- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
we voelen ons allemaal wel eens tachtig , het vrouwtje vandaag van 86 die 3 * per week haar oef doet en aan mij vraagt hoeveel de db woog die ik in mijn hand had - 22 kg zei , ze pakte hem vast met twee handen - geweldig moment - hoe oud zou zij zich voelen

Voel me nu weer zo oud als ik ben: 25

Thanx maat.
Ja, of uit de training laten.
Thanx maat.
Kon niet wachten om de rug ff lekker aan te pakken...beetje ook uit tijdnood, omdat morgen-overmorgen veel werk verricht dient te worden.
DB row per hand
6x25
6x45
6x65
6x85
Tbar row
20x80
6x120
1x150
Tijdens de squat heel veel last gehad en bij de row weer niet, vandaar voorgaande opmerking.
Denk zelf als ik toch blijf squatten dat ik niet de wedstrijd zal halen.

Marco kan/mag niet falen. Op St. Job gaat hij knallen.
Alleen een rolstoel houdt me tegen en zelfs dan zou ik er nog voor gaan.
Niet squatten dan...je moet naar de wedstrijd doe het voor de kleine dumba. Denk aan de rat!
Ratpower![]()
Zeker respect dat je deze vandaag hebt gepakt ondanks de blessure. Ik zie dat je de benen met andere oefeningen gaat pakken dus heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen.
Dat zijn wel serieuse gewichten idd!
Maar wat voor blessure heb je dan?

je gaat goed ratje!
blijven squatten kerel, het gaat goed komen in st job!

Niet squatten dan...je moet naar de wedstrijd doe het voor de kleine dumba. Denk aan de rat!
Ratpower![]()
Remember! Alleen een rolstoel houdt hem tegen naar St. Job te gaan!
17-5/15-10/4 wedstrijden in nov/dec waar ik er 2 van wil doen
/6-9
/nov
)

Nette curls man! 50kg
Wat is een sprinterscurl? soort van hammer curls?
Weer sterk bezig geweest dumba, een completere training kan je moeilijk hebben.

Aah ok dacht dat je brachialis en brachioradials arm spier bedoelde.
Vandaar dacht ik aan hammer curls.

Ff een rustige arm training gedaan en wat gooiwerk. Dat voorover buigen zal de spanning op je spieren constant houden lijkt me, pittig.

als je gaat steengooien is dan benchen geen probleem t.a.v de schouder , ik bedoel eigenlijk , je bent toch kracht kwijt denk ik - succes morgen trouwens

succes ouwe
wat een training maak jij man ....beestachtig lang!
Even naar ze toegegaan en haar laten zien. Na een paar minuutjes praten allebei heel voorzichtig aaien en daarna hebben ze wat foto's met haar gemaakt.

Je trainingen met daarbij behorende progressie etc.
Evaluatieverslag voor st.job
(post#412)