blij met mijn 86x13 :D nog steeds hoor...#progression
Over de vorm zullen we t beter niet hebben😄🙈

Vroeg me idd wel na de training af of stress en oververmoeidheid bijdragen aan een slechte conditie...
Bij mij wel in ieder geval. Als ik wat moe ben en mezelf al een tijd gestresst voel gaan mijn cardio prestaties ook vrij fors achteruit. Komende week een wat rustigere week met je manneke toch?

• #2.392
Bij mij wel in ieder geval. Als ik wat moe ben en mezelf al een tijd gestresst voel gaan mijn cardio prestaties ook vrij fors achteruit. Komende week een wat rustigere week met je manneke toch?
Als t goed is wordt het vanaf nu wat rustiger. Weekje met junior is over 2 weken pas...
Gisteren ook nog te horen gekregen dat onze grootste klant vanaf januari een ander beveiligingsbedrijf heeft ingehuurd dus stand nu ben ik na 31 december werkloos...dan heb ik iig ff rust😄

Als t goed is wordt het vanaf nu wat rustiger. Weekje met junior is over 2 weken pas...
Gisteren ook nog te horen gekregen dat onze grootste klant vanaf januari een ander beveiligingsbedrijf heeft ingehuurd dus stand nu ben ik na 31 december werkloos...dan heb ik iig ff rust😄
Balen man, zo'n buff guy als jij heeft vast zo een nieuwe baan!

• #2.395
Dat klinkt nou ook niet echt alsof het je stress verhelpt? Of heb je er geen stress om omdat je genoeg werkgevers hebt die je zo in dienst willen nemen?
Het zat dr aan te komen en nu heb ik wat dat betreft tenminste zekerheid. Tuurlijk ergens wel jammer...was mn eerste leidinggevende functie en over t algemeen had ik heel veel vrijheid bij mn huidige baan (ik bedoel maar...halve zomer zowat aan t zwembad gehangen) maar ook periodes van veel stress met de afgelopen maand als toppunt.

Heb tot nu toe maar een concrete baan op t oog waar ik iig ga solliciteren. Voor de rest vanaf nu alvast mn ogen open houden...is gelukkig (nog) geen slechte tijd om nieuw werk te zoeken.

Tot nu toe waren t altijd verbeteringen als ik een nieuwe baan moest zoeken dus hopelijk kan ik die lijn doortrekken

Het zat dr aan te komen en nu heb ik wat dat betreft tenminste zekerheid. Tuurlijk ergens wel jammer...was mn eerste leidinggevende functie en over t algemeen had ik heel veel vrijheid bij mn huidige baan (ik bedoel maar...halve zomer zowat aan t zwembad gehangen) maar ook periodes van veel stress met de afgelopen maand als toppunt.

Heb tot nu toe maar een concrete baan op t oog waar ik iig ga solliciteren. Voor de rest vanaf nu alvast mn ogen open houden...is gelukkig (nog) geen slechte tijd om nieuw werk te zoeken.

Tot nu toe waren t altijd verbeteringen als ik een nieuwe baan moest zoeken dus hopelijk kan ik die lijn doortrekken
Goeie dat het je niet zoveel stress oplevert man, dit zijn niet de tijden om opeens zonder baan vooruitzicht te zitten :)
Denk dat in de beveiliging (dat doe je toch?) ook wel enorm veel vacatures zijn.

• #2.397
Goeie dat het je niet zoveel stress oplevert man, dit zijn niet de tijden om opeens zonder baan vooruitzicht te zitten :)
Denk dat in de beveiliging (dat doe je toch?) ook wel enorm veel vacatures zijn.
Ja in de beveiliging is idd genoeg werk. Maar misschien vind ik nu ook wel werk dat aansluit op hetgeen ik ooit gestudeerd heb (rechten🤣)

Ja in de beveiliging is idd genoeg werk. Maar misschien vind ik nu ook wel werk dat aansluit op hetgeen ik ooit gestudeerd heb (rechten🤣)
Dat is dan wel weer een heel andere carrière pad. Kan leuk zijn iets nieuws! Al lang fijn voor je dat je opties hebt man :D

LOL dat jij ook rechten hebt gedaan. Had ik niet achter je gezocht. Wat vindt je trouwens van dat beveiligersprogramma dat nu op tv is :p

• #2.400
LOL dat jij ook rechten hebt gedaan. Had ik niet achter je gezocht. Wat vindt je trouwens van dat beveiligersprogramma dat nu op tv is :p
Bachelor Nederlands Recht universiteit Maastricht✌🏽
En dat zou denk ik niemand achter mij zoeken😄
Ik kijk eigenlijk nooit tv...alleen maar Netflix

Terug
Naar boven