- Waardering
- 7.894
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Werd door @Tidus FFX al naar je OP verwezen. Zag daar dat je onder begeleiding bent/was? Bij wie als ik vragen mag?
34 en 22 als ik goed kan rekenen
Goede squats trouwens, benen zullen wel groeien op die manier!
wat een leuke foto, zegVandaag een dagje vrij en nog eens 's morgens getrained...trainingspartner was gister op een bruiloft geweest en vanochtend nog niet fit maar mn vriendin wilde eens mijn training meedoen en was een waardige vervanger....
![]()
Oja we hebben schouders/traps gedaan...
Shoulder press barbell
(Zittend, Achter hoofd)
20x 20kg
12x 40kg
10x 50kg
8x 60kg
6x 75kg
Upright row
8x 55kg
8x 55kg
8x 55kg
8x 55kg
Side lateral raise
12x 12.5kg
10x 15kg
8x 17.5kg
6x 20kg, 15x 10kg
Front dumbell raise
(Hammer grip)
15x 15kg
15x 15kg
15x 15kg
Reverse flyes machine
10x 75kg
10x 85kg
10x 95kg
10x 105kg
Dumbell shrug
15x 50kg
15x 50kg
15x 50kg
Gewicht: 93,7kg (in de ochtend dus)
Leuk dat ze mee wilde trainen ook!wat een leuke foto, zegLeuk dat ze mee wilde trainen ook!
Dat is goed klote man. Slijt het door intensief benen te trainen niet nog sneller?Arthrose...bij me geboorte stond me heup verkeerd maar dit is toen niet gediagnostiseerd. Tot me 27e ook geen last ervan gehad en toen begon het dat mn been met kickboksen wel eens "op slot" zat waardoor ik geen high kicks kon doen. Toen allerlei onderzoeken en scans gehad en daar bleek dat mijn heup al ernstig versleten was. Omdat ik nog zo jong was werd mij geadviseerd om een operatie zo lang mogelijk uit te stellen aangezien kunstheupen ook maar een beperkt aantal jaren meegaan en dan vervangen moeten worden. Ben in mijn beweging dus enigszins beperkt en heb soms ookwel pijn maar zolang ik nog functioneer wilde ik dr nog niks aan laten doen (al frustreerd het natuurlijk wel en maakt de "inhaalslag" van mn benen niet makkelijker)
Dat doen @wovano en ik ook. We hebben allebei een eigen schema, maar zijn vaak tegelijkertijd in de sportschool aan het trainen. Pluspunt is dat we dan samen cardio kunnen doen. Toch gezelliger om een beetje op de fiets te kletsen.Ja was idd eens leuk! We gaan normaal zo'n 4x per week samen maar zij doet dan dr eigen schema (ub/lb)
Arthrose...bij me geboorte stond me heup verkeerd maar dit is toen niet gediagnostiseerd. Tot me 27e ook geen last ervan gehad en toen begon het dat mn been met kickboksen wel eens "op slot" zat waardoor ik geen high kicks kon doen. Toen allerlei onderzoeken en scans gehad en daar bleek dat mijn heup al ernstig versleten was. Omdat ik nog zo jong was werd mij geadviseerd om een operatie zo lang mogelijk uit te stellen aangezien kunstheupen ook maar een beperkt aantal jaren meegaan en dan vervangen moeten worden. Ben in mijn beweging dus enigszins beperkt en heb soms ookwel pijn maar zolang ik nog functioneer wilde ik dr nog niks aan laten doen (al frustreerd het natuurlijk wel en maakt de "inhaalslag" van mn benen niet makkelijker)

Dat is goed klote man. Slijt het door intensief benen te trainen niet nog sneller?