MuscleMeat

Dumba, vrienden en familie ratpowerlogje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
was eindelijk gewend aan logliften , axle-deadlift moet ik weer maar die power-sectie pffffffffffffff:D

Maakt mij niet uit waar je logt, ik zie het wel.

Yep, 2 logjes sinds begin februari denk ik.
Dit is nu het BB/hardloop-logje geworden.

Net nog 2,5km crosstrainer gedaan in 14.10 rustig D1/D2 tempo als voorbereiding 2 april in Bovenkarspel geloof ik.
Misschien wil taekwonboxer ook mee. Je woont daar; kunnen we kijken of je sneller als opa;) bent.
Buiten nog dips gedaan bovenop het klimrek. Dan is het meteen 'do or die' op 2,5:eek: meter hoogte.
4x8 BW Chins met 5cm dikke grip 5x5.
Behoorlijk tevreden over met name de grip, want 5cm dikte is niet met de duimen om te sluiten.

Greetzzz:D;)

Haha nou op dit moment ben ik niet erg snel meer had je in september moeten wezen! Toen nog die 17km survivalrun gelopen bij het streekbos. Daarna niks meer gedaan kwa cardio alleen maar volop met de ijzers aan het gooien geweest! Begin in april weer met cardio 1 x in de week boksen voor de conditie.. Maar wat voor wedstrijd is dat dan 2 april?

hoogkarspel tegen bovenkarspel , ik ben benieuwd

Dat log hoorde niet thuis op deze sectie al die oefeningen.
Niemand wist uberhaupt wat je aan het doen was.
Dus goed gedaan dat je hebt geluisterd naar het advies........

Goede chins dumba! ratpower...... kom op het doe het voor dumba je kan winnen

Heb je linkje naar andere log dan? kom ik daar wel kijken, grts

• Topic Starter Topic Starter
Maakt mij niet uit waar je logt, ik zie het wel.

Ja,wordt een hutseklutsie her en der.;)

Haha nou op dit moment ben ik niet erg snel meer had je in september moeten wezen! Toen nog die 17km survivalrun gelopen bij het streekbos. Daarna niks meer gedaan kwa cardio alleen maar volop met de ijzers aan het gooien geweest! Begin in april weer met cardio 1 x in de week boksen voor de conditie.. Maar wat voor wedstrijd is dat dan 2 april?

Begint 1 april zag ik net. 5 omlopen van 2,5-12km en de Kloetloop.
Bovenkarspel-Venhuizen-Hoogkarspel-Grootebroek-Lutjebroek.

hoogkarspel tegen bovenkarspel , ik ben benieuwd

Net Feyenoord-Ajax:D

Dat log hoorde niet thuis op deze sectie al die oefeningen.
Niemand wist uberhaupt wat je aan het doen was.
Dus goed gedaan dat je hebt geluisterd naar het advies........

Goede chins dumba! ratpower...... kom op het doe het voor dumba je kan winnen

Ga voor het linkerrijtje.;)

Nou met dat hardloopwedstrijdje zal er geen hoogkarspel tegen bovenkarspel komen.. :p

Heb je linkje naar andere log dan? kom ik daar wel kijken, grts

Is gewoon deze nog; sommigen hadden moeite met 2 dezelfde verhalen in 2 logjes lezen, dus nu komen hier de BB/Hardlooptrainingen en in de andere t/m 1 mei de STM/HG/Grip-trainingen.:D

Thanx mate.:D
Ik heb vandaag super getraind, maar moet van al die clustertjes even 1 geheel maken en die post ik dan morgen.

Greetzzz:D;)

Is gewoon deze nog; sommigen hadden moeite met 2 dezelfde verhalen in 2 logjes lezen, dus nu komen hier de BB/Hardlooptrainingen en in de andere t/m 1 mei de STM/HG/Grip-trainingen.:D

Volgens mij had het er mee te maken dat jij je niet aan de regels hield en daar kunnen sommige mensen zich aan ergeren daarom kwam hier ook een supermod om dat je duidelijk te maken, eerder advies wilde je niet opvolgen.

Succes met je bb/hardloop trainingen! Fijn dat het nu op orde is.

Volgens mij had het er mee te maken dat jij je niet aan de regels hield en daar kunnen sommige mensen zich aan ergeren daarom kwam hier ook een supermod om dat je duidelijk te maken, eerder advies wilde je niet opvolgen.

+1.
Wel een raar logboek bb/hardloop trainingen?

Heb jij wel eens bodybuilders zien sprinten en rennnen zoals dumba dat doet. Dat heeft toch niks met BB te maken?

ik loop ook hard , ik denk dat heel veel bb hardlopen - de grote arnold heeft wat afgerend hoor

Alleen moeten sommige het modden aan mods overlaten, dat heeft een supermod ook eens eerder duidelijk aangegeven. Zijn sommige waarschijnlijk vergeten.

Dumba heft ook nog zware gewichten tijdens het lopen.

@ sniperx thx ;)

Alleen moeten sommige het modden aan mods overlaten, dat heeft een supermod ook eens eerder duidelijk aangegeven. Zijn sommige waarschijnlijk vergeten.

Wie heeft er nou weer wat verkeerds gedaan? Ga je mensen nu weer rapporteren? Let eens op jezelf en eigen opmerkingen. Volgens mij zit niemand in dit log op de stoel van een mod behalve jezelf.

OT;

Hardlopen is iets anders als sprinten bro. Heb je wel enig idee hoeveel km dumba per uur loopt die gast is bizar snel.
Als bb-er val je met die intensiteit alleen maar af

Blijf niet posten maar minder zeuren graag.

• Topic Starter Topic Starter

Ja, is op orde.

+1.
Wel een raar logboek bb/hardloop trainingen?

Heb jij wel eens bodybuilders zien sprinten en rennnen zoals dumba dat doet. Dat heeft toch niks met BB te maken?

Sprinten val je niet van af. Goed voor de spieren juist.

Iedereen traint op zijn eigen manier mossel, dat zou jij toch moeten weten?

Ja, en die van mij schijnt nogal apart te zijn. Thanx.:D

ik loop ook hard , ik denk dat heel veel bb hardlopen - de grote arnold heeft wat afgerend hoor

Ja, min. 3 uur per week deed hij dat. Alle STM/BB volgens mij.

Yep.;)

Dumba heft ook nog zware gewichten tijdens het lopen.

@ sniperx thx ;)

Ja,heerlijk.

Wie heeft er nou weer wat verkeerds gedaan? Ga je mensen nu weer rapporteren? Let eens op jezelf en eigen opmerkingen. Volgens mij zit niemand in dit log op de stoel van een mod behalve jezelf.

OT;

Hardlopen is iets anders als sprinten bro. Heb je wel enig idee hoeveel km dumba per uur loopt die gast is bizar snel.
Als bb-er val je met die intensiteit alleen maar af

Alleen bij langere afstanden als 5km begint het afvalproces en als je erbij drinkt valt dat ook wel weer mee.

Training van gisteren. DFBVT-style
Hangsnatch 6x25/3x60 :)
BOR met Axle
Nekpress 3x55/lunge 10x55/Hangclean 2x55
Nekpress 4x60/jumpsq 4x60/front sq 6x60
Hyperext. 2x15 Reverse curl 12x25 BB Kickback 10x25 BB curl 20x25
Staand kuitheffen 20x60/lunge 12x60
Teenheffen 20x25 1 hand BB-shrug 12x25 per hand
Axle powercleans 3x61
Div.vingerpinches met duim en een andere vinger.
nekcrunch 15x Schijfwristcurl 30x5 Decline kneeraise 4x20
nekpress 3x70/sq 6x70/kuithef 12x70

Hakkebillen 4x20/knieheffen 3x20.

Het hele lichaam is weer even aan bod gekomen.

Ook nog wat hangcleans,snatches, buik en onderrug gedaan, maar te veel om bij te houden.:D

Binnen het uur gebleven.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven