- Waardering
- 1.015
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Ye right-Mijn officiele wedstrijd of trainingsrecords bedoel je?
BP 125/DL 210/SQ (was 160kg) 100/BOR 145/MP100,5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ye right-Mijn officiele wedstrijd of trainingsrecords bedoel je?
BP 125/DL 210/SQ (was 160kg) 100/BOR 145/MP100,5
Als ik jou was zou ik db deadlift eruit gooien. En me focussen op normale deadlift (heb je mijns inziens meer aan voor de wedstrijd).

Alleen jammer dat je zo laat begint met bulken. Als je nu al die massa pakt dan heb je meer tijd om voor kwaliteitsmassa te gaan. Dit heb je nodig voor St. Job. Tot welk gewicht kun je gaan in je klasse? Was het 90 of 95kg?

beetje raar dan eerst al die massa pakken voor die stm wedstrijd,
en om dan nadien in april te gaan hardlopen.
Misschien met keihard Cheaten, anders zie ik het ook niet voor me nee.
Bedankt voor je verdere uitleg en antwoorden Dumba.
Is mij een stuk duidelijker nu allemaal!
Thanks.
BOR heb ik vrij netjes gedaan met mijn bolle rugje.
Bij de Nekpress overigens 8x80 gedaan. Woog wel 93kg toen.

Krijg je echt krampjes als je maar een paar kilo zwaarder wordt? En dan bedoel ik niet zwaarder in vet maar spiermassa.
Was het idd maar andersom, eerst stm en dan hardlopen. Nu zitten die twee elkaar toch een beetje in de weg.
. 

.
een cheat met een strictpress?dan wordt het toch al gauw een pushpress?
maar iig succes!

Thanx. gaat wel lukken als ik heel blijf.
Een spiertje verrekt links in de onderrug. Vervelend, maar ja...the show must go on. Gewoon wat lichter getraind en een paar fails.
Powerstairs 5x110/5x145/0x205 (kwam wel v/d grond, maar toch een beetje angst om het geheel omhoog te krijgen)
Hangcleans 3x60/1x65/2x67,5
Axle DL DOG: 4x61/2x91/3x111
Powersnatch 5x10/3x30
Nekpress 5x50/5x70
Ga zo nog even massagemat/sauna pakken en dan nog buik/onderrug.
Ik had vandaag een visioen dat Marco zich gaat afmelden onder het mom van een blessure....hier komen de zogenaamde eerste pijntjes al?
Kom op Marco wat is dit nou weer allemaal..gewoon doorgaan?
ik ben keihard aan het trainen om af te zeggen...dacht het niet. Ik heb 2 volle maanden om er een feest van te maken op 1 mei; nee, afzeggen is wel het laatste waar ik aan denk.
Netjes, Ook wel een grote stap om in een keer van 145 naar 205 te gaan, volgende keer pak je hem!
Marco kan/mag niet falen. Op St. Job gaat hij knallen.

Thanx en dan direct 10kg er bij.
Alleen een rolstoel houdt me tegen en zelfs dan zou ik er nog voor gaan.
Dank je.
De 2e plek op het NK Gewichtheffen deed ik met een slijmbeursontsteking, dus afzeggen...alleen als het echt niet anders kan.
Greetzzz![]()