AndroidHealthClinic

Dani Var log II

Ik hoor het al, gaat goed komen ! :D

Moet ik hier ook posten?

:D

Dani zei:
Honger! *kijkt sip in het lege bakje...*
lol de eerste week van de cut heb ik dat ook altijd...heb je al je eten op en heb je daarna nog harstikke honger...veel succes verder...

• Topic Starter Topic Starter
Week 2

Gewicht: 64,6kg

2x5mg anavar
3x2 caps sesathin

KT 200/150/25
CA 220/100/40

Dag 8 Za 19-3
rug/tri + 30min cardio

Even training van gisteren ingehaald. Alles soepeltjes. Cable pulley kunnen afmaken op 65kg, BOR op 45. Wide PD als laatste gedaan, geeindigd op 55kg. Moet er toch eens wat beter op letten als ik klaar ben, werd weer eens gelanceerd :p Triceps als altijd een feestje. Voor het eerst small BP reverse grip geprobeerd, is idd een killer voor je triceps maar als je niet uitkijkt ook voor je polsen.
Cardio na een half uur mee gestopt omdat ik er doorheen zat. Had ook nog niet gegeten dus het voor gezien gehouden.

Dag 9 Zo 20-3
sch + 60min cardio

PMS Queen..... Trainen was zwaar. Niet vooruit te branden.
Momenteel de emotionele stabiliteit van Patty Brard. :bawling:

Dag 10 Ma 21-3
borst/bi

Geen bijzonderheden

Dag 11 Di 22-3
45min cardio

Weer aanspreekbaar. Alles so far so good. Grappig hoe verneukeratief gewicht eigenlijk is. Vorige week weer met creatine begonnen en al zitten mijn kleren weer losser, mijn weegschaal geeft een kilo meer aan.

Dag 12 Wo 23-3
Benen

Bijna fluitend SQ afgemaakt op 2 x 6 x 110kg :lifter: Thats the way aha aha....

De rest van mijn training viel een beetje in het water omdat ik in een discussie verwikkeld raakte met de aanwezige fitnessinstructeur over de optimale manier van trainen. Eind van de discussie verweet ik hem boekenwijsheid en hij mij dat ik alleen vanuit mezelf redeneer. Denk dat we allebei een beetje gelijk hebben.

Overigens niet de eerste keer dat we elkaar hierover in de haren vliegen. Zal ook niet de laatste keer zijn aangezien we niet alleen een gym maar ook een huis delen :p

Dag 13 Do 24-3
45min cardio

Blij dat ik in een tshirt slaap, kon hem weer uitwringen vanmorgen. Mijn dromen zijn ook weer erg erm.. entertaining :D Zo ff cardioen. Zware benen van gisteren.

Dag 14 Vr 25-3
Rug

Be-re-sterk!!! Wide PD geeindigd op 2x6x60, pulley op 2x6x65. Heb zo'n vermoeden dat ik het morgen behoorlijk zal voelen. Halverwege de training was mijn rug zo opgepompt dat ik met mijn armen zo wijd liep dat het gewoon genant was :o

Samenvatting week 2
Kracht neemt ineens een grote sprong, heel errug prettig. Begin ook een beetje sneller opstandig te worden. Staat tegenover dat ik ook erg snel weer bijdraai (...) :D In de spiegel zie ik heel rustig aan de boel weer wat strakker worden al is dat aan de weegschaal niet te zien. Merk het ook aan mijn kleding. Nog niet echt last van honger maar merk wel dat mijn batterijtje sneller leeg is. Al met al een lekkere week. Komende week dieet weer wat strakker en uppen naar 15mg.

Laatst bewerkt:
Succes Dani.........!

Topper.

Succes en ik hoop voor je dat je te vreden bent na je kuur :D

eesj dani hoeveel weken duurt je kuur? zag het niet zo snel ergens staan...weer 12 weken net als vorige keer?? succes verder..greetz

Week 3

Gewicht: 65,2

3x5mg anavar
3x2 caps sesathin

KT 200/100/25
CA 220/50/40

Dag 15 Za 26-3
Tri + 60min cardio

Geen bijzonderheden, alles gaat lekker. Cardio begint lastiger te worden, mijn kuiten zitten binnen een paar minuten helemaal vol.

Dag 16 Zo 27-3
Sch + 60min cardio

Dromen, dromen, dromen...ik heb het erg druk s nachts :o Zo even richting gym. Dacht lekker op tijd te zijn blijkt de klok een uur voruit te zijn gezet. Moet ik me strax een baan ploegen door de menigte cardiokalven.

In de wijde omtrek geen kalf te bekennen. Iedereen eieren zoeken?
Cardio was een eitje (...), schouders ging ook lekker. DB press kunnen afmaken met 2x6x14 zonder spotter, nieuw PR. :)

Dag 17 Ma 28-3
Borst/bi + 30min cardio

BP kunnen afmaken op 55k, weer een PR erbij. Me like :D Direct maar even halfuurtje cardio erbij geplakt. Was halverwege helemaal leeg. Herkenbaar gevoel.

Dag 18 Di 29-3
45min cardio

Dag 19 Wo 30-3
Benen

SQ onder het mom 'als het niet gaat kom ik daar snel genoeg achter' afgemaakt met 6x115!! :grinny: *D doet een dansje...naja mentaal dan want ze loopt wat moeilijk* Dit voelt zo lekker. Stond na mijn laatste setje te tollen op mijn benen en had het gevoel te moeten spugen maar dat zakte snel weer weg. Daar kan bijna niets tegenop; het suizen in mijn oren, het bonken van mijn hart en ieder vezeltje in mijn benen voelen werken.

Verbouwing in de gym is nu ook volop begonnen. Lopen regelmatig een paar bouwvakkers rond binnen. Kan het niet helpen dat mijn gedachten dan afdwalen... lekkere strakke bink, blauwe overall half open met daaronder een brede bezweette gladde borst...gele bouwhelm met een paar felblauwe ogen eronder...Mmmmmmmm :o Jammer dat de werkelijkheid iets anders is. Naja, je hebt lekkere mannen en aardige mannen, deze zijn aardig hou het daar maar op ;)

Dag 20 Do 31-3
45min cardio

Geen centje pijn vanmorgen. Was ook lekker fit wakker geworden. Mag ook wel, gisteren om 2200 naar bed gegaan, was bekaf.

Heb een omslagpunt bereikt. Was vorig jaar ook zo, een punt vanaf waar het ineens heel snel gaat en met de dag vooruitgang is te zien.

Dag 21 Vr 1-4
rug + 30min cardio

WOOOOOWWWW!!!! Ik loop verschrikkelijk te kicken op mezelf niet normaal meer!!! Cable pulley afgemaakt op…hou je vast!…70 kilo!!!!! TWEE KEER!!!!! Twee sets wel te verstaan hehehe. Brede PD op een niet misselijke 65kg, maar die 70 wow! Daarna nog even een half uurtje cardio. Kon me geen fl**ker schelen dat ik na 10min kramp in allebei mijn benen had, kon niet stoppen met grijnzen.

Vanaf morgen verder snijden in mijn kh. Hartstikke leuk natuurlijk dat ik beresterk ben maar mijn doel is zo droog mogelijk de zomer in en dat gaat niet snel genoeg naar mijn zin. Mijn kleding wordt langzaamaan ruimer maar de scale aint moving! Nog steeds 65kg.

Samenvatting Week 3
Zie er strakker uit, kleren zitten weer normaal maar de weegschaal geeft weinig krimp. Geduld is een schone zaak maar helaas niet een van mijn aangeboren talenten. Verder kan ik niet anders dan concluderen dat ik de sterkste smurfin ben die ik ken :p

Laatst bewerkt:
Dani zei:
Dromen, dromen, dromen...ik heb het erg druk s nachts :o Zo even richting gym. Dacht lekker op tijd te zijn blijkt de klok een uur voruit te zijn gezet. Moet ik me strax een baan ploegen door de menigte cardiokalven.
Dromen moet je verweeslijken... Ik vrijwillig :D ;) (denk ik :P )

Week 4

Gewicht: 64,8

3x5mg anavar

KT 200/50/25
CA 220/5-25/40-50

Nb. di en do zijn dagen waarop ik alleen 45min nuchter cardio, worden de laagste kh dagen.

Dag 22 Za 2-4
Tri + 45min cardio

Weekend training veranderd. Voorheen was het 30min cardio - KT (tri of sch) - 30min cardio. Nu van gemaakt KT - 45min cardio. Niet alleen ben ik wat eerder klaar en minder naar de klote, heb ook meer energie voor mijn KT. Heb ook het gevoel dat 1 stuk van 45min meer zoden aan de dijk zet dan 2x30 min. Maar dat kan ook tussen mijn oren zitten natuurlijk. Overigens zweet ik als een idioot, heel onsmakelijk. :p

Dag 23 Zo 3-4
sch+45 min cardio

Schouders weer flink aangepakt. Laatste sets presses weer afgemaakt met 14k db. Had de 16 ook nog wel getrokken maar had geen spotter bij de hand.

Edit: Kennelijk toch zwaarder gegaan dan ik dacht want de hele nacht liggen draaien omdat ik niet op mijn zij kon liggen…. Doet gewoon ****ing zeer :(

Dag 24 Ma 4-4
borst+30 min cardio

DB BP kunnen afmaken met 5x22kg. Bi’s even moeten opschuiven naar morgen vanwege een afspraak die ik had vanavond. Nog steeds flink last van mijn schouders :( Cardio viel me een beetje tegen. Op zich niet zo heel raar als je bedenkt dat ik over de hele dag maar 50gr kh heb binnengekregen, en dat was in de loop van de ochtend. Staat tegenover dat ik weer in mijn mt29 kan, met wat moeite ok maar dicht is ie hehehe :D

Personal note
Ik besef me heel goed dat mijn kids hun moeder een heel stuk minder zien dan de klasgenootjes hun moeders. Ik werk praktisch fulltime, ik ben twee avonden per week op school en de rest van de tijd breng ik het grootste deel door op de sportschool. Tuurlijk voel ik me daar best af en toe schuldig over. Vandaar dat ik vanavond ze even heb bedankt en gezegd heb dat ik het ontzettend waardeer dat ze er ok mee zijn dat ik zoveel bezig ben en ze me niet zo vaak zien. Dat ik de ruimte krijg mijn ding te doen. Moest toch even slikken toen mijn zoon zei ‘mam, ik vond je altijd al de mooiste, maar juist omdat je zoveel traint vind ik je iedere dag nog mooier worden. Ik heb de mooiste moeder van iedereen! Trouwens, ik vind het ook hartstikke gaaf om te kunnen zeggen dat mijn moeder sterker is dan mijn vader'.
En aan die grote grijns op zijn gezicht zag ik dat ie dat nog meende ook :)

Dag 25 Di 5-4
bi+2x30 min cardio

Half uurtje vanmorgen was wel relaxed eigenlijk. Was om 7.45 weer thuis. Best lekker om even tijd te hebben rustig te eten. Vanavond nog even bi's en nog een keer half uurtje crossen.

Dag 26 Wo 6-4
benen

Was erg lekker. Zwaartepunt op hams. Sq tot 100k gegaan. Stiffs geeindigd op 52.5. Nog een halfslachtige poging gedaan ff een hellinkje te lopen maar dat bleek binnen 3 min een slecht idee.

Dag 27 Do 7-4
Niet getraind

Hele dag in Amsterdam gezeten voor interviews, s avonds tentamen. Was om 22.00 thuis en helemaal naar de kl*te :(

Dag 28 Vr 8-4
rug+30min cardio

Eerder naar huis gegaan omdat ik echt op was. Direct door naar de gym en wel wezen trainen maar het mezelf niet heel moeilijk gemaakt. Wel zwaar gegaan maar niet tot het uiterste. Thuisgekomen, happie gegeten en boodschappen gedaan. Daarna moe hongerig en chagerijnig een zak paaseitjes opengetrokken. Hielp niet maar was wel lekker :D Daarna in bed gestort en geslapen als een baby

Samenvatting week 4
Op zich niet een heel slechte week. Beetje achter mezelf aan lopen rennen. Kan me niet zoveel op mijn trainingen richten als ik zou willen. Komende week de rest van de tentamens daarna is het weer even wat rustiger :)

Laatst bewerkt:
Goed dat je weer bent begonnen. Ik ben benieuwd of je verwachtingen uitkomen.

je bent een kanjer Dani!..ga zo door!

Rico

Wehehe ik zie Dani al zo'n vader van 100kg slagen, omdat die z'n zoontje haar zoontje pest :D Goed bezig :thumbs:

sow deze hele log over het hoofd gezien :(

Leuk om te lezen Dani, gaat weer hardstikke goed! :thumbs: En je krachtstats zijn echt zwaar impressive, respect!

Dani zei:
mam, ik vond je altijd al de mooiste, maar juist omdat je zoveel traint vind ik je iedere dag nog mooier worden. Ik heb de mooiste moeder van iedereen! Trouwens, ik vind het ook hartstikke gaaf om te kunnen zeggen dat mijn moeder sterker is dan mijn vader'.

It doens't get any better than that :)

Knap werk dame!

prachtig om te horen, geeft je toch weer een beetje motivatie om door te gaan he. :)

Week 5

Gewicht: -

3x5mg anavar

KT 200/50/25
CA 220/5-25/40-50

Dag 29 Za 9-4
Zo ff trainen. Tri's en een klein uurtje cardio.

Soweee dat was lekker!! :eek: :D
Begonnen met cardio, uur volgemaakt. Tis dat ik nog meer te doen heb vandaag anders was ik nog langer doorgegaan. Ging echt als een trein.
Tri's ook altijd fijn. Lekker begin van het weekend dus :)

Dag 30 Zo 10-4
sch + 45min cardio

Alles op zich prima. Ten minste tot ik thuis was. Dit weekend mijn dieet flink lopen saboteren. Normaal gesproken kan ik heel strikt zijn maar eens in de maand heb ik de wilskracht van een natte spons... :whip:

Dag 31 Ma 11-4
Borst/bi + 30min cardio
BP geeindigd met 2x6x55k en curls gedaan met 12k dumbbells. Blijft leuk :p
Cardio was minder vlekkeloos, duurde erg lang voor ik in het ritme zat en toen ik het te pakken had was het half uur om. Ach **** it, gewoon een van die dagen :eyes:

WTF!!! Zit net een hele update in te kloppen, geeft ie bij save een internal server error :mad: Kan ik verdomme helemaal opnieuw beginnen....

Dag 32 Di 12-4
tentamens

Dag 33 Wo 13-4
Benen + 30min cardio
Ipv de gebruikelijke 5x8-12 deze keer 10 sets geSQ van 3-5 reps. Van de 80 via de 100 en 110 naar de 115kg. En toen durfde ik niet verder... :whip:
Ook nog even de ext en hamcurls gepakt toen een half uurtje op de crosstrainer volgemaakt. Was, toen ik mijn benen weer kon voelen, best lekker :p Morgen de laatste tentamens van dit kwartaal.... Blij dat het er dan weer even opzit zeg.

Dag 34 Do 14-4
30min cardio

Tentamens zitten erop. Ben niet ontevreden. Nog even doorgereden naar de gym. Viel tegen.

Dag 35 Vr 15-4
Rug+30min cardio

Niet voluit gegaan. Weer last van mijn schouder en dat trekt door tot halverwege mijn arm en mijn rug. Cardio was een eitje :)

Samenvatting week 5
Drukke week achter de rug. Me keurig aan mijn dieet gehouden en it shows, mijn mt 29 kan meer dan alleen maar net aan dicht; hij zit weer lekker :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven