AndroidHealthClinic

Dumba, vrienden en familie ratpowerlogje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
beetje raar dan eerst al die massa pakken voor die stm wedstrijd,
en om dan nadien in april te gaan hardlopen.

Stm wedstrijd is op 1 mei herkuul.

• Topic Starter Topic Starter
Als ik jou was zou ik db deadlift eruit gooien. En me focussen op normale deadlift (heb je mijns inziens meer aan voor de wedstrijd).

Ja, absoluut...alleen ben ik ben bang dat mijn rug het dan gaat begeven.
Heb niet de prettigste ervaring met DL gehad.:(

Alleen jammer dat je zo laat begint met bulken. Als je nu al die massa pakt dan heb je meer tijd om voor kwaliteitsmassa te gaan. Dit heb je nodig voor St. Job. Tot welk gewicht kun je gaan in je klasse? Was het 90 of 95kg?

Tot 90kg, maar als ik te zwaar weeg krijg ik te maken met krampjes tijdens het hardlopen. 86-87kg is ideaal voor me.:D

PR op de BOR met 8 reps is 110kg.

beetje raar dan eerst al die massa pakken voor die stm wedstrijd,
en om dan nadien in april te gaan hardlopen.

Stm wedstrijd is op 1 mei herkuul.

Ja, eerst hardlopen en dan STM.

Misschien met keihard Cheaten, anders zie ik het ook niet voor me nee.:rolleyes:

Bedankt voor je verdere uitleg en antwoorden Dumba.
Is mij een stuk duidelijker nu allemaal!

Thanks.

Megacheat bij de MP; zou met gewichtheffen nooit goedgekeurd worden.;) BOR heb ik vrij netjes gedaan met mijn bolle rugje.:D Bij de Nekpress overigens 8x80 gedaan. Woog wel 93kg toen.

Vandaag i.v.m. echte rugpijn alleen wat stretching gedaan en wat sprintjes. Zal later mijn vrouw (=masseuse) er even naar laten kijken.
Morgen hopelijk wat beter nieuws.

Greetzzz;):D

Laatst bewerkt:
Krijg je echt krampjes als je maar een paar kilo zwaarder wordt? En dan bedoel ik niet zwaarder in vet maar spiermassa.

Was het idd maar andersom, eerst stm en dan hardlopen. Nu zitten die twee elkaar toch een beetje in de weg.

Krijg je echt krampjes als je maar een paar kilo zwaarder wordt? En dan bedoel ik niet zwaarder in vet maar spiermassa.

Was het idd maar andersom, eerst stm en dan hardlopen. Nu zitten die twee elkaar toch een beetje in de weg.

Ik heb ooit in Amsterdam 7 van de 10km kramp gehad in mijn buik; hel op aarde:eek:.
Het zit idd een beetje elkaar in de weg, maar ga dat zeker niet als excuus gebruiken. Waarschijnlijk haal ik 10-15% van de snelheid er uit bij het hardlopen.;)

Suc6 met je aankomende wedstrijden!

Suc6 met je aankomende wedstrijden!

Thanx. gaat wel lukken als ik heel blijf.;)
Een spiertje verrekt links in de onderrug. Vervelend, maar ja...the show must go on. Gewoon wat lichter getraind en een paar fails:(.

Powerstairs 5x110/5x145/0x205 (kwam wel v/d grond, maar toch een beetje angst om het geheel omhoog te krijgen)

Hangcleans 3x60/1x65/2x67,5

Axle DL DOG: 4x61/2x91/3x111

Powersnatch 5x10/3x30:mad:

Nekpress 5x50/5x70

Ga zo nog even massagemat/sauna pakken en dan nog buik/onderrug.

een cheat met een strictpress?dan wordt het toch al gauw een pushpress?
maar iig succes!

een cheat met een strictpress?dan wordt het toch al gauw een pushpress?
maar iig succes!

Oke, zonder cheat 90kg en met 100,5.
Ik ging van de front press uit.

Net toch nog een PR op de duckwalk gemaakt.

145kg: 40 meter: tijdens de wedstrijd 20meter met 120kg. Dat wordt sprinten met die 120kg.;)
Begin er zin in te krijgen.:D

Nog wat abs en onderrug gedaan, maar heel licht.

Thanx. gaat wel lukken als ik heel blijf.;)
Een spiertje verrekt links in de onderrug. Vervelend, maar ja...the show must go on. Gewoon wat lichter getraind en een paar fails:(.

Powerstairs 5x110/5x145/0x205 (kwam wel v/d grond, maar toch een beetje angst om het geheel omhoog te krijgen)

Hangcleans 3x60/1x65/2x67,5

Axle DL DOG: 4x61/2x91/3x111

Powersnatch 5x10/3x30:mad:

Nekpress 5x50/5x70

Ga zo nog even massagemat/sauna pakken en dan nog buik/onderrug.

Ik had vandaag een visioen dat Marco zich gaat afmelden onder het mom van een blessure....hier komen de zogenaamde eerste pijntjes al?

Kom op Marco wat is dit nou weer allemaal..gewoon doorgaan?

Ik had vandaag een visioen dat Marco zich gaat afmelden onder het mom van een blessure....hier komen de zogenaamde eerste pijntjes al?

Kom op Marco wat is dit nou weer allemaal..gewoon doorgaan?

Hoe kom je daar nou bij??? ik ben keihard aan het trainen om af te zeggen...dacht het niet. Ik heb 2 volle maanden om er een feest van te maken op 1 mei; nee, afzeggen is wel het laatste waar ik aan denk.
Ik lig 2 weken voor op mijn eigen progressieschema.
Foute gedachte: meteen uit je hoofd halen.;)

Netjes, Ook wel een grote stap om in een keer van 145 naar 205 te gaan, volgende keer pak je hem!

Marco kan/mag niet falen. Op St. Job gaat hij knallen.

Netjes, Ook wel een grote stap om in een keer van 145 naar 205 te gaan, volgende keer pak je hem!

Thanx en dan direct 10kg er bij.

Marco kan/mag niet falen. Op St. Job gaat hij knallen.

Alleen een rolstoel houdt me tegen en zelfs dan zou ik er nog voor gaan.
Dank je.:D
De 2e plek op het NK Gewichtheffen deed ik met een slijmbeursontsteking, dus afzeggen...alleen als het echt niet anders kan.

Greetzzz:)

Thanx en dan direct 10kg er bij.

Alleen een rolstoel houdt me tegen en zelfs dan zou ik er nog voor gaan.
Dank je.:D
De 2e plek op het NK Gewichtheffen deed ik met een slijmbeursontsteking, dus afzeggen...alleen als het echt niet anders kan.

Greetzzz:)

Hardcore!

Ratpower! :P

Go at St job:D

ratpower.jpg

ratpower 2.jpg

ratpower3.jpg

in je kop zit het goed !! biest

toch beetje voorzichtig blijven met de onderrug dan, niet te grote stappen ineens willen maken, beast! ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven