- Waardering
- 23.887
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Echt hè?Lekker temperatuurtje voor die 14 reppers op de squat![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt hè?Lekker temperatuurtje voor die 14 reppers op de squat![]()

ik doe het je niet na....Vandaag weer een 'mini triathlon'
23/07/22 1076 kCal = 440 kC fietsen Vlietl 15 km
+ 516 kCal hardlopen 6.54 km, 6580 steps, 41'10, 155 avg 183 max hr (2 min vetverbranding, 54 min cardio, 16 min piek zone)
+ 120 kC zwemmen 390m

Da hoeft ook niet, jij hebt weer 3 maanden taco's en bonen gegeten

......en weggespoeld met tequillaDa hoeft ook niet, jij hebt weer 3 maanden taco's en bonen gegeten![]()

Nee hoor. Ik ben eigenlijk een hele slechte zwemmer en daar ga je de meeste punten pakken, of verliezen. Heb ook eigenlijk helemaal niet zo veel ambitiesHeb je eigenlijk ambities voor niet-mini triatlons?

probeer vastus lateraal en mediaal beiden te pakken

en 
Daar wordt t goed weer voornu een lang weekend weg, wel een beetje fietsen en mogelijk wandelen
maar zeer zekeren
![]()

O ja? Nog even naar het weerbericht kijken voor de laatste spullen in mijn tas dan

Pittige oefening voor de totale abs, kreeg je kramp?De 3e+4e set crunches moest ik opbreken na 26x.... trok het niet meer![]()
Niet zozeer kramp maar een totale verzuring in de middensectiePittige oefening voor de totale abs, kreeg je kramp?
(je kan hem ook als laatste oefening doen, dan heb je ook meer energie voor de rest?)

lekker hoor, have fun neetnu een lang weekend weg, wel een beetje fietsen en mogelijk wandelen
maar zeer zekeren
![]()
Maak het niet te gek.
thanks
nee, nooit

fijn weekend 🌞Niet zozeer kramp maar een totale verzuring in de middensectie![]()