Fitness Seller

Dumba, vrienden en familie ratpowerlogje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nee heb ik maar niet gedaan -

ik las dat jou cluppie nogal veel potentie heeft t.a.v groeimogelijkheden - gefeliciteerd met de overwinning

• Topic Starter Topic Starter
nee heb ik maar niet gedaan -

ik las dat jou cluppie nogal veel potentie heeft t.a.v groeimogelijkheden - gefeliciteerd met de overwinning

Thanx mate; ze willen het stadion tot 40.000 uitbreiden geloof ik.;)

Leuk dat je je training ook plaatst in je bb log, maar dit is strongman training he? Hoort hier niet.

Het is een ratpowerlog met gezinsuitbreiding; 12 kleintjes vanochtend geboren. Flappie was al zwanger toen ik haar kocht.:D
Wel prettig na het verlies van Dumbalina.:(
Alle trainingen staan hier...maar je kunt ook deze overslaan en alleen in die andere kijken.

Net 11km, (nee dat klopt niet) 8km teruggelopen (mijn vrouw had me na 3km eruit gegooid) in een rustig sw/d1/d2 tempo.

12 pffffff , werk aan de winkel dus , ga je ze allemaal verkopen , of .....?

40000 van die gekke groningers op 1 plek , moet er niet aan denken -:D

12 pffffff , werk aan de winkel dus , ga je ze allemaal verkopen , of .....?

40000 van die gekke groningers op 1 plek , moet er niet aan denken -:D

Sgt mossad wou ze alle 12 als ontbijt.;)
Nee, misschien 1 houden als het een dumba-kopie is, maar de rest gaat terug.
40.000 Strong Man op de tribune lijkt me idd heftig.:D

rectificatie - 1 strongman en 39999 uitzinnige groningers

nette training vandaag bro!

Ik wil wel zo n ratje man!

Waar blijven de fotos ?

Is het dan toch waar dat ratten hun soortgenoten opeten?

Ja, alleen als het niet anders kan.;)

rectificatie - 1 strongman en 39999 uitzinnige groningers

:D

Ja, met die 8km meegerekend best pittig.

Ik wil wel zo n ratje man!

Waar blijven de fotos ?

Hij stampt er wel eentje plat en propt hem in een envelop. Pm Marco je adres maar.

Alleen afhalen; krijg je sssambal bij.:D

De frontsquat tja...ik zuig wat dat betreft nog harder als de stofzuiger.
5x50
5x55
5x60
6x55
6x60
6x65
8x55
6x60

Ik sta ongeveer zo breed als bij de sumodeads, maar kom nauwelijks omhoog...ja in 5 seconden ongeveer.:mad::(:o:D

Je gaat goed Dumba, keep it up! :thumbs:

idd 8km lopen is niets voor mij :( , hehe

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, wist daarnaast helemaal niet dat dumbalina het niet had gehaald... geconduleerd kerel.

Flink die quads aangepakt bij de fronts, netjes.

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, wist daarnaast helemaal niet dat dumbalina het niet had gehaald... geconduleerd kerel.

Flink die quads aangepakt bij de fronts, netjes.

Ja, voor mijn doen wel; heb veel moeite hoe de stang goed te plaatsen.
Dumbalina heeft na een korte strijd rust gekregen. Ik heb haar naast Dumba in het Streekbos begraven.
Daarom verrastte dit me behoorlijk, want bij ratjes kun je nauwelijk zien dat ze zwanger zijn. Ik zei eergisteren nog tegen mijn vrouw...ze wordt wel wat dik vergeleken met Dumbi, :roflol::headbang: maar ik ben er heel blij mee.
Het zijn aparte diertjes zonder ogen en een heel klein staartje.;):D

Wat wil je hier nou mee zeggen kraft? Is het nou echt zo'n probleem dat dumba hier ook zijn trainingen logt?

Waar bemoei jij je eigenlijk mee? ik heb niet eerder geklaagd in zijn andere trainingslog dat WEL in de juiste sectie staat. Jij gaat toch ook niet loggen in het powerhok en ik d8 dat jij zo volgens de regels was. Ordnung muss sein!

Het zijn gewoon twee dezelfde logjes waarvan 1 in de verkeerde sectie, komt er ook nog een derde bij tussen de powerlifters?
Hij klaagt wel dat er zo weinig reacties zijn in dat andere log maar dat komt doordat hij hier vaker logt.

Dumba, het is een beetje dubbel om een Strongman-log te hebben als je de Strongmantrainingen ook hier logt. Graag een scheiding aanhouden tussen de beide logs.

Is goed. Ik zal ze uit elkaar trekken en de STM/HG-trainingen in het andere log plaatsen.

Beest! wist niet dat je 2 loggen had.

Yep, 2 logjes sinds begin februari denk ik.
Dit is nu het BB/hardloop-logje geworden.

Net nog 2,5km crosstrainer gedaan in 14.10 rustig D1/D2 tempo als voorbereiding 2 april in Bovenkarspel geloof ik.
Misschien wil taekwonboxer ook mee. Je woont daar; kunnen we kijken of je sneller als opa;) bent.
Buiten nog dips gedaan bovenop het klimrek. Dan is het meteen 'do or die' op 2,5:eek: meter hoogte.
4x8 BW Chins met 5cm dikke grip 5x5.
Behoorlijk tevreden over met name de grip, want 5cm dikte is niet met de duimen om te sluiten.

Greetzzz:D;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven