Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lol de eerste week van de cut heb ik dat ook altijd...heb je al je eten op en heb je daarna nog harstikke honger...veel succes verder...Dani zei:
Triceps als altijd een feestje. Voor het eerst small BP reverse grip geprobeerd, is idd een killer voor je triceps maar als je niet uitkijkt ook voor je polsen.
Thats the way aha aha.... 
Zo ff cardioen. Zware benen van gisteren.
In de spiegel zie ik heel rustig aan de boel weer wat strakker worden al is dat aan de weegschaal niet te zien. Merk het ook aan mijn kleding. Nog niet echt last van honger maar merk wel dat mijn batterijtje sneller leeg is. Al met al een lekkere week. Komende week dieet weer wat strakker en uppen naar 15mg.
Zo even richting gym. Dacht lekker op tijd te zijn blijkt de klok een uur voruit te zijn gezet. Moet ik me strax een baan ploegen door de menigte cardiokalven.
Direct maar even halfuurtje cardio erbij geplakt. Was halverwege helemaal leeg. Herkenbaar gevoel.
*D doet een dansje...naja mentaal dan want ze loopt wat moeilijk* Dit voelt zo lekker. Stond na mijn laatste setje te tollen op mijn benen en had het gevoel te moeten spugen maar dat zakte snel weer weg. Daar kan bijna niets tegenop; het suizen in mijn oren, het bonken van mijn hart en ieder vezeltje in mijn benen voelen werken.
Jammer dat de werkelijkheid iets anders is. Naja, je hebt lekkere mannen en aardige mannen, deze zijn aardig hou het daar maar op 
Dromen moet je verweeslijken... Ik vrijwilligDani zei:Dromen, dromen, dromen...ik heb het erg druk s nachtsZo even richting gym. Dacht lekker op tijd te zijn blijkt de klok een uur voruit te zijn gezet. Moet ik me strax een baan ploegen door de menigte cardiokalven.
(denk ik
)
Cardio viel me een beetje tegen. Op zich niet zo heel raar als je bedenkt dat ik over de hele dag maar 50gr kh heb binnengekregen, en dat was in de loop van de ochtend. Staat tegenover dat ik weer in mijn mt29 kan, met wat moeite ok maar dicht is ie hehehe

Daarna in bed gestort en geslapen als een baby
Dani zei:...Trouwens, ik vind het ook hartstikke gaaf om te kunnen zeggen dat mijn moeder sterker is dan mijn vader.
Als jouw zoontje ruzie heeft haalt ie zn moeder dr bij, die is toch sterker 
Dani zei:‘mam, ik vond je altijd al de mooiste, maar juist omdat je zoveel traint vind ik je iedere dag nog mooier worden. Ik heb de mooiste moeder van iedereen! Trouwens, ik vind het ook hartstikke gaaf om te kunnen zeggen dat mijn moeder sterker is dan mijn vader'.

Kan ik verdomme helemaal opnieuw beginnen....
Morgen de laatste tentamens van dit kwartaal.... Blij dat het er dan weer even opzit zeg.