Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

!
Dani zei:Dag 33 Wo 13-4
Benen + 30min cardio
Ipv de gebruikelijke 5x8-12 deze keer 10 sets geSQ van 3-5 reps. Van de 80 via de 100 en 110 naar de 115kg. En toen durfde ik niet verder...![]()
Ook nog even de ext en hamcurls gepakt toen een half uurtje op de crosstrainer volgemaakt. Was, toen ik mijn benen weer kon voelen, best lekkerMorgen de laatste tentamens van dit kwartaal.... Blij dat het er dan weer even opzit zeg.

Het ging beter, tot ik vorige week heel eigenwijs toch zware flys ging doenEricR zei:En nu ff rustig aan, straks ben je sterker dan ik benJammer van je schouder, maar zeker niet voluit knallen. Gaat het wel beter met je schouder na 3 weken nu ?

crosstrainer.eq_909 zei:Welke cardio doe je eigenlijk? Want 45 min op de fiets lijkt mesaai
![]()

Cardio was een drama. Na 10 minuten kramp in mijn schenen, na 15 minuten zaten mijn hamstrings en mijn glutes zo vol dat ik mijn benen nog amper kon bewegen, beyond weird

Dani zei:Dag 52 Maandag 2 mei
Borst + 45min cardio
Loop een paar dagen achter inmiddels. Heb geen training gemist. Dieet daarentegen is het afgelopen weekend erg..erm..'anders' geweest... Voorlopig loop ik met een grote boog om de weegschaal heen
Training ging lekker. Laatste 3 sets BP afgemaakt op 55kg. Daarna nog een paar setjes incline op 45kg eruit geperst. En toen was het welletjes en sprongen mijn titties bijna uit mijn shirtjeCardio was een drama. Na 10 minuten kramp in mijn schenen, na 15 minuten zaten mijn hamstrings en mijn glutes zo vol dat ik mijn benen nog amper kon bewegen, beyond weird
![]()
2de helft maar afgemaakt op de fiets. Morgenochtend nieuwe ronde nieuwe kansen.
Kwam er van het weekend ook achter dat ik werkelijk geen van mijn zomerbroeken nog aan kan. Mijn kont is te rond en mijn benen te massief (opgemeten, zijn nu 58-59cm) Vind het enerzijds wel stoer, anderzijds baal ik flink; vreselijke hekel aan shoppen![]()
courage dani 

Dani zei:Kwam er van het weekend ook achter dat ik werkelijk geen van mijn zomerbroeken nog aan kan. Mijn kont is te rond en mijn benen te massief (opgemeten, zijn nu 58-59cm) Vind het enerzijds wel stoer, anderzijds baal ik flink; vreselijke hekel aan shoppen![]()

een legging, stoer!wazzup zei: