XXL Nutrition

Deadlift Powerlog => de zwaarste 1RM !

Haha wel nee joh, heb gewoon lange armen..Maakt het een stuk makkelijker. Ik moet trouwens enorm aan me vorm werken, heb de laatst deadlift sessies gefilmd en het is meer een "stiff legg dead" dan een "normale dead".

Ik weeg 103kg
Binnen een maand val ik 250kg aan!

3x230kg conventionele deadlift. 1rm nooit getest.

lichaamsgewicht toen rond de 105kg. bij 1.83m

• Topic Starter Topic Starter
mark benen zei:
He klusmier, de magische 200 al gepakt, zo ja op naar de 300kilo!!!
Keep on working bro!

die 200 pak ik wel na mijn vakantie, eerst lekker genieten en dan weer zwaar trainen................
;)
ik denk dat ik die 300 voorlopig alleen maar kan dromen, eerst richting de 240~250 in 2006 :D

gewicht: 85 kg
lengte: 177 cm

deadlift: 1x170

1x140 nu:p

Laatst bewerkt:
In gear 310.
Raw, 280.
Ben 24 jaar weeg 112 kg bij een lengte van 188 cm.

Pro Nature zei:
In gear 310.
Raw, 280.
Ben 24 jaar weeg 112 kg bij een lengte van 188 cm.

Was jij niet die kerel die niet eens wist hoe je de namen van de oefeningen moest spellen?
In dat geval zullen we wel praten over 310kg geared ja :roflol: nepperd!

Nofear, pas beetje op. Waarom zou hij geen 310 kunnen deadliften omdat hij de namen van de oefeningen niet kent ??? Ik ken veel mensen die trainen maar niet weten hoe het heet wat ze doen hoor.

MonsterStrength zei:
Nofear, pas beetje op. Waarom zou hij geen 310 kunnen deadliften omdat hij de namen van de oefeningen niet kent ??? Ik ken veel mensen die trainen maar niet weten hoe het heet wat ze doen hoor.

Klopt zeer cker Dries. Maar iemand met zulke stats die squad en deathlift schrijft heb ik toch echt mn twijfels bij. Dat iemand die net begint of maar wat aanrommeld dat niet weet, maar iemand met een totaal van 800kg kom op zeg.

ps: ik hoop dat ik het mis heb

Na 3 dagen carnaval en heel wat bier in mijn lijf (nog steeds onder invloed :P).. en 5 uur slaap gedurende die 3 dagen..

1x170 Conventional DL @ 80 kilo,1,80 meter

170kg 3 keer gesingled in 1 training, binnenkort 175 proberen.
Lengte : 1.78
Gewicht: 83kg
Leeftijd: 22

1 keer 220 kg

Met lichaamsgewicht van 97 kg, en lengte van 190 cm.

• Topic Starter Topic Starter
mijn nieuwe deadlift PR staat ( eindelijk) op 200 kilo !

bij 81 kilo BW
;)

Terug
Naar boven