martinnoppert
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 764
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 116kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt wel wat meer benen oefeningen nodig amigo. Naast de squats nog een legextension doen en eventueel een frontsquat, legress of lunges.
Ja als basis prima niets mis mee.
Ik deed 'm met 1 dumbell per keer, en dan met andere hand ergens op leunen om recht te staan.Ja als basis prima niets mis mee.
Deed je de upright row met brede grip? Dus ruim wijd pakken? Anders ligt de focus meer op de voorkant schouders ipv zijkant.
volgende keer barbell pakken is lekkerder. dumbells pakken voor side raises.Ik deed 'm met 1 dumbell per keer, en dan met andere hand ergens op leunen om recht te staan.
Gewoon een straightbar? Of Ez?volgende keer barbell pakken is lekkerder. dumbells pakken voor side raises.
straight bar idd

PUSH 2 - Vrijdag 9 Oktober
Note: Veel last van schouders door borstoefeningen denk ik, voortaan eerst schouders.

Ik zal het morgen proberen, bedankt!Gewoon proberen, maar ik verwacht niet dat het zal uitmaken voor de last in de schouders. Ik denk dat het juist nog iets lastiger kan gaan worden.
Probeer zoveel mogelijk je schouders en triceps bij je borst oefeningen uit te schakelen en puur vanuit je borst te werken.
, Olympische stang bezet toen ik deadlift wou doen, daarom Leg Curl 4 sets, brandde goed.