Fitness Seller

Dumba, vrienden en familie ratpowerlogje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Damn Dumba! Kijk goed uit met je blessure, geef het genoeg rust! Heb zelf ook zo'n anderhalf jaar last gehad van een rugblessure en sommige dagen voel ik het nog heel lichtjes :(

• Topic Starter Topic Starter
Damn Dumba! Kijk goed uit met je blessure, geef het genoeg rust! Heb zelf ook zo'n anderhalf jaar last gehad van een rugblessure en sommige dagen voel ik het nog heel lichtjes :(

Dank je; het is echt de zwakke plek in mijn lichaam en wat jij hebt heb ik ook. Het blijft altijd wat gevoelig. De laatste x duurde het volledig herstel 1,5 maand. Het voelde wel beter binnen een week, maar ja...dan komt eerst altijd de aftastfase; wat kun je wel/niet.
Onderrug:het zou verboden moeten worden:D;)

Dan was mijn ribblessure helemaal niets in vergelijk.

Dan was mijn ribblessure helemaal niets in vergelijk.

Het was mijn oude probleem: wil mezelf te graag nog 1x bewijzen en dan ga je over je eigen top heen met alle gevolgen van dien.
Ik heb in mijn leven 6 blessures gehad waarvan 4x onderrug; het was dan ook niet voor niets dat ik geen STM meer deed.
Even afwachten...:o:(:mad::D

Ik ben net even naar het ziekenhuis geweest om foto's te laten maken.
De uitslag was redelijk. Idd wat mijn vrouw al had gezegd is de wervel van de plek gesprongen en is rusten 1 van de weinig overgebleven opties. Er is een scheefstand van 1 cm naar links afgebogen.
Ik herstel wel sneller als de meesten met dit soort onderrugproblemen, maar...vervelend is het wel.
Ik hoop snel met beter nieuws te komen.

Voor het herstel ga ik licht trainen de komende dagen.
Willen jullie dat ik deze trainingen ook ga posten???
Greetzzz;):D

oei sterkte Rattatoulje! TUUUUURLIJK! ALLES POSTEN, ETEN DRINKEN TRAINEN RUSTEN!
:D

klote man een spoedig herstel, blijven posten bikkel! :D

De uitslag was redelijk. Idd wat mijn vrouw al had gezegd is de wervel van de plek gesprongen en is rusten 1 van de weinig overgebleven opties. Er is een scheefstand van 1 cm naar links afgebogen.
Ik herstel wel sneller als de meesten met dit soort onderrugproblemen, maar...vervelend is het wel.

post maar alles , anders moet je weer verantwoorden d - hehehe

zelfs als jij een db - curl doet van 12 kg wil ik dat graag weten ;)

oei sterkte Rattatoulje! TUUUUURLIJK! ALLES POSTEN, ETEN DRINKEN TRAINEN RUSTEN!
:D

Thanx! De trainingen wel; eten en drinken niet.;)

klote man een spoedig herstel, blijven posten bikkel! :D

Ja, het voelt KMP (k*t met peren) Thanx mate.

post maar alles , anders moet je weer verantwoorden d - hehehe

zelfs als jij een db - curl doet van 12 kg wil ik dat graag weten ;)

Yep,yep.

Met 2 belts om getraind.

EZ Curl 14x34
Powerstairs 8x100
Hub LH 3x11 RH 3x11
Grippers #2 RH 2x LH 3mm van close
DB row 15x50 per hand.
Twist en goodmorning 100x (geen gewicht)

Misschien vanavond na mijn werk nog wat uittesten.
Greetzzz:D

verstandig die gm zonder gewicht

Thanx! De trainingen wel; eten en drinken niet.;)

Ja, het voelt KMP (k*t met peren) Thanx mate.

Yep,yep.

Met 2 belts om getraind.

EZ Curl 14x34
Powerstairs 8x100
Hub LH 3x11 RH 3x11
Grippers #2 RH 2x LH 3mm van close
DB row 15x50 per hand.
Twist en goodmorning 100x (geen gewicht)

Misschien vanavond na mijn werk nog wat uittesten.
Greetzzz:D

Dit klinkt allemaal echt heel logisch en verstandig voor iemand die zich zo graag nog 1x wil bewijzen.
Vooral die twist is een meesterlijke keuze i.v.m. je herstel. :rolleyes:

En i.p.v. rust zou je natuurlijk ook een manueel therapeut kunnen bezoeken die de scheefstand verhelpt.

Wat je met st. Job doet kan me eigenlijk geen ruk schelen maar zorg je wel dat je heel blijft voor die Highland game in Almere waar je aan mee gaat doen?
Ik zou het namelijk erg zonde vinden als je mij de kans ontneemt om eens in een wedstrijd tegen je uit te komen.

verstandig die gm zonder gewicht

Yep, maar het zal rust worden vandaag t/m zondag; thanx.

St.Job gaat dus niet door neem ik aan?

Sgt.: ga eerst zelf even 3x door je rug heen alvorens dom commentaar te leveren...daar heb je je eigen log voor.

Marco,

Waarom ga je dan trainen als je moet rusten voor herstel?
En wat is de herstelperiode of hebben ze dat niet gezegd in het ziekenhuis.

1 tot 1,5 maand, maar van de vorige keren weet ik dat je niet in bed moet gaan liggen, maar is het beter om de onderrug licht te belasten: dat scheelt zeker een week qua herstel.

Dit klinkt allemaal echt heel logisch en verstandig voor iemand die zich zo graag nog 1x wil bewijzen.
Vooral die twist is een meesterlijke keuze i.v.m. je herstel. :rolleyes:

En i.p.v. rust zou je natuurlijk ook een manueel therapeut kunnen bezoeken die de scheefstand verhelpt.

Wat je met st. Job doet kan me eigenlijk geen ruk schelen maar zorg je wel dat je heel blijft voor die Highland game in Almere waar je aan mee gaat doen?
Ik zou het namelijk erg zonde vinden als je mij de kans ontneemt om eens in een wedstrijd tegen je uit te komen.

Mijn vrouw is o.a. bezig met manuele lymfedrainage. Kraken zie ik niet als oplossing. 1x laten doen en dan is de kans dat zo'n blessure terugkomt 85-90%.
Hebben we nog geen wedstrijd tegen elkaar gedraaid???
HG is sowieso voor de onderrug veel minder belastend, dus ga er maar gewoon vanuit dat ik daar zeker bij ben.:);)

Mijn vrouw is o.a. bezig met manuele lymfedrainage. Kraken zie ik niet als oplossing. 1x laten doen en dan is de kans dat zo'n blessure terugkomt 85-90%.
Hebben we nog geen wedstrijd tegen elkaar gedraaid???
HG is sowieso voor de onderrug veel minder belastend, dus ga er maar gewoon vanuit dat ik daar zeker bij ben.:);)

Daar heb ik zelf toch andere ervaringen mee. In mijn 1e seizoen van de HG liep ik halverwege het seizoen een hernia op en ik kroop op handen en knieen door het huis.
De "kraker" heeft mij toen in 2 maanden weer op de been geholpen, precies op tijd voor de wedstrijd. Was geen geweldige wedstrijd zonder training vooraf maar ik kon wel alle onderdelen meedoen. Ik ben nu 3 jaar verder en nooit meer klachten gehad, behalve dat mijn rug altijd wat stijver zal blijven dan bij een ander.

HG minder belastend voor je onderrug? Dat denk ik dan weer niet eigenlijk.
Explosieve, draaiende bewegingen zorgen volgens mij juist voor een zwaardere belasting. Vooral omdat sommige bewegingen makkelijk verkeerd of kunnen gaan of ongecontroleerd uitgevoerd kunnen worden.

Wij hebben volgens mij geen wedstrijden tegen elkaar gedaan voor zover ik het mij kan herinneren. We zijn wel allebei bij de weiland games geweest maar toen zaten we in verschillende groepen.
Doe je in Almere allebei de dagen mee?

Rust ze man, fijn weekend.

Daar heb ik zelf toch andere ervaringen mee. In mijn 1e seizoen van de HG liep ik halverwege het seizoen een hernia op en ik kroop op handen en knieen door het huis.
De "kraker" heeft mij toen in 2 maanden weer op de been geholpen, precies op tijd voor de wedstrijd. Was geen geweldige wedstrijd zonder training vooraf maar ik kon wel alle onderdelen meedoen. Ik ben nu 3 jaar verder en nooit meer klachten gehad, behalve dat mijn rug altijd wat stijver zal blijven dan bij een ander.

HG minder belastend voor je onderrug? Dat denk ik dan weer niet eigenlijk.
Explosieve, draaiende bewegingen zorgen volgens mij juist voor een zwaardere belasting. Vooral omdat sommige bewegingen makkelijk verkeerd of kunnen gaan of ongecontroleerd uitgevoerd kunnen worden.

Wij hebben volgens mij geen wedstrijden tegen elkaar gedaan voor zover ik het mij kan herinneren. We zijn wel allebei bij de weiland games geweest maar toen zaten we in verschillende groepen.
Doe je in Almere allebei de dagen mee?

Ja, ga voor 2 dagen in Almere. Mijn techniek is volgens kenners nogal vreemd en slecht, vandaar dat bij mij de onderrug niet echt belast wordt hoogstens bij de WFD.
Ik zit waarschijnlijk in de B/C groep.
Het voelt overigens redelijk op dit moment, dus nog een paar behandelingetjes dit weekend en wie weet...;)

Thanx, jij ook goed weekend.:D

Oei een blessure, dat is minder :(
Ga je wel aan St.-Job meedoen of niet?
spoedig herstel gewenst!

Tuurlijk gaat hij meedoen...kom op doe het voor de kleine dumba!
Hij heeft het verdient dat je het voor hem gaat doen.....

Zet hem op kerel...

ratpower.jpg

rat.jpg

Oei een blessure, dat is minder :(
Ga je wel aan St.-Job meedoen of niet?
spoedig herstel gewenst!

Thanx, voorlopig doe ik gewoon mee.:D

Tuurlijk gaat hij meedoen...kom op doe het voor de kleine dumba!
Hij heeft het verdient dat je het voor hem gaat doen.....

ratpower.jpg

rat.jpg

Zet hem op kerel...

Ik denk eraan om maandag weer 70-80% te kunnen trainen; heb een paar geweldige behandelingen van mijn vrouw gehad.
Mijn dumba T-shirt helpt me daar wel aan te herinneren: (speciaal voor St.Job laten maken) het is een voordeel:mad: dat dit de 4e keer is dat ik door mijn rug ben gegaan, dus weet ook wel hoe ik er mee om kan gaan.:D
Thanx.;) Was overigens wel een dame, geen heer.:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven