MuscleMeat

Dumba, vrienden en familie ratpowerlogje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat is DFBVT-style?

Goede training?
Al ken ik sommige oefeningen niet?

Hoe lang ga je dan lopen als je gaat lopen? Dacht dat jij heel lang liep met zeer hoog km per uur?

• Topic Starter Topic Starter
??? :orly: ???

Damn, ik moet verder gaan lopen dus ... pfff

Brute training trouwens kerel

Thanx mate:D

Dumba Full Body Variatie Training. Trainen van de schenen tot de nek.
Heel hoog tempo...voor als de tijd er niet echt is. Jaartje geleden toen ik het veel drukker had als nu bedacht. Maak overigens zelf al die eigenaardige schema's, omdat met platvoeten, een bolle rug en het ene been wat langer als het andere het ondoenlijk is om het schema van een STM te volgen. (vandaar ook de blessure waarschijnlijk)
Werkt aardig...heb alle sterren en planeten wel gezien.;):D

Zag net nog een post. Sprinten is tot max. 200m en middenloopjes van zeg 300-3000m= D2/D3

Netjes kerel, heb je ook nog wat specifiek been werk gedaan? Vergeet de kracht in de benen niet. Heb je ook voor de vrachtwagen pull nodig!
Hoe gaat het met je gewicht trouwens? Nog een paar kg spiermassa mag erbij.

vond 1 logje beter nu moet ik telkens in 2 gaan kijken :(
ook hier een goede training bro!
zwaar gebikkeld vandaag dan

Lekkere intensieve training!

sterke training dumba:D ik ga morgen verder met de gsmfb-training - hehehe

Netjes kerel, heb je ook nog wat specifiek been werk gedaan? Vergeet de kracht in de benen niet. Heb je ook voor de vrachtwagen pull nodig!
Hoe gaat het met je gewicht trouwens? Nog een paar kg spiermassa mag erbij.

Nee, vandaag gedaan...vanavond benen omhoog en rusten maar.

vond 1 logje beter nu moet ik telkens in 2 gaan kijken :(
ook hier een goede training bro!
zwaar gebikkeld vandaag dan

Wordt na 1 mei gewoon dit logje; don't worry...be:D

Lekkere intensieve training!

Ik vond deze zwaarder, maar thanx;)

sterke training dumba:D ik ga morgen verder met de gsmfb-training - hehehe

Ik mis de "T" van training nog;) Thanx mattie.

De squat
2x6x50
2x6x60
2x6x65
5x70
6x75
5x77,5
3x100

Jumpsquat
5x50
8x70

Leaping squat
3x6

1 been jumpsquat op 30cm verhoging 2x8
2 been jumpsq op 70cm verhoging 2x6

Leg ext met dumbbell tussen voeten 3x10x15

Stiff axle DL 3x6x61/2x8x81

Crunch 6x15/2x10x12,5 (=extra gewicht)
Hanging kneeraise 3x6/1x12
Hyperext.4x10/2x15
Twist 2x40/2x80

Dit was dan de minst favo-spiergroep van me...morgen de rug:D:D
Wel tevreden over sets/volume.
Greetzzz;)

Hoe doe jij die hypers, heb je zo een apparaat?

Lekkere training Dumba! :thumb:

Squat moet wat omhoog he dumba, go for it bro!

nette squats, buik ook goed aangepakt!

Thanx maat.:D

Squat moet wat omhoog he dumba, go for it bro!

Ja, of uit de training laten.;)

nette squats, buik ook goed aangepakt!

Thanx maat.

Kon niet wachten om de rug ff lekker aan te pakken...beetje ook uit tijdnood, omdat morgen-overmorgen veel werk verricht dient te worden.

DB row per hand
6x25
6x45
6x65
6x85

Tbar row
20x80
6x120
1x150

Chins 3x6

Nog wat uitgelopen 20min en morgen misschien een rustdagje???:D;)

Nix uit de training laten, je hebt gewoon power in de benen nodig. Zorg ervoor dat je van je zwakke spieren gaat houden om te trainen. Is altijd makkelijk om de rug te doen omdat je daarin sterk bent. Dat is de reden dat je deze met veel plezier en enthousiasme traint.

Je komt er wel met die benen, minimaal 1x per week squaten. Ik heb het beste met je voor kerel. Wil dat je goed kan/gaat presteren op 1 mei!

Nix uit de training laten, je hebt gewoon power in de benen nodig. Zorg ervoor dat je van je zwakke spieren gaat houden om te trainen. Is altijd makkelijk om de rug te doen omdat je daarin sterk bent. Dat is de reden dat je deze met veel plezier en enthousiasme traint.

Je komt er wel met die benen, minimaal 1x per week squaten. Ik heb het beste met je voor kerel. Wil dat je goed kan/gaat presteren op 1 mei!

Weet je mc...ik zie het nut van de squat gewoon niet in.
Bij autodeadlift, medley, timberwalk, vrachtwagen trekken,powerstairs heb je er niet veel aan. Alleen bij de loglift en de wheelflip een beetje.:D
Mooie vooruitgang bij de db row zag ik.

Die db row blijft jouw sterkste punt, he? Vorige maand 2x90 en nu 6x85, wat zal je een indruk maken in St. Job, Ratpowerrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Die rug zal nu wel hersteld zijn met zo een row, denk?

Tijdens de squat heel veel last gehad en bij de row weer niet, vandaar voorgaande opmerking.;)
Denk zelf als ik toch blijf squatten dat ik niet de wedstrijd zal halen.

Bij een deadlift en vrachtwagen pull is toch veel beenwerk betrokken lijkt me. Waarom trainen andere stm-ers anders de benen? Bijna alle kracht komt toch voornamelijk uit de benen en de rug?

Ik denk dat je wel inziet dat de squat belangrijk is... niet alleen je benen worden er sterker van maar ook je rug en core. Je vind waarschijnlijk de oefening gewoon niet zo leuk.

Ik zal er verder over ophouden anders gaat het vervelend worden ;).

ik neem aan dat al die andere gasten wel squatten , sterke mannen die niet squatten dat kan ik mij niet voorstellen , maar als jij denkt dat je blessures kan voorkomen hiermee , is het geen issue meer

ik ken iemand die alleen nog maar legpressed , en die heeft sterke poten hoor

Bij een deadlift en vrachtwagen pull is toch veel beenwerk betrokken lijkt me. Waarom trainen andere stm-ers anders de benen? Bijna alle kracht komt toch voornamelijk uit de benen en de rug?

Ik denk dat je wel inziet dat de squat belangrijk is... niet alleen je benen worden er sterker van maar ook je rug en core. Je vind waarschijnlijk de oefening gewoon niet zo leuk.

Ik zal er verder over ophouden anders gaat het vervelend worden ;).

Het gaat niet om leuk, maar meer om de vervelende verbinding naar de rug toe en dan vooral bij het uit het rack halen. Ik vind bijv. de lunge, jumpsquat en leaping squat gecombineerd met leg.ext en het loopwerk in deze net wat beter. En je bent niet/nooit vervelend...je geeft gewoon je mening en die respecteer ik. Alleen de andere guys hebben een ander lichaam en bij hun doet de sq iets en bij mij weinig.:D;)

ik neem aan dat al die andere gasten wel squatten , sterke mannen die niet squatten dat kan ik mij niet voorstellen , maar als jij denkt dat je blessures kan voorkomen hiermee , is het geen issue meer

ik ken iemand die alleen nog maar legpressed , en die heeft sterke poten hoor

Ja, ik wil niet uitvallen door een blessure of er niet eens heen kunnen gaan.:D
Na de sessie van vandaag voelde ik me ff 80.;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven