AndroidHealthClinic

Dumba, vrienden en familie ratpowerlogje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ja net zoals je je auto wegbracht en even een auto verplaatste wat 4 kerels van de garage niet lukte. Die stond daar ook niet specifiek voor DL toch?

En deze ga je dus laten zien of bedoel je dat niet met max?

Wel top dat je filmpje gaat maken Dumba, misschien kunnen we nog iets zien van de Rocky style?

Succes!

Geen probleem. Ik heb geen geheimen, alleen een computer die niet altijd de dingen doet die ik wil. Het zijn natuurlijk wel PR's waar jullie over praten.
Ik behaal natuurlijk niet elke training PR's (zijn in verschillende periodes behaald), maar vindt dit best leuk om eens te kijken hoe dicht ik er op zit. :D Rocky-style en dumba-style. Ik zal de meest gruwelijk bedachte medley's laten zien.;)
Greetzzz, morgen 5.00 opstaan.:(:o:D

Ga je meteen voor een kickback pr, 50kg :D

Triceps:
Dumble kickback max 47,5

Gekkenhuis hier.....:roflol:
Dumba for PRESSident

:klink::coffee::popcorn::meal::coffeepc::toilet::scratch::joint::zzz:
Moet echt slapen, anders wordt het niets donderdag.:D;)

dumbbell kickbacks met 60kg is onmogelijk!!

Dit is het ratpowerlogboek. Hier is alles mogelijk.

rapower.jpg

60/70cm rom....dat red ik niet eens met 10kg schijven...me arm is van midden hand tot oksel 60cm lang....en ik ben 1.94m

Het schema van deze week is vrij simpel.:D
Dumbbell rows/kickbacks.;)

En de benen? Je weet dat ik benen wil zien :p

Gekkenhuis hier.....:roflol:
Dumba for PRESSident

Nog 3 dagen...dan kan ik gekozen worden.;):D

Dit is het ratpowerlogboek. Hier is alles mogelijk.
rapower.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

@ID. Ze liggen sinds gisteren in de sauna. Gebakken,gegrild of RAW;)
:scheet::thumbs:

RAT ? ik zat aan een MIER te denken..

KLUSMIER :roflol:

Ik zet ze tijdens de dumbelholds op mijn schouder:eek:. Ratpower... geen mierpower.:rolleyes:

60/70cm rom....dat red ik niet eens met 10kg schijven...me arm is van midden hand tot oksel 60cm lang....en ik ben 1.94m

Zeker wel 60.

De warm-up van vandaag.

Rug
1-hand V-bar row 3x42 per hand
Dumbbell row 2x82,5 per hand
1 hand chin 3x5 p.h en 1x met 25kg aan de voetjes
medium chin 2x8 en 1x8 met 7kg attached
Smal onderh.chin 2x8

Triceps
Dumbbell kickb. 6x22,5/2x32,5 p.h.
BB kickb 2x3x50
Vanuit nek drukken 2x8x32,5

Onderrug
1 hand DL 2x3x70 p.h.
GM2x20x20

Buik
crunch 3x20
Kneeraise 2x20
Hanging kneeraise 2x12/1x25
Twist 3x30
Side bent met 5kg schijf 3x15 per kant

Ga zo aan het werk en vanavond deel 2. Eet smakelijk.:meal::eetmug:

Ik vraag me toch af of zo'n dumbbell deadlift wel goed is voor je rug. Lijkt mij dat de excentrische belasting op je wervels de kans op verschuiving van de wervels groter maakt. Ik denk dat je beter af bent met een barbell deadlift.

Ik vraag me toch af of zo'n dumbbell deadlift wel goed is voor je rug. Lijkt mij dat de excentrische belasting op je wervels de kans op verschuiving van de wervels groter maakt. Ik denk dat je beter af bent met een barbell deadlift.

Bij mij zit de stang vaak in de weg bij het punt waarbij je over knietjes gaat. Bij de ddl is alleen het beginpunt een probleem.
Ik combineer liever de AxleDL met de ddl.

Voor diegenen die het interesseert. Ik mag inmiddels alweer tot 90% liften.:) Dus St.Job is nog niet verloren...;)

Laatst bewerkt:
Bij een sumo deadlift heb je dat knie probleem niet. Maar als je knieen in de weg zitten lijkt het mij dat de techniek niet helemaal optimaal is.

Bij een sumo deadlift heb je dat knie probleem niet. Maar als je knieen in de weg zitten lijkt het mij dat de techniek niet helemaal optimaal is.

Techniek = zeer matig.
Vandaag nog 3x500m hardgelopen. D2/D3.
Voor de rest behoorlijk stijf en was bijna het eerste wedstrijdje vergeten van woensdag.;):D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven