Fitness Seller

Dumba, vrienden en familie ratpowerlogje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
waarom geloof jij dat niet snoopie , ik geloof jou ook als je iets post , of is dat ook alllemaal twijfelachtig - nee toch ???

snoob is 2e sterkste man van Belgie,presteerd buiten gewoon goed
dmba is meestal laatste terwijl hij wel sterke statts zou hebben.

kort gezegd:van snoob zijn lifts zijn bewijzen, filmpjes wedstrijd uitslagen etc.
wat is er van Dumba?

• Topic Starter Topic Starter
Kijk uit voor je rug he...voor st. job!

Voorzichtig gedaan.

geloof geen zak van die DB row haha, die military press is evenmin al twijfelachtig maar dat zou nog kunnen ( 85kg dan )

Geeft niet. Ik geloof mensen op hun woord.

2, toen je 16 was en de allereerste keer ging deadliften pakte je ook direct 140kg (BW 70), dus gewoon strong!

Dude...
HG'en met een rat?

Ja, de eerste keer in de sportschool. Ik vond de kleuren wel leuk. Dus eerst met 1 rode per kant 70kg, toen de blauwe erbij =110kg en toen de 2 gele = 140kg totaal.
Dumbi liep de strandmarathon en ik was aan het gooien.

Haar comment; was een beetje veel wind vandaag en toen ik 1 teentje in het water zette werd ik helemaal koud. Ga weer lekker slapen.

Steenstoot 10kg: 8,20m max vandaag Weight for distance 10kg zonder koord 12+m en hooggooien rond de 5,5m.

kort gezegd:van snoob zijn lifts zijn bewijzen, filmpjes wedstrijd uitslagen etc.
wat is er van Dumba?

Meer als van snoob; alleen jullie kijken/zoeken niet goed. Ik zit op 50+ wedstrijden inmiddels...denk dat er weinig op het forum zitten die er meer hebben gedraaid.;)

Ik ga donderdag met Robert (taekwonboxer) trainen en dan zal 100x60 gaan kuitheffen en dat 4 sets lang. Kan een interessant fimpje worden:)

geloof geen zak van die DB row haha, die military press is evenmin al twijfelachtig maar dat zou nog kunnen ( 85kg dan )

als je sterke stats hebt , wil dat nog niet zeggen dat ook tot uiting kan komen in een wedstrijd - er zijn zat voetballers die op een training fantastisch presteren en dan tijdens het moment supreme niet thuisgeven

wat is er van Dumba?

ik weet dat snoop sterk is , geen discussie - snoop zal ook wel in een andere gewichtklasse zitten dan dumba ( verschil in leeftijd en gewicht )

, dat is ook niet mijn punt - het gaat erom als iemand iets post waarom je dat niet zou geloven - dan zou je dus bij iedereen in twijfel kunnen trekken , die dat niet laat zien via een filmpje - dat vind ik dus grote onzin

je logt voor jezelf en voor niemand anders

Als je er zelf maar in gelooft, toch?

122.5kg is gewoon onzin. 50+ wedstrijden inmiddels... Hoeveel heb je er van gewonnen?

ik weet dat snoop sterk is , geen discussie - snoop zal ook wel in een andere gewichtklasse zitten dan dumba ( verschil in leeftijd en gewicht )

, dat is ook niet mijn punt - het gaat erom als iemand iets post waarom je dat niet zou geloven - dan zou je dus bij iedereen in twijfel kunnen trekken , die dat niet laat zien via een filmpje - dat vind ik dus grote onzin

je logt voor jezelf en voor niemand anders

Als je er zelf maar in gelooft, toch?

Ja, en dan had deze discussie niet gehoeven.:)

zal wel 122,5 Lbs zijn.....

dit vraagt gewoon om een filmpje, Marco...

Als ze komen dan komen ze met velen. Kwik, kwek en kwak?

Haar comment; was een beetje veel wind vandaag en toen ik 1 teentje in het water zette werd ik helemaal koud. Ga weer lekker slapen.

Ghehehe :D

Waarom is het strongman logje gesloten en worden die trainingen nu hier gepost?

Ik ga donderdag met Robert (taekwonboxer) trainen en dan zal 100x60 gaan kuitheffen en dat 4 sets lang. Kan een interessant fimpje worden:)

Is het niet handiger om bv een filmpje te maken van je dumbbellrow? Dat lijkt me een stuk indrukwekkender dan iets eenvoudigs als een kuitoefening?

Is het niet handiger om bv een filmpje te maken van je dumbbellrow? Dat lijkt me een stuk indrukwekkender dan iets eenvoudigs als een kuitoefening?

Doe ik waarschijnlijk ook. ben ik van een hoop gezeur meteen af.

Waarom is het strongman logje gesloten en worden die trainingen nu hier gepost?

Geen zin meer om 2 logjes bij te houden met idd dezelfde trainingen.
Las iets van 100+MP. Met mijn rug momenteel niet zinvol en ook niet meer haalbaar. Ik woog toen zelf 99kg en nu 84kg.85 heb ik laatst nog gedaan, maar 100:eek:. Mag ik me eerst wel een jaar op richten, kg's groeien en dan ben ik over de 40.;)
Wie weet.:rolleyes::D

Als ze komen dan komen ze met velen. Kwik, kwek en kwak?

Beetje jammer dat je bek beter ontwikkeld is dan je lichaam.

Die dumbbell row van 122,5kg hoort volgens mij gewoon thuis in een sprookjesbhoek zolang er geen bewijs is. Of gebruik je misschien Kroonplates? Die willen namelijk nog weleens afwijken van het opgegeven gewicht.

Loopt ze dan gewoon los, of aan de riem ofzo?

Beetje jammer dat je bek beter ontwikkeld is dan je lichaam.

Die dumbbell row van 122,5kg hoort volgens mij gewoon thuis in een sprookjesbhoek zolang er geen bewijs is. Of gebruik je misschien Kroonplates? Die willen namelijk nog weleens afwijken van het opgegeven gewicht.

Nee, gewoon 3x20 schijfjes per kant en 2,5kg is de DB.Trainingen doe ik meestal tot 80-90kg. Dit was max.

Loopt ze dan gewoon los, of aan de riem ofzo?

Ze lopen overal los. Strand, bos,straat. Tot grote verbazing van sommigen.;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven