- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pendlay rows waren mij laatst ook wel goed bevallen! En qua cijfers zien die pullups wel prima uit trouwens![]()
Mooie training!
Wel balen van je schouder. Pas ermee op.. Heb er zelf ook al genoeg problemen mee. Zou zonde zijn als het erger werd.
hmz zonde van je linkerschouder
verder weer nette train neet
Verstandig om de chin-ups te laten vervallen! Je wilt absoluut geen schouderblessure.. Leuke training trouwens!![]()
Het is meestal zo. bij pijn ga je toch anders dingen doen ondanks dat je denkt van niet. Het gaat vaak onbewust.
Ik hoop dat het snel overgaat. Sterkte
Lkkre train rene mooi volume, voorzichtig met je schouder.
Ziet er goed uit.
Je hebt gewoon schema's die niet zo prettig voegen. Maar je hebt het geprobeerd en volgehouden. Je weet het nu in ieder geval.
Heel veel succes met je nieuwe schema.![]()
Schouders moet je inderdaad voorzichtig mee zijn
Dan maar FF iets anders doen
Als je de training wil volhouden tot op latere leeftijd kan je beter elke spiergroep 1 x per week trainen, dat is mijn vaste overtuiging, want trainen met gewichten betekent automatisch slijtage, hoe meer trainingsarbeid hoe meer slijtage. Nu weet ik wel dat je als jonge gast bij zoiets niet stilstaat, dat was bij mij ook zo maar toch... Ik heb nog nooit een oudere trainee tegengekomen die geen last heeft slijtage en bepaalde oefeningen moet vermijden. Dat komt simpelweg omdat als wij jong waren de vaste regel was om alles 3 x per week te trainen, later werd dat dan 2 x maar ook dat was nog teveel.

Nette training weer! Goed luisteren naar wat je lichaam je vertelt en dat kun je het beste zelf inschatten
Tot wanneer blijf je die myo reps doen?
Maar de komende periode van 5-6 weken zal ik weer 5x5 en 4x8 sets gaan doen, met dus wel veel benen per week.Schouders moet je inderdaad voorzichtig mee zijn
Dan maar FF iets anders doen

Ga goed je berichten over je "3x per week Wheels" volgen.
3x p week lijkt mij heftig
Heb soms 4 dagen spierpijn van een flinke training
Ergens moet je ook herstellen
Ga eens kijken hoe je het gaat vinden
Succes met nieuwe broeken kopen![]()