XXL Nutrition

Dumba, vrienden en familie ratpowerlogje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Misschien...zou leuk zijn.:D

Was een testje.:DIk houd wel van een beetje fun tijdens het trainen:)
Ik heb in je hele log nog geen training gelezen waarvan ik dacht: "Mmmm, netjes..". En dan bedoel ik niet de gewichten maar vooral de keuze van oefeningen, 'medleys' en al die rare dingen die je altijd doet.

Je claimt een 100.5kg mp maar doet dan een log met 60kg en dat soort shit..?

Waarom doe je niet gewoon de std grote compounds 2-3 keer per week en dan 1 keer per week een SM-training?

Wat is je gedachtegang achter jouw trainingsprincipes?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb in je hele log nog geen training gelezen waarvan ik dacht: "Mmmm, netjes..". En dan bedoel ik niet de gewichten maar vooral de keuze van oefeningen, 'medleys' en al die rare dingen die je altijd doet.

Je claimt een 100.5kg mp maar doet dan een log met 60kg en dat soort shit..?

Waarom doe je niet gewoon de std grote compounds 2-3 keer per week en dan 1 keer per week een SM-training?

Wat is je gedachtegang achter jouw trainingsprincipes?

Mijn lichaam kan die oefeningen niet aan, omdat bij de DL/SQ er problemen bij de aanhechting van de hamstring naar de onderrug ontstaan.
Logliften is absoluut geen MP.
Er is ff teveel kapotgegaan, zodat sommige bewegingen bij mij helaas niet meer kunnen.:D
Mijn gedachtengang is plezier hebben in het trainen en de oefeningen doen die me wel liggen ipv constant met blessures rond te moeten lopen.;)
Ga zo voetbal kijken.
Greetzzz:D;)

Mijn lichaam kan die oefeningen niet aan, omdat bij de DL/SQ er problemen bij de aanhechting van de hamstring naar de onderrug ontstaan.
Logliften is absoluut geen MP.
Er is ff teveel kapotgegaan, zodat sommige bewegingen bij mij helaas niet meer kunnen.:D
Mijn gedachtengang is plezier hebben in het trainen en de oefeningen doen die me wel liggen ipv constant met blessures rond te moeten lopen.;)
Ga zo voetbal kijken.
Greetzzz:D;)
Maar je kan wel dumbbell deadlifts doen, lichte squats en powerstairs? Logliften is dan geen MP maar een MP van 100.5kg betekent dat dezelfde spiergroepen als bij een loglift, behalve de benen, ook flink sterk zijn.

Maar je kan wel dumbbell deadlifts doen, lichte squats en powerstairs? Logliften is dan geen MP maar een MP van 100.5kg betekent dat dezelfde spiergroepen als bij een loglift, behalve de benen, ook flink sterk zijn.

Klopt. Bij de loglift heb ik vooral problemen bij het uitstoten. Zelfs met 2 dumbbells in mijn handen stoot ik meer kg's als met de log.
Ik heb best een vreemd lichaam.:eek: Zie db row 122,5 t.ov. 125 BP.;)
Ik pak ff een :klink: en dan kijken hoe de mannen het doen tegen de 'kilt-boys''
Nu echt greetzzz;):D

Tja, van die 122.5kg dumbbell row geloof ik ook geen reet. 't Is i.i.g. niet wat de gemiddelde dbb-er onder een row verstaat. Durf ik m'n lul om te verwedden. Ik denk dat je teveel smoesjes verzint. Maar dat moet je voor de rest lekker zelf weten.

100+MP?daar geloof ik ook niets van!dat zijn serieuze statts!Dat strookt gewoon niet met je uitslagen!

Tja, van die 122.5kg dumbbell row geloof ik ook geen reet. 't Is i.i.g. niet wat de gemiddelde dbb-er onder een row verstaat. Durf ik m'n lul om te verwedden. Ik denk dat je teveel smoesjes verzint. Maar dat moet je voor de rest lekker zelf weten.

gast wat the ****, ik roei ook 120 voor reps. wel met straps en sta tussen yates en BOR in. dus het is zeker niet onmogelijk. 110 kan ik zelf nog vrij makkelijk en strict uitvoeren, dus snap het probleem niet echt.en er zijn echt tal van gaste sterker dan ik op dit forum

edit; ok, ik zie dus dat het DB row is, bedoel je hiermee 1 db van 122,5 kilo of met 2 van 60 tegelijk.. of hoe moet ik me dit voorstellen???

Laatst bewerkt:
gast wat the ****, ik roei ook 120 voor reps. wel met straps en sta tussen yates en BOR in. dus het is zeker niet onmogelijk. 110 kan ik zelf nog vrij makkelijk en strict uitvoeren, dus snap het probleem niet echt.en er zijn echt tal van gaste sterker dan ik op dit forum

Probeer je nu te zeggen dat je sterker bent dan dumba?:rolleyes:

Gast, dumba roeit jouw gewichten met 1 arm aan 2/3e van jouw bw dus lul niet. Ga eens 30kg afvallen en pleur dan 245 op je barbell. Tegen die tijd dat je dat kan roeien hebben we het er nog wel is over.

Gast, dumba roeit jouw gewichten met 1 arm aan 2/3e van jouw bw dus lul niet. Ga eens 30kg afvallen en pleur dan 245 op je barbell. Tegen die tijd dat je dat kan roeien hebben we het er nog wel is over.

ja sorry :(:(, wilde ook eens wat zeggen :rolleyes:

Laatst bewerkt:

edit; ok, ik zie dus dat het DB row is, bedoel je hiermee 1 db van 122,5 kilo of met 2 van 60 tegelijk.. of hoe moet ik me dit voorstellen???
1. Waarom met straps? ???

2. Hij zegt dat het met 1 arm is. 122.5kg.. Haha. "Okee"

ik mag voor jou hopen dat je of de grootste clown bent van DBB of dat je al flink aan de pils zit omdat Nederland ook eens laat zien dat ze kunnen voetballen, tegen een C land. Zo niet... lees je post morgenvroeg nog eens door..... misschien lach je dan net zo hard als ik nu
Haphap.

Haphap.

1) k*tgrip :(:( i know, p*ssy, tot 100 gaat nog zonder straps, maar bij 120 heb ik ze toch wel nodig

2) ja ik zag het al, wilde hem nog weghalen maar je moest hem maar quoten he :rolleyes::rolleyes: ah well, suites me right i guess.

PS.. ik zag de DB iets te laat ja :p:p

Is mijn piek en ik train op zolder en om de gewichten niet door de grond heen te laten vallen gebruik ik natuurlijk straps.

100+MP?daar geloof ik ook niets van!dat zijn serieuze statts!Dat strookt gewoon niet met je uitslagen!

=PR toen ik 99kg woog. Kan nu ook nog +1,5kg BW pakken, alleen praat je dan over 85,5kg MP.

1, toen ik 16 was deed ik al db rows met 40kg. gewoon mijn sterkste oef.

+1

ja sorry :(:(, wilde ook eens wat zeggen :rolleyes:

Geeft niets.???

Haphap.

En dan iedere training gaan liegen??? tegen mezelf.

1) k*tgrip :(:( i know, p*ssy, tot 100 gaat nog zonder straps, maar bij 120 heb ik ze toch wel nodig

2) ja ik zag het al, wilde hem nog weghalen maar je moest hem maar quoten he :rolleyes::rolleyes: ah well, suites me right i guess.

PS.. ik zag de DB iets te laat ja :p:p

Kijk even naar deze training.

2 dumbbells tillen en zo lang mogelijk vasthouden 2x55kg 70 seconden zonder straps
1 hand pinchblok LH 5x22/2x25/2x27/0x32,5
RH 6x22/2x25/2x27/1x32,5 PR ER staat op 38kg
Rolling Thunder LH 5x50/1x63 RH 5x50/2x65
Loglift 5x50
2 hand pinch 5x50

Gewoon veel grippower.
Er gebeurde hier meer als tijdens het voetbal;).
Ga zo nog HGen met Dumbi. Niet het staartje voor de WFD aanzien:eek: en met haar gaan gooien.
greetzzz:D

Kijk uit voor je rug he...voor st. job!

geloof geen zak van die DB row haha, die military press is evenmin al twijfelachtig maar dat zou nog kunnen ( 85kg dan )

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven