- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
![]()
Damn, ik moet verder gaan lopen dus ... pfff
Brute training trouwens kerel

Netjes kerel, heb je ook nog wat specifiek been werk gedaan? Vergeet de kracht in de benen niet. Heb je ook voor de vrachtwagen pull nodig!
Hoe gaat het met je gewicht trouwens? Nog een paar kg spiermassa mag erbij.
vond 1 logje beter nu moet ik telkens in 2 gaan kijken
ook hier een goede training bro!
zwaar gebikkeld vandaag dan

sterke training dumbaik ga morgen verder met de gsmfb-training - hehehe
Thanx mattie.

Nix uit de training laten, je hebt gewoon power in de benen nodig. Zorg ervoor dat je van je zwakke spieren gaat houden om te trainen. Is altijd makkelijk om de rug te doen omdat je daarin sterk bent. Dat is de reden dat je deze met veel plezier en enthousiasme traint.
Je komt er wel met die benen, minimaal 1x per week squaten. Ik heb het beste met je voor kerel. Wil dat je goed kan/gaat presteren op 1 mei!

Die db row blijft jouw sterkste punt, he? Vorige maand 2x90 en nu 6x85, wat zal je een indruk maken in St. Job, Ratpowerrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Die rug zal nu wel hersteld zijn met zo een row, denk?

.Bij een deadlift en vrachtwagen pull is toch veel beenwerk betrokken lijkt me. Waarom trainen andere stm-ers anders de benen? Bijna alle kracht komt toch voornamelijk uit de benen en de rug?
Ik denk dat je wel inziet dat de squat belangrijk is... niet alleen je benen worden er sterker van maar ook je rug en core. Je vind waarschijnlijk de oefening gewoon niet zo leuk.
Ik zal er verder over ophouden anders gaat het vervelend worden.

ik neem aan dat al die andere gasten wel squatten , sterke mannen die niet squatten dat kan ik mij niet voorstellen , maar als jij denkt dat je blessures kan voorkomen hiermee , is het geen issue meer
ik ken iemand die alleen nog maar legpressed , en die heeft sterke poten hoor