XXL Nutrition

Dumba, vrienden en familie ratpowerlogje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
effe rustig aan doen met die rug

ratpower.jpg

ratpower 2.jpg

ratpower3.jpg

Go at St job:D

Wat is dit nu weer kerels hij moet doorgaan want dit is het ratpowerlog:D

• Topic Starter Topic Starter
in je kop zit het goed !! biest

Ja, begin weer aardig vertrouwd te raken met de hogere getallen.:D

toch beetje voorzichtig blijven met de onderrug dan, niet te grote stappen ineens willen maken, beast! ;)

effe rustig aan doen met die rug

Ga vandaag aan de hypers (rustig) en goodmornings en mijn laatste negatieve eigenschap is er uit; drink nu decafe. Misschien is er wel controle en dan wil ik niet op koffie:eek: gepakt worden.

Wat is dit nu weer kerels hij moet doorgaan want dit is het ratpowerlog:D

Een zware onderrugblessure = 2 maanden out en met een lichte is het gewoon goed uitkijken en geen foute, geforceerde bewegingen maken.
Vandaag hoef ik pas om 18.00 te werken en voor de rest een paar uurtjes thuis werken, dus ik verwacht nog wel een "VOORZICHTIGE;)" training.

Het 3e fotootje lijkt wel wat op dumbalina (dochter van dumba) die St.Job helaas niet gaat halen.:(

IK heb er veeeeel zin in.
Doe trouwens 6/7 juni in Almere mee aan de Highland Games en kan wel wat support gebruiken daar in mijn kilt.
Ga proberen daar wat PR's te halen.

Greetzzz

better safe then sorry kerel ;)

better safe then sorry kerel ;)

Absoluut; wordt er niet jonger op.;):D

HAHA promotie ! Stond reeds genoteerd kerel ;)

check ook interview met Wout via www.dutchhighlander.nl/NIEUWS.html

Ja, wil graag dat het flink druk wordt daar. Die 8,54 zit me dwars; moet over de 9 meter komen;) en des te meer mensen hoe groter de kans.
Lijkt me een leuke wedstrijd; zal de andere wedstrijden die daarna komen ook nog even bekijken.:D
Thanx!

Dus als ik het goed begrijp doe je dus mee in de junioren klasse op st-job?

Tot 90kg waar ik ver onder zit overigens en t/m 21 jaar dacht ik, maar moet ik ff nakijken voor je.

Ja ik wil niet lullig doen.. maar je hebt al ervaring.. je traint al wat jaren en je bent 38? Die klasse is voor beginnende (jonge) atleten...

Ik snap het niet helemaal, maar als jij het leuk vind..

Ja ik wil niet lullig doen.. maar je hebt al ervaring.. je traint al wat jaren en je bent 38? Die klasse is voor beginnende (jonge) atleten...

Ik snap het niet helemaal, maar als jij het leuk vind..

Ik ben zo lang alleen maar met hardlopen/atletiek beziggeweest dat je mij ook wel als beginner kunt zien. Laatste wedstijd was ergens in mei 2007 volgens mij. Ik vind het gewoon leuk om weer eens mee te doen.;)
Ben pas half januari weer met dit soort trainingen bezig.

gewoon even om het punt heen trainen - goodmornings ben ik nooit zo kapot van , de hyper is wel oke

gewoon even om het punt heen trainen - goodmornings ben ik nooit zo kapot van , de hyper is wel oke

Ja, GM de GM is nu misschien geen goed idee (2x GM:D)

Heb net een triathlon gedaan; massagemat, 15 min cardio en nu nog de sauna...zware workout;)

die massagemat en sauna klinkt zwaar bikkel :roflol:

die massagemat en sauna klinkt zwaar bikkel :roflol:

Toptraining;).
Gisteren nog even door mijn vrouw laten behandelen en tja...het is toch de onderkant van de wervel die een knal heeft gehad.:mad: Staat een beetje scheef.

Alvast wat gedaan met de grippers
#2: 2x
#1,5:5x

Hanging kneeraise 5x10
Hyperextensions 4x12

Powercleans 3x3x50

Zal een paar daagjes duren voor ik weer voluit kan gaan.
Alles om het weer te laten herstellen.

Het zwaarste deel van de training was de sauna.:D
Daar zweette ik het meest.

Greetzzz;):D

Thanx. Heb ooit eens een volle cm scheefstand in de hele wervel gehad, vandaar dat ik nu wel een beetje uitkijk met te zwaar liften.
Toen kon ik mijn sokken niet eens aantrekken; valt nu wel mee, maar als mijn vrouw zegt "rusten" dan is dat echt niet uit overbezorgheid, maar omdat ze wekelijks 30-40 mensen met dit soort klachten behandeld.:cool:

Zaterdag gaan we naar de Zwaluwhoeve, (sauna's, whirlpools en alles met veel eten erbij;)) omdat ik dan een 1/2 jaar met roken gestopt ben.:D
Zou nu bijna een peuk op willen steken, maar dat helpt toch niets.;)

met dit soort zaken , gewoon rusten , idd je lichaam trainen op plaatsen waar je de plek niet belast

misschien wat isolerende bb-oefeningentjes

ik heb zelf een verkoudheidje opgelopen , ik denk dat ik vanmiddag ook even ga cardio'n en een sauna pakken - lijkt me wel lekker

Vervelend van die wervel, net nu je zo lekker bezig bent.

met dit soort zaken , gewoon rusten , idd je lichaam trainen op plaatsen waar je de plek niet belast

misschien wat isolerende bb-oefeningentjes

ik heb zelf een verkoudheidje opgelopen , ik denk dat ik vanmiddag ook even ga cardio'n en een sauna pakken - lijkt me wel lekker

Is heerlijk, vooral omdat de sauna in de trainkamer staat.;)

Vervelend van die wervel, net nu je zo lekker bezig bent.

Ik heb vanochtend even wat dingetjes getest zonder gewichten en ik denk met het Saunaweekendje voor de deur en mijn vrouw d'r accupunctuurhandjes;) dat het maandag wel weer goed zit, maar vervelend is het wel, want ik zag toch wel aardig wat vooruitgang.:D

balen zo'n blessure, sterkte en snel beterschap!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven