AndroidHealthClinic

Droger en sterker fysiek

• Topic Starter Topic Starter
FitNotes Workout - dinsdag 19th november 2024

** Barbell Full Squat **
- 20.0 kgs x 12 reps
- 50.0 kgs x 8 reps
- 80.0 kgs x 4 reps
- 95.0 kgs x 8 reps +1 rep
- 95.0 kgs x 7 reps +1 rep
- 95.0 kgs x 6 reps

** Leg Press **
- 147.5 kgs x 10 reps +2,5kg
- 147.5 kgs x 7 reps
- 147.5 kgs x 6 reps

** Romanian Deadlift **
- 70.0 kgs x 6 reps
- 105.0 kgs x 10 reps +2,5kg
- 105.0 kgs x 9 reps
- 105.0 kgs x 8 reps

** Seated Leg Extension Machine **
- 82.5 kgs x 13 reps +1 rep
- 82.5 kgs x 10 reps
- 82.5 kgs x 10 reps +1 rep

** Seated Leg Curl Machine **
- 77.5 kgs x 13 reps +1 rep
- 77.5 kgs x 11 reps +1 rep
- 77.5 kgs x 8 reps

** Standing Calf Raise Machine **
- 32.5 kgs x 10 reps +2,5kg
- 32.5 kgs x 9 reps
- 32.5 kgs x 9 reps
- 22.5 kgs x 7 reps dropset
- 12.5 kgs x 7 reps dropset

** Hyperextension **
- 12 reps
- 12 reps
- 12 reps

** Lying Leg Raise **
- 20 reps
- 20 reps

** Cable Crunch **
- 25.0 kgs x 20 reps
- 25.0 kgs x 20 reps

20 min cardio.

Bloeddruk vanochtend 125/68.

2e training. 3x4 minuten joggen en 2 minuten wandelen. Straks 24 uurs bloeddruk meting om.
1000004968.jpg

3 oktober
Gewicht 80,4kg
Buikomtrek 87cm

12 oktober
Gewicht 79,4kg
Buikomtrek 86.5cm

20 oktober
Gewicht 78.7kg
Buikomtrek 86.5cm

23 oktober
Gewicht 78.3kg
Buikomtrek 86.5cm

26 oktober
Gewicht 78.3kg
Buikomtrek 86.5cm

29 oktober
Gewicht 78.8kg
Buikomtrek 86.5cm

31 oktober
Gewicht 78,7kg
Buikomtrek 86cm

2 november
Gewicht 78,3kg
Buikomtrek 86cm

4 november
Gewicht 77,4kg
Buikomtrek 85.5cm

7 november
Gewicht 77,0kg
Buikomtrek 85.5cm

9 november
Gewicht 77,1
Buikomtrek 85cm

12 november
Gewicht 76,8 -0,3kg
Buikomtrek 85cm

15 november
Gewicht 76,5kg -0,3kg
Buikomtrek 84cm -1cm

18 november
Gewicht 76,2kg -0,3kg
Buikomtrek Niet gemeten

21 november
Gewicht 75,9 -0,3kg
Buikomtrek niet gemeten

Je cardio heeft ook wel positieve invloed op je bloeddruk

Test vergeten kun je na 8 dagen al krachtverlies hebben, had gisteren moeten prikken. Vandaag moest ik ook eerder opgeven en iemand moest de BAR van mij aftrekken. Was overal enkele herhalingen slapper en de bedoeling was vandaag op meer herhalingen te maken.

Bloeddruk wil de dokter nog niks aan doen gemiddeld 142- 83

Ik heb echt even een paar slechte dagen gehad. Kut dat de training niet ging. Ga vandaag pas weer push dag doen. En vind het maar minder dat de dokter nog niets aan mijn bloeddruk wil doen. Ben ook vanaf donderdag aan de zuip geweest en nauwelijks gegeten. Kop er nu weer voor in ieder geval ik wil niet te lang in slechte gewoontes blijven hangen. Training zal vandaag nog wel minder zijn.

Ik heb echt even een paar slechte dagen gehad. Kut dat de training niet ging. Ga vandaag pas weer push dag doen. En vind het maar minder dat de dokter nog niets aan mijn bloeddruk wil doen. Ben ook vanaf donderdag aan de zuip geweest en nauwelijks gegeten. Kop er nu weer voor in ieder geval ik wil niet te lang in slechte gewoontes blijven hangen. Training zal vandaag nog wel minder zijn.
Kop op en jezelf terug bij elkaar rapen. In mijn ervaring gaan zo'n trainingen ook vaak beter dan je verwacht.
Positive thinking.

Ja man minderen dagen horen erbij en het kan niet altijd perfect gaan qua voeding slaap echt. Ik heb vannacht ook letterlijk een aantal uur geslapen maar ik probeer nog steeds men doelen te behalen

Het is rustig hier🤔

Gaat ook niet best. Ik was weer zwaar begonnen met trainen en dag later de knie dik vol met vocht en de enkel ook. Daar schiet de moet ff van weg. Het is al weer herstellende maar mentaal geeft dat wel een klap voor mijn gevoel moet ik alles weer opbouwen of bang daar voor dat het tegen gaat vall3n.

Maar ja leef nog.

Ik laat ff weten dat het niet super goed gaat. Nieuw jaar nieuw begin. Ik heb ontstekingen gekregen. In de knie en voet en veel pijn geregen en medicatie daar voor mijn gemoed zakte daar door ook in. Test heb ik in die tijd ook terug gedaan naar 2x 50mg per week. Heeft geen zin anders. Fysiek ga ik er zo op het oog nog niet echt op achteruit maar dat is minder belangrijk. Ik wens iedereen een fijne kerst en jaarwisseling en tot volgend jaar.

Ik laat ff weten dat het niet super goed gaat. Nieuw jaar nieuw begin. Ik heb ontstekingen gekregen. In de knie en voet en veel pijn geregen en medicatie daar voor mijn gemoed zakte daar door ook in. Test heb ik in die tijd ook terug gedaan naar 2x 50mg per week. Heeft geen zin anders. Fysiek ga ik er zo op het oog nog niet echt op achteruit maar dat is minder belangrijk. Ik wens iedereen een fijne kerst en jaarwisseling en tot volgend jaar.
Beterschap ermee 💪 ondanks alles, jij ook fijne feestdagen toegewenst 👍

Inmiddels al weer 3,1kg aangekomen zonder te trainen en weinig beweging. Maar daar komt nu weer verandering in. De medicijnen hebben hun werk gedaan tegen de onstekingen en ik ben nu weer het sporten aan het opbouwen. Ik ga niet gelijk te veel doen en blijf nog een maandje iets meer eten dan tijdens de cut zolang ik maar niet zwaarder word. Ga beginnen op gemiddeld +-2400kcal en kijken wat er gebeurd kom ik aan zak ik wat, val ik wel wat af is dat prima. Qua krachttraining ga ik ook rustig opbouwen want ik heb een maand lang niet getraind. Het opbouwen doe ik via een UB/LB schema en hou het volume en intensiteit eerst laag en bouw de intensiteit iedere week wat op tot ik niet meer 2-3x8-10-12 kan doen. Ik wil daar minimaal 6 weken over doen. Verder 2 a 3 keer per week lage intensiteit cardio op rustdagen.

UB 1
Bench press
Cable row
Latpulldown
Db scoulder press
Dippen machine
Preacher curl

LB 1
Squat
Leg extention
Leg curl
Hyperextension
Lying legraise
Standing calfraise

UB 2
Incline db press
Chest supported row
Convergent Lat machine
Machine schoulder press
OH tricep extention
Incline db curl

LB 2
Legpress
Leg extention
Romanian deadlift
Leg curl
Cable crunch
Standing calfraises

O ja omdat mij slaap ritme ook is verkloot ben ik vanmorgen om half 5 al gaan hardlopen. Wel met mijn opbouwschema want anders doe ik gelijk weer te gek.

Laatst bewerkt:
Kracht is wel behoorlijk achteruit gegaan scheelt zo'n 10-15kg op sommige oefeningen en dat in plus minus een maand tijd. Maar aan de andere kant verwacht ik wel dat kracht met een maandje of twee ook wel weer op het oude niveau terug is. Vandaag lower body en ga ook geen zooi eten of drinken met oud en nieuw want daar heb ik geen behoefte aan. Zit nu op 2460 kcal op krachttrainingsdagen en 1960 kcal op rustdagen.

Terug
Naar boven