- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

toch beetje voorzichtig blijven met de onderrug dan, niet te grote stappen ineens willen maken, beast!![]()
gepakt worden.Wat is dit nu weer kerels hij moet doorgaan want dit is het ratpowerlog![]()
" training.
Doe trouwens 6/7 juni in Almere mee aan de Highland Games en kan wel wat support gebruiken daar in mijn kilt.
Ga proberen daar wat PR's te halen.
Greetzzz

HAHA promotie ! Stond reeds genoteerd kerel
check ook interview met Wout via www.dutchhighlander.nl/NIEUWS.html
en des te meer mensen hoe groter de kans.
Dus als ik het goed begrijp doe je dus mee in de junioren klasse op st-job?
Tot 90kg waar ik ver onder zit overigens en t/m 21 jaar dacht ik, maar moet ik ff nakijken voor je.
Ja ik wil niet lullig doen.. maar je hebt al ervaring.. je traint al wat jaren en je bent 38? Die klasse is voor beginnende (jonge) atleten...
Ik snap het niet helemaal, maar als jij het leuk vind..

gewoon even om het punt heen trainen - goodmornings ben ik nooit zo kapot van , de hyper is wel oke
)
.
Staat een beetje scheef.

) omdat ik dan een 1/2 jaar met roken gestopt ben.

met dit soort zaken , gewoon rusten , idd je lichaam trainen op plaatsen waar je de plek niet belast
misschien wat isolerende bb-oefeningentjes
ik heb zelf een verkoudheidje opgelopen , ik denk dat ik vanmiddag ook even ga cardio'n en een sauna pakken - lijkt me wel lekker

Vervelend van die wervel, net nu je zo lekker bezig bent.
dat het maandag wel weer goed zit, maar vervelend is het wel, want ik zag toch wel aardig wat vooruitgang.