Marten
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 36
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)Misschien wel, maar ik doe ook basketbal en als ik daar eens verkeerd spring (wat eigenlijk elke training gebeurt) dan doet m'n rug ook pijn, dus veel rust zal hij dan niet krijgen. En het is ook niet dat ik het uitschreeuw van de pijn, maar ik voel gewoon duidelijk dat er iets verkeerd zit...
Kan je niet is iemand vragen in je sportschool om je techniek te controleren want het is wel appart dat je elke keer zo'n last van je rug hebt na een setje squatten.

Ik zelf heb mijn voeten altijd naar buiten staan, dan sta je volgens mij ook een stuk stabieler.
Ok, nog even een update:
Omdat ik het de laatste tijd zo druk heb gehad met school en terwijl ook nog een examen moest afleggen voor scheidsrechter in basketbal, heb ik spijtig genoeg geen tijd gehad om te trainen.
Mijn rug is nog altijd hetzelfde, nog wel af en toe pijn. Ik heb een afspraak gemaakt bij de ostheopaat, omdat ik het idee heb dat 'er iets vastzit', maar dit is pas over 3 weken...
Vandaag terug getraind:
Ik heb wat geprobeerd te squaten, maar dit ging niet zo goed. Enkel met de bar en ik was het helemaal kwijt. De bar gleed constant van me af, geen idee of mijn rug nu goed zat of niet.
Daarna nog wat gebenched
3x5x40kg
Deadlift niet gedaan ivm rug.
Commentaar: Voel me k*t!
Zou je eens een filmpje kunnen maken van je squat techniek? Mischien dat je de oefening verkeerd uitvoert met rugpijn als gevolg.