Fitness Seller

Dani Var log II

Leuk joh.. Je hebt lieve kids...

Heel mooi je persoonlijke noot ! Tof dat je zoon trots op jouw uiterlijk is !

En ik zie al uit naar de foto's van het eindresultaat! Ben errug benieuwd!

• Topic Starter Topic Starter
Week 6

Gewicht: 63,9k

3x5mg anavar

KT 200/50/25
CA 220/5-25/40-50

Ben tot nu toe van mijn taille 9cm kwijt, van mijn been 3cm en van mijn bicep 1cm. Dieet hou ik zoals het is, cardio dito.

Dag 36 Za 16-4
Tri + 45min cardio

Triceps was een beetje behelpen omdat ik om mijn schouder heen moest werken. Cardio de laatste 10min op mijn tanden moeten bijten vanwege kramp in mijn voet en een lege batterij. Maar al met al niet ontevreden.
Aders staan alweer op mijn schouders, that's nice :)

Dag 37 Zo 17-4
Sch + 45min cardio

Geen bevredigd gevoel. Alles wat ook maar een beetje op een pressbeweging lijkt doet pijn dus heb me beperkt tot raises, side en front. Laag gewicht en relatief veel reps. De boel is iig goed doorbloed en lekker warm. Laag ibuprofengel er op en goed warm houden maar. :(

Dag 38 Ma 18-4
Borst + 45min cardio

Halverwege mijn training moeten afhaken omdat mijn schouder teveel begon op te spelen. In plaats daarvan een kwartiertje extra cardio. Bi' opgeschoven naar woensdag.

Dag 39 Di 19-4
45min cardio

Dag 40 Wo 20-4
Benen/Bi + 30min cardio

Na een goeie opwarming op de legpress gesprongen. 8 setjes van 3x140 volgemaakt. De laatste set kwam uit mijn tenen en ging gepaard met nogal wat gegrom hehehe. Daarna nog even 4 sets hammetjes en 4 setjes extensions gepakt (resp. 50 en 40k).
Daarna door naar de dumbelhoek voor het broodnodige spierballenwerk. Rustig aan opgewarmd met barbellcurls op 15 en 20k. Daarna 4 setjes db curls op 12k en als toetje een paar sets preachers op 8k om het laatste beetje eruit te trekken.
Strompelend naar de crosstrainer waar na 30sec door mijn hoofd flitst dat dit echt een verschrikkelijk slecht idee is. Vertel mezelf me niet zo aan te stellen en ga rustig door. Na 10 minuten is de ergste pijn over en heb ik het ritme te pakken. Half uurtje volgemaakt, even gedouched en in de auto gesprongen. Veel te hard gereden maar hey, ik had een heel goed excuus: honger :yes: !

Dag 41 Do 21-4
45min cardio

Dag 42 Vr 22-4
Rug + 30min cardio

Was er niet bij met mijn hoofd vandaag en had toen ik nog beginnen moest al honger. Heb niet gesmokkeld maar ook niet maximaal ingezet. Was een uurtje later helemaal leeg. Eind van de week blijft tricky.

Samenvatting week 6
Lekkere week achter de rug. Trainingen gaan goed, dieet ook. Niet gesmokkeld. Merk dat ik wel steeds sneller leeg ben. Denk dat ik zondag maar eens een dagje ga laden.
Ben nu op de helft. Lig aardig op schema. Als ik dit ritme kan vasthouden komt het allemaal in orde :)

Laatst bewerkt:
Gaat lekker zo! :thumbs:

Dani zei:
Dag 33 Wo 13-4
Benen + 30min cardio
Ipv de gebruikelijke 5x8-12 deze keer 10 sets geSQ van 3-5 reps. Van de 80 via de 100 en 110 naar de 115kg. En toen durfde ik niet verder... :whip:
Ook nog even de ext en hamcurls gepakt toen een half uurtje op de crosstrainer volgemaakt. Was, toen ik mijn benen weer kon voelen, best lekker :p Morgen de laatste tentamens van dit kwartaal.... Blij dat het er dan weer even opzit zeg.

Geweldige methode voor je squat, veel volume en toch een hoog % van je 1RM, en daarom goed om spiervezels die het meeste groeipotentie hebben aan te spreken. Leuk om te horen dat er nog atlijd mensen gek genoeg zijn om dat te doen :thumbs:

Week 7

Gewicht: -

3x5mg anavar

KT 185/40/40
CA 200/5/40
(Groente niet meegerekend)

Dieet een beetje getweaked, cardio alle dagen 45min.

Dag 43 Za 23-4
Tri + cardio 45min

Dag 44 Zo 24-4
Sch + cardio 45min

Dag 45 Ma 25-4
Borst + cardio 45min

Trainen blijft behelpen vanwege mijn schouder. Moet heel erg op mezelf letten om niet toch ff lekker stronteigenwijs voluit te gaan. Ben ik strax nog langer bezig met herstellen. Geen flys vandaag dus en biceps weer naar woensdag verschoven. :(

Dag 46 Di 26-4
cardio 45min

Dag 47 Wo 27-4
Benen/bi + cardio 45min

Cardio krampio...

Dag 48 Do 28-4
cardio 45min

Vandaag geen school dus vanmorgen lekker ff een uurtje langer blijven liggen en vanuit mijn werk in 1x door gegaan naar de gym.

Laatst bewerkt:
En nu ff rustig aan, straks ben je sterker dan ik ben :D Jammer van je schouder, maar zeker niet voluit knallen. Gaat het wel beter met je schouder na 3 weken nu ?

EricR zei:
En nu ff rustig aan, straks ben je sterker dan ik ben :D Jammer van je schouder, maar zeker niet voluit knallen. Gaat het wel beter met je schouder na 3 weken nu ?
Het ging beter, tot ik vorige week heel eigenwijs toch zware flys ging doen :rolleyes:

Mja jammer idd dat je je op zon moment niet kunt inhouden.

Succes!

Welke cardio doe je eigenlijk? Want 45 min op de fiets lijkt me :yawn: saai ;)

Week 8

Dag 52 Maandag 2 mei
Borst + 45min cardio

Loop een paar dagen achter inmiddels. Heb geen training gemist. Dieet daarentegen is het afgelopen weekend erg..erm..'anders' geweest... Voorlopig loop ik met een grote boog om de weegschaal heen :D
Training ging lekker. Laatste 3 sets BP afgemaakt op 55kg. Daarna nog een paar setjes incline op 45kg eruit geperst. En toen was het welletjes en sprongen mijn titties bijna uit mijn shirtje :o Cardio was een drama. Na 10 minuten kramp in mijn schenen, na 15 minuten zaten mijn hamstrings en mijn glutes zo vol dat ik mijn benen nog amper kon bewegen, beyond weird :cool:
2de helft maar afgemaakt op de fiets. Morgenochtend nieuwe ronde nieuwe kansen.
Kwam er van het weekend ook achter dat ik werkelijk geen van mijn zomerbroeken nog aan kan. Mijn kont is te rond en mijn benen te massief (opgemeten, zijn nu 58-59cm) Vind het enerzijds wel stoer, anderzijds baal ik flink; vreselijke hekel aan shoppen :(

Dani zei:
Dag 52 Maandag 2 mei
Borst + 45min cardio

Loop een paar dagen achter inmiddels. Heb geen training gemist. Dieet daarentegen is het afgelopen weekend erg..erm..'anders' geweest... Voorlopig loop ik met een grote boog om de weegschaal heen :D
Training ging lekker. Laatste 3 sets BP afgemaakt op 55kg. Daarna nog een paar setjes incline op 45kg eruit geperst. En toen was het welletjes en sprongen mijn titties bijna uit mijn shirtje :o Cardio was een drama. Na 10 minuten kramp in mijn schenen, na 15 minuten zaten mijn hamstrings en mijn glutes zo vol dat ik mijn benen nog amper kon bewegen, beyond weird :cool:
2de helft maar afgemaakt op de fiets. Morgenochtend nieuwe ronde nieuwe kansen.
Kwam er van het weekend ook achter dat ik werkelijk geen van mijn zomerbroeken nog aan kan. Mijn kont is te rond en mijn benen te massief (opgemeten, zijn nu 58-59cm) Vind het enerzijds wel stoer, anderzijds baal ik flink; vreselijke hekel aan shoppen :(

:eek!: :spaz: courage dani ;)
btw staat je dieet hier ergens gepost? wil je het anders es posten? :o

Mijn dieet ziet er momenteel als volgt uit:

1. 25 gr havermout in water, wheyshake
2. 125gr zalm en een appel
3. 150gr kip met 250gr groente (broccoli of spïnazie)
4. 100 gr. kip met een rijstwafel
5. 150gr kip met 250gr groente (broccoli of spïnazie)
6. shake of een blikje tonijn

Dani zei:

Tja, als je geen "confectie-figuur" (aka 13 in een dozijn - figuur) meer hebt, dan gaat confectie je niet meer passen.

Doe anders een rokje aan (of een leuke legging) :)

Sluit bij deze het log af. Er gebeurt momenteel zoveel tegelijk in mijn privesituatie dat ik geen tijd/energie heb het bij te houden. Trainingen gaan uiteraard wel gewoon door.

Sorry guys :(

Hey wat jammer :(

Veel sterkte/succes dan maar!

Zonde Dani, komt hopelijk allemaal weer goed?

Sterkte! :thumb:

Terug
Naar boven