Fitness Seller

Deadlift Powerlog => de zwaarste 1RM !

hey klus,

Netjes hoor zijn (vast) weinig mensen die de 200 halen met zo'n gering gewicht! Top.

Nofear; ik heb inderdaad toen mijn profiel maakte enkele spelfouten in gezet om te kijken hoelang het zou duren voordat iemand het zag. (nog geen half uur). Ik hoop dat je twijfels nu een beetje verdwenen zijn, en zo niet is dat jammer.

train nu de deadlift 6 maanden en Pr Raw is 230 conventional.
Gaat hard omhoog.

95kg

1.79 m

• Topic Starter Topic Starter
die 200 pak ik wel na mijn vakantie, eerst lekker genieten en dan weer zwaar trainen................
;)
ik denk dat ik die 300 voorlopig alleen maar kan dromen, eerst richting de 240~250 in 2006 :D

wat een optimist ben ik toch..........al bijna 2 jaar op de 200 kilo deadlift en nog geen kilo zwaarder erbij??

:eek::o

( MEGA - B U M P )

;)

Conventioneel
150 kg

1.80 meter
90 kg

Conventional
125 :D snog niet echt geweldig maar iig wel in stijgende lijn atm !

lengte 1.78
BW : 67

conventional 190 kg

lengte 1.95
BW: 95 kg

Conventioneel 210kg, hopelijk binnenkort 225kg ( BR )
1m93
120kg

365 hoop op 380 komend seizoen.

Leeftijd: 19
Deadlift: 210 (sumo)
Lengte: 180
Gewicht: 74

wat een optimist ben ik toch..........al bijna 2 jaar op de 200 kilo deadlift en nog geen kilo zwaarder erbij??

:eek::o

( MEGA - B U M P )

;)

:roflol: zolang je maar lol erin hebt klus.. al 2 jaar op hetzelfde gewicht blijven lijkt mij niet leuk maar ik ben blij dat jij er nog in gelooft ;)

365 hoop op 380 komend seizoen.

please open een log hier!

jij komt ook aardig in de buurt met je gekke 220 raw bench!!!

180kg conventional.

Volgens mij heb ik dat al eens gepost hier ergens. Ik ben niet helemaal zeker meer wat ik toen opgeschreven heb of hoeveel het nou precies was de eerste keer dat ik deadlift deed. Volgens mij moet het iets tussen de 220 en 250kg geweest zijn. Valt wel mee dus. Maarja deadlift is wel een klein beetje mijn ding.

Dus 220/250 valt wel mee voor een 1e keer DL? :roflol:

Terug
Naar boven