dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Die 2 haten elkaar.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die 2 haten elkaar.Beetje jammer dat je bek beter ontwikkeld is dan je lichaam.
Die dumbbell row van 122,5kg hoort volgens mij gewoon thuis in een sprookjesbhoek zolang er geen bewijs is. Of gebruik je misschien Kroonplates? Die willen namelijk nog weleens afwijken van het opgegeven gewicht.
Kan het eerlijk gezegd ook niet voorstellen aangezien ik zijn fysiek heb gezien. Met name zijn gewicht? Maar ga ervan uit dat mensen niet liegen op DBB of is dat te naief.

Doe ik waarschijnlijk ook. ben ik van een hoop gezeur meteen af.Is het niet handiger om bv een filmpje te maken van je dumbbellrow? Dat lijkt me een stuk indrukwekkender dan iets eenvoudigs als een kuitoefening?
Vraag me wel af hoe jullie reacties na donderdag zijnals blijkt dat alles gewoon klopt.
![]()
dan eet ik mijn sok op!wel duidelijk de plates filmen!liefst eerst ook ff op een weedschaal leggen!

Mag ik vragen om een one hand Db row 122.5kg?Ik weeg ze zeker...don't worry. Vindt dit juist een mooie gelegenheid.
Ga de Rolling Thunder, pinchblok zeker ook laten filmen.
Ik stuur je de peper en zout op en de sokken die ik nu aan heb ook wel.
De dingen die in het PR boek staan en forumrecords daarvan zal ik er ook een paar doen.
Greetzzz![]()

Nee, gewoon 3x20 schijfjes per kant en 2,5kg is de DB.Trainingen doe ik meestal tot 80-90kg. Dit was max.
Ze lopen overal los. Strand, bos,straat. Tot grote verbazing van sommigen.![]()

Thanks!Nee, wel een paar x 80-90 ivm met de rug, maar dat lijkt me voldoende denk ik. RT/Pinchbl misschien wel max, want dat is wat minder laag.![]()
Thanks!
upright row van 105kg
pullover van 75kg
1 hand push up
1 hand chin
willekeurige auto DL op parkeerplaats
Kunnen deze ook?
160kg overhand axle deadlift zou ik graag willen zien
en ik zou graag willen zien dat je rat zegtej dit water is koud,ik ga snel weer slapen!

yeah wtf is dat voor bullshit, ik heb een spanwijdte van 2m+ en ik gebruik kleine 10kg / 5kg schijven omdat het anders te kleine beweging is, hoe kan je je lats trainen met een dumbbell met 20kg schijven op haha. Misschien een bent over one arm dummbell deadlift met een rukje dat je elleboog wat plooit. Ben benieuwd naar het filmpje.
Nee, wel een paar x 80-90 ivm met de rug, maar dat lijkt me voldoende denk ik. RT/Pinchbl misschien wel max, want dat is wat minder laag.![]()
Ja net zoals je je auto wegbracht en even een auto verplaatste wat 4 kerels van de garage niet lukte. Die stond daar ook niet specifiek voor DL toch?
En deze ga je dus laten zien of bedoel je dat niet met max?Pinchblok 1 hand LH30/RH33=63kg 30/8/082''V-bar en pinchblok zijn officieuse Nederlandse records