XXL Nutrition

De race naar de 500 totaal... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Utrecht is wel wat verder, maar voor mij zeker ook haalbaar. Ligt wel aan de dag/datum dat we gaan.

@Black rush: Waarom zou het niet mogen?
 
1RM benchen doe je mét stop op de borst imo! Anders gaat iedereen als een gek bouncen.
 
Als het in Utrecht is, mag ik dan ook komen?:o

nee blijf jij maar thuis :mad:

Utrecht is wel wat verder, maar voor mij zeker ook haalbaar. Ligt wel aan de dag/datum dat we gaan.

@Black rush: Waarom zou het niet mogen?

hij is van de 400 race, hij moet opbokken :mad:

1RM benchen doe je mét stop op de borst imo! Anders gaat iedereen als een gek bouncen.

opbokken :mad:


ok, black rush mag van mij wel komen! hoe meer mensen er komen, hoe gezelliger het zal zijn! :D

en ik ben het opzich wel eens met eq, gewoon MET stop is toch prima.. we hoeven die contest niet binnen 1,5 maand afgerond te hebben lijkt mij.. je kan gewoon 1RMs doen zonder stop, maar voor de contest geldt een 1RM MET stop..
 
Dus ik mag wel komen? Gelukkig :D.

Ik kan eventueel wel een camera meenemen voor foto's en filmpjes, als er interesse voor is.
 
Ik vind het allemaal best.
 
Traint er niemand in een powerliftgym die een beetje centraal in het land ligt? Utrecht hoeft toch niet persé?
 
deadlift was ook al 160 ipv 140 zeker?
 
ja.. ik hoop over 2 weken minimaal 180 te liften.. maar dat zien we allemaal wel..

ik zit nu op 420 totaal ofzo.. ben er nog lang niet.. en als die bench met stop is dan zit ik pas op 410, want ik heb alleen bij 100 even voor de gein een 1 sec stop gedaan..
 
Waar traint iedereen dan? Om een beetje een overzicht te krijgen.
 
1 x per week in Merelbeke, rest thuis.
 
PM me even nieuwe 1RM's, want ik kan niet alles lezen natuurlijk ;)
 
IK train in mijn homegym, in Etten-Leur vlakbij Breda, goed te bereiken met de trein en vlakbij het station.

Potverdomme ik wil squatten en deadliften @#$&*((*%&@#$(* :mad:
 
Amsterdam.. health center squash up! :(
 
Maassluis Fitline :(
 
Aphrodite's Gym Den Haag :D
 
Als ik kan kom ik ook wel :)
 
Amsterdam.. health center squash up! :(

Waarom kijk je niet of je bij het ROC daar kan trainen, ben dr ook wel eens geweest, is een gewichthef coach daar (Tom Bruijnen), platform, zat schijven en squatracks.
 
Back
Naar boven