Ik gebruik het als richtlijn, verder zegt het me niet zo veel omdat ik weet dat het niet accuraat is.
Maar als je weet dat het niet accuraat is, waarom dan als richtlijn gebruiken? Je kunt het niet als richtlijn gebruiken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gebruik het als richtlijn, verder zegt het me niet zo veel omdat ik weet dat het niet accuraat is.

Maar als je weet dat het niet accuraat is, waarom dan als richtlijn gebruiken? Je kunt het niet als richtlijn gebruiken![]()
Idd, net als vetp op weegschaal. het past zich wel aan ook al is het niet de correcte waardeAls bepaalde waarden juist veel stijgen of dalen dan is dat ook zo.
Als bepaalde waarden juist veel stijgen of dalen dan is dat ook zo.
Idd, net als vetp op weegschaal. het past zich wel aan ook al is het niet de correcte waarde
Ja maar als je gewicht verliest, buikomvang kleiner wordt, maar vetmassa tegelijkertijd toeneemt en spiermassa en botmassa afneemt..
Waarom überhaupt moeite doen?
Misschien ook gewoon leuk voor de cijfertjes ik raak er in ieder geval niet door van slag. Ik snap je punt wel verder dat het niet 100% accuraat is maar stel mijn bf is met een maand of 2 20% op de weegschaal dan is dat een teken dat het wel aan het dalen is. Het kan het wel met 2% schommelen tussen de metingen en daar lig ik niet wakker van.

Sorry voor de late reactie. Waneer ik de butwink ga ik nog niet dieper.
Ego opzij zetten maar muscles gainen.Een butwink ontstaat wanneer het bekken instabiel is.
Dit is belastend voor je onderrug en gaat ten koste van prestaties.
Je kán ermee trainen, maar ik zou in ieder geval niet dieper gaan.
Er kunnen meerdere oorzaken zijn voor je butwink.
Meestal zijn het een zwakke core en zwakke ab/adductoren.
Dingen die de meeste mensen liever niet trainen dus.
Er kunnen echter ook andere oorzaken zijn.
Als je beter wilt worden in de squat zou ik daar wat aan doen.
Dan kan je i.c.m. de juiste stance strak ATG leren squaten.
Als je puur de quads wil trainen zou ik net boven parallel stoppen.
Daarvoor moet je je ego alleen wel opzij kunnen zetten.
Of dat "beter" is weet ik zo niet zeker. Waarom stretch je de adductoren op rustdagen?Informatief filmpje.
Toevallig doe ik onderandere deze stretches ook op rustdagen. Maar is het beter om ze juist vlak voor het squaten te doen? Het planken kan ik indd ook wel eens weer toevoegen sus bij deze.
Waarom rek je ze (op je rustdagen)?Mij is wel een gezegt dat stretches voor het trainen kracht prestaties kan beïnvloeden pf kans op blessures dus ik neem het zekere voor het onzekere. Als het onzin is ga ik ook zeker voor het trainen stretches doen.
Om de boel los te houden en de spieren lang zodat het squaten makkelijk gaat met een goede houding.
Duidelijk, en als ik het goed begrijp wil je graag beter leren squaten.Om de boel los te houden en de spieren lang zodat het squaten makkelijk gaat met een goede houding.