AndroidHealthClinic

Dumba, vrienden en familie ratpowerlogje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
gewoon effe de zinnen verzetten brother - denk aan de fc groningen , positieve inslag is hier nodig

• Topic Starter Topic Starter
gewoon effe de zinnen verzetten brother - denk aan de fc groningen , positieve inslag is hier nodig

Ben heel positief. 0,2mm minder scheefstand als donderdag. Gaat lekker, nog 0,8mm te gaan.;):D
Ga morgen lekker saunaen (is dat een werkwoord???) en 's avonds genieten van de 1-2 overwinning.:p

Ben heel positief. 0,2mm minder scheefstand als donderdag. Gaat lekker, nog 0,8mm te gaan.;):D
Ga morgen lekker saunaen (is dat een werkwoord???) en 's avonds genieten van de 1-2 overwinning.:p

saunaen , kan niet

1 - 2 kan wel , maar groningen zit in een dip na vorige week dus .....:D

Ik wens je een spoedig herstel Dumba!

ik hou wel van een beetje koffie + een praatje - dus gewoon openhouden dumba

lekker je trainingen posten + een beetje praten over suriname - mooi toch

saunaen , kan niet

1 - 2 kan wel , maar groningen zit in een dip na vorige week dus .....:D

:D

Ik wens je een spoedig herstel Dumba!

Thanx Dressed.

Gast, waarom gooi je dit logje niet op slot?
Niemand op dit forum heeft 2 logjes waarvan een voor de training is, en laten we eerlijk zijn, de ander voor koffieklets.

Je was al beter bezig met bepaalde onderdelen trainen, maar het kan nog veel beter! En je doet momenteel bepaalde oefeningen die in mijn ogen niks toevoegen, zeker met het oog op die blessure.
Ik weet dat ik tegen een muur praat, maar als je er over na wilt denken heb ik mijn doel bereikt!

Tot de blessure was dit het trainingslog; als ik er dan ook 1 laat sluiten is het de andere, want alle reacties op trainingen komen hier terecht en helaas niet op die andere, wat in eerste instantie wel de bedoeling was.
Je doel is dus wel bereikt, maar dan reverse.
En heel veel beter als wat er stond kan ik niet, want dat was al max+.:o

Ik neem zo ook nog een bakje decafe (zag net je reactie) en ja Palmentuin, Nickerie en een beetje lopen langs de watrasee vind ik ook nog altijd leuk. Vond die Indianen op de weg naar het vliegveld best bijzonder.:D;)

precies

gewoon loggen en af en toe niet zo serieus - laten we aan andere over:D

Ik denk dat je dan de insteek van beide logjes beter moet lezen.
Ik train nog 1x voor STM en daarna houdt dat andere log sowieso op te bestaan.
Dit log is voor BB-trainingen en STM, maar het is nooit een koffieklets geweest.
Hier komen ook de hardlooptrainingen te staan en tot vandaag heb ik geen gezwam gezien en nog altijd vind ik het meevallen in vergelijk met andere logjes, maar je hebt gelijk. Vanaf nu weer on topic met 1 log, maar dan wel deze.

Vandaag heb ik 4x1 minuut uitgehangen aan het chinrek.
Hyperextension 3x10
Reverse hypers 3x12
Crunch 3x15
Kneeraise 3x20
Sidecrunch 3x10
GM 20x20

De onderrug voelt iig een stuk soepeler aan vandaag.:D

Dan moet je ook niet zeuren en andere mensen rapporteren die geintjes maken.
Beetje tegenstrijdig dit.

heb je over mij impo of over jezelf ?

niet zo raar doen he

Rustig aan heren. Anders ben ik straks gedwongen om dat andere log te gebruiken.;)

Lees Dumba zijn log ook graag.

je gaat toch ook hg doen? Is toch evenmin bb of ben ik gek?
Ik lees verder geen bb trainingen hier, en het is wel degelijk een koffieklets, dat geeft onder andere groteman ook aan.
Heb ook nog geen enkele hardloop training gezien, die specifiek gericht is op een wedstrijd of iets dergelijks.

Maar goed, ik wil er geen chat van maken. Je bent vast een aardige kerel, maar ik blijf het vreemd vinden.
Ik vind het een schande. Mensen die het beste met je voor hebben komen steeds minder, omdat je niet doet wat je zegt en niet zegt wat je doet.

Denk er nog eens over na, hoe je je trainingen kan verbeteren, hoe je beter kan worden en minder blessure gericht.
Op stm gebied gaat dat mijns inziens beter als je mensen spreekt die zelf stm doen.

Succes.
+1

Sterkte met herstel man, hoop dat het beetje meevalt.

Het modden graag overlaten aan de mods. Chatlogs zijn niet toegestaan maar bij een blessure mag natuurlijk wel de voortgang worden gemeld.

Wie stelselmatig blijft zeuren in een log krijgt een topicban. Het is namelijk iets te opvallend dat constant dezelfde personen menen het beter te weten en ook menen corrigerend te moeten optreden. PM's hierover zijn niet nodig, daar wordt door mij niet op gereageerd. De boodschap is duidelijk lijkt me. Nokken met zeuren en dit log verder niet tot chatlog maken.

Het modden graag overlaten aan de mods. Chatlogs zijn niet toegestaan maar bij een blessure mag natuurlijk wel de voortgang worden gemeld.

Wie stelselmatig blijft zeuren in een log krijgt een topicban. Het is namelijk iets te opvallend dat constant dezelfde personen menen het beter te weten en ook menen corrigerend te moeten optreden. PM's hierover zijn niet nodig, daar wordt door mij niet op gereageerd. De boodschap is duidelijk lijkt me. Nokken met zeuren en dit log verder niet tot chatlog maken.
Helemaal mee eens.

Marco ik neem aan dat je vrouw goed weet wat goed voor je is aangezien ze je behandelt, maar doe alsjeblieft rustig aan en voorkom een nog ernstigere blessure.

Heel veel sterkte met herstellen Dumba. Rustig aan doen even. Het is vervelend, dat is logisch, maar het moet even.
En ik lees ook graag dit log, post er lang niet altijd in, maar als ik even tijd heb doe ik dat wel.

Succes met herstellen Dumba!

Thanx voor de reacties op een voorspoedig herstel.
Het gaat echt boven verwachting.
Mijn vrouw en ik waren op de Zwaluwhoeve geweest en ze heeft me de afgelopen week zo'n 15 uur behandeld.
Ze heeft ook de training van vandaag gevolgd, zodat ik niet meteen weer mezelf kapot zou maken.;) Platvoeten en een bolle rug komen in de STM waarschijnlijk ook niet te veel voor.

Axle Cleans & Press 1x61/3x61
1 hand gestrekte lat.side raise per hand 8x7,5/10x10/5x17,5
Goodmorning 15x10/15x30
Zittend logpress 4x40 Incline log BP 8x40/7x50
Close grip upright row 12x30/6x50/2x80:D
Zittend kuitheffen 150x30/100x50/35x80 (volume 12.300kg:eek:)
MP 25x30 Reverse barbellcurl met bovenin een polsdraai 12x30
Stiff Axle DL 15x66/3x96 Crunch 20x Rev.hyperext 10x
Speciaal voor groteman een curltje;) conc.curl p.h 2x6x10 geen rust

Volgens mijn vrouw gaat het behoorlijk de goede kant op.
Volgens mij ook.;):D

Laatst bewerkt:
Weeral goed bezig dumba, hopelijk kom je snel terug op volle kracht zodat je weer gensters kan slaan!

lekkere gewichtjes weer topper , lig je nog een beetje op schema

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven