AndroidHealthClinic

Droger en sterker fysiek

• Topic Starter Topic Starter
@neet61 Het had wat sneller gekund want ik heb wel een aantal maand pech gehad maar ja het leven verloopt niet alleen maar perfect zal ik maar zeggen. ..

En de been training vandaag met her en der wat vooruitgang. De squat zonder belt dus geen top gewicht met 3-5x5 maar wel 2 setjes meer. De rest van de training tot failure waarvan de eerste set wat meer reps en de 2e set soms wat minder reps kunnen halen. Legpress was wel met korte stop om er wat extra eruit te persen op het laatst.

FitNotes Workout - donderdag 13th februari 2025

** Barbell Full Squat **
- 20.0 kgs x 12 reps
- 40.0 kgs x 8 reps
- 60.0 kgs x 5 reps
- 80.0 kgs x 5 reps
- 80.0 kgs x 5 reps
- 80.0 kgs x 5 reps
- 80.0 kgs x 5 reps
- 80.0 kgs x 5 reps

** Seated Leg Extension Machine **
- 75.0 kgs x 18 reps
- 75.0 kgs x 13 reps

** Romanian Deadlift **
- 60.0 kgs x 8 reps
- 80.0 kgs x 12 reps
- 80.0 kgs x 11 reps

** Lying Leg Curl Machine **
- 30.0 kgs x 14 reps
- 30.0 kgs x 10 reps

** Leg Press **
- 130.0 kgs x 20 reps
- 130.0 kgs x 13 reps

** Standing Calf Raise Machine **
- 25.0 kgs x 18 reps
- 25.0 kgs x 14 reps
- 25.0 kgs x 11 reps

En wat core oefeningen gedaan.

Laatst bewerkt:
Veel te vroeg weer. Eenmaal wakker en kon niet meer in slaap komen dus ik was er om half 5 maar uit gegaan om water en koffie te drinken. Had weer een hele onstabiele slaap.

Screenshot_20250214_052613_Polar Flow.jpg

Ik ga gyno laten verwijderen aan een kant en het word vergoed als alles mee zit. Ik moet een bmi hebben van minder dan 30 en het mag niet door medicatie komen en langer dan een jaar aanwezig zijn volgens mijn zorgverzekeraar en dan word een operatie vergoed en een arts in het ziekenhuis gaat er nu voor de 2e keer een foto van maken en beoordelen of het of het kan worden weggehaal. Ik ben er nu 3 of 4 jaar mee naar de huisarts en ze wil me nu wel doorverwijzen om het weg te laten halen. Ze zeiden gaat vanzelf wel weer weg, niet dus, en ik ben er nu wel klaar mee want ik had er veel eerder aan geholpen moeten worden. Het is nu ook heel zichtbaar dus liever heb ik er weer een laag vet over heen.

FitNotes Workout - vrijdag 14th februari 2025

** Flat Barbell Bench Press **
- 20.0 kgs x 12 reps
- 50.0 kgs x 8 reps
- 70.0 kgs x 5 reps
- 90.0 kgs x 5 reps
- 90.0 kgs x 5 reps
- 90.0 kgs x 5 reps
- 90.0 kgs x 5 reps
- 90.0 kgs x 5 reps

** Incline Barbell Bench Press **
- 70.0 kgs x 10 reps
- 70.0 kgs x 10 reps

** Seated Machine Fly **
- 59.0 kgs x 14 reps
- 59.0 kgs x 11 reps

** Seated Dumbbell Press **
- 28.0 kgs x 9 reps
- 28.0 kgs x 7 reps

** Lateral Dumbbell Raise **
- 14.0 kgs x 10 reps
- 14.0 kgs x 10 reps
- 14.0 kgs x 10 reps

** Parallel Bar Triceps Dip **
- 20.0 kgs x 10 reps
- 20.0 kgs x 8 reps

** Dumbbell Overhead Triceps Extension **
- 14.0 kgs x 14 reps
- 14.0 kgs x 12 reps

Ik moest vandaag een beetje improviseren. Normaal die ik incline db press maar alle bankjes waren bezet en ik wilde door trainen dus heb ik de schuine bank gepakt. Daar door had ik minder kracht met dumbbell schoulder press want de schuine bank is ongeveer 45 graden. Dumbbell rest delt raise ging ook kut want iemand stote mij aan waardoor ik de eerste belangrijke set af moest breken bij 10 reps en de hele concentratie was weg. Ik werd ff pissig en liep dus ff weg in plaats van de set alsnog af te maken. Achteraf heb ik er maar 3x10 van gemaakt. Bankdrukken wou ik nog 1 keer met het zelfde gewicht doen als de voorige keer puur focus op een nette uitvoering.

Ik ga gyno laten verwijderen aan een kant en het word vergoed als alles mee zit. Ik moet een bmi hebben van minder dan 30 en het mag niet door medicatie komen en langer dan een jaar aanwezig zijn volgens mijn zorgverzekeraar en dan word een operatie vergoed en een arts in het ziekenhuis gaat er nu voor de 2e keer een foto van maken en beoordelen of het of het kan worden weggehaal. Ik ben er nu 3 of 4 jaar mee naar de huisarts en ze wil me nu wel doorverwijzen om het weg te laten halen. Ze zeiden gaat vanzelf wel weer weg, niet dus, en ik ben er nu wel klaar mee want ik had er veel eerder aan geholpen moeten worden. Het is nu ook heel zichtbaar dus liever heb ik er weer een laag vet over heen.
Via het ziekenhuis heb je wel kans dat ze een gedeelte laten zitten en dus weer gyno kan krijgen.

Het kost 1500€, dat je daarvoor al de tijd wacht zou ik niet doen iig

Zojuist een rustige loop sessie gedaan 5km rond de 45 minuten.En ja onderarmen moet geloof ik ook aan gewerkt worden.

FB_IMG_8277595375692872203.jpg

Lekker :thumb:
Dat kan natuurlijk. Hangen, zware barbell zonder straps vasthouden, specifieke wrist curls.....

Ik denk dat ik wrist curls toe ga passen. Om te beginnen met het uiteinde van een Olympische barbell en dan leun ik mijn onderarm op mijn bovenbeen en lege stang. Hammer curls deed is al misschien dat ik er reverse curls van ga maken. We hebben ook zo'n ouderwetse onderarm apparaat maar ik weer niet hoe dat precies werkt, knijpen wel daar paknik met gemaakt full stack mee 140kg, maar je hebt ook een draai grip die je op verschillende plekken van het apparaat kunt installeren.

Gezien ik geen sociaal leven heb zit ik te denken om soms 2 keer op een dag te gaan trainen als het schema het toelaat. Er zijn 2 spiergroepen waar ik meer aandacht aan wil besteden zoals schouders en onderarmen. Nu wil ik de pull training straks gaan doen en later op de middag of vroeg in de avond voorkant, zijkant schouders en onderarmen. anders word het 1 hele lange training als ik het tijdens de pull training ga doen wat ik ook geen probleem vind heb de focus en engergie nog goed na een uur pull training. De chouders hebben alle rust gehad inmiddels ze zijn 2 dagen geleden aangepakt met push dag en voelt al goed hersteld aan. De volgende push dag is ook pas over 3 dagen want morgen is het Leg dag en dan heb ik weer een rust dag. Ik train altijd 2 dagen en neem dan een rust dag dus push pull rust Leg push rust pull leg rust. Ik overweeg het al een tijdje en wil het eens proberen om te kijken of het werkt voor mij.

Gewoon proberen 💪 eigen ervaring gaat boven ideale theorieën dus lekker experimenteren. Succes!

Ik zou met zo'n nickname niet verwachten dat je onderarmen achterlopen...

Ligt het trouwens niet ook in het verlengde van elkaar dat schouder en onderarm achter lopen?

Ik zou met zo'n nickname niet verwachten dat je onderarmen achterlopen...

Ligt het trouwens niet ook in het verlengde van elkaar dat schouder en onderarm achter lopen?
Nu je het zegt, het kan ook nog overbelasting zijn🤔 Ik weet niet of het met elkaar heeft te maken.

Gewoon proberen 💪 eigen ervaring gaat boven ideale theorieën dus lekker experimenteren. Succes!
Zo eigenwijs ben ik wel weer door het toch wel te gaan proberen. 😅

Jarig vandaag maar eerst strak naar de fysiotherapeut om een echo van mij elleboog maken dan ff taartje eten bij pa en ma want ik moest daar maar even komen. Er zal ook nog wel een biertje in gaan met paps.

Terug
Naar boven