Fitness Seller

Dumba, vrienden en familie ratpowerlogje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Waar zijn de db row en kickback filmpjes?

lees zijn log effe , dan weet je het

Techniek = zeer matig.
Vandaag nog 3x500m hardgelopen. D2/D3.
Voor de rest behoorlijk stijf en was bijna het eerste wedstrijdje vergeten van woensdag.;):D
Werk dan aan je techniek, zeker als je die blessure in de toekomst wilt voorkomen.

Werk dan aan je techniek, zeker als je die blessure in de toekomst wilt voorkomen.
Geef jij nou iemand, iemand die beweert sterker te zijn dan Jarno!!!!!, die al 50+ wedstrijden heeft gedraaid advies?? Wie denk jij wel niet dat je bent?! JE PRAAT HIER OVER DUMBA!!!!!!!!!!!

geen nutteloze praatjes tjokkie , inhoudelijk graag reageren

hij gaat zijn flimpjes maken , vandaar lezen C

Ik vraag me toch af of zo'n dumbbell deadlift wel goed is voor je rug. Lijkt mij dat de excentrische belasting op je wervels de kans op verschuiving van de wervels groter maakt. Ik denk dat je beter af bent met een barbell deadlift.

exentrische belasting?

leg eens uit in leken taal? Snap die pro taal niet man!

Beetje beter je best doen.

Is gewoon algemene ontwikkeling heeft niets met pro taal te maken.
Excentrisch=niet centrisch

Goed dat je weer tot 90% van je kracht kan liften man.
Of je die wedstrijd in St.Job gaat mee doen, moet je toch minstens 100% voor zijn volgens me, maar beslis je zelf. succes verder maatje. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Geef jij nou iemand, iemand die beweert sterker te zijn dan Jarno!!!!!, die al 50+ wedstrijden heeft gedraaid advies?? Wie denk jij wel niet dat je bent?! JE PRAAT HIER OVER DUMBA!!!!!!!!!!!

Vreemde bewering???

geen nutteloze praatjes tjokkie , inhoudelijk graag reageren

Yep

? wat lezen...volgens mij ging hij filmpjes posten daarover? Niet zijn pr beurten, maar daar heb ik het niet over...90kg db row en 40kg db kickback vind ik al mooi genoeg om te zien...

Ja Pr's db row r;1x122,5/2x100 l;1x112,5/2x90 kickb 47,5/2x35/3x32,5.
Dat zal het idd wel worden.

Een dumbbell kick back van 60 kg. Ik ben zo benieuwd kan niet wachten tot donderdag.
O ja, goed om te horen dat je toch gaat meedoen met st.job. Kijk uit he zodat je niet door je rug gaat vlak van te voren...

Pr 47,5

Ja,idd. Na do niet noodzakelijk meer.;)

exentrische belasting?

leg eens uit in leken taal? Snap die pro taal niet man!

Beetje beter je best doen.

Is gewoon algemene ontwikkeling heeft niets met pro taal te maken.
Excentrisch=niet centrisch

verschuiving wervels?

Kan toch nooit?

Niet mijn taal.

Goed dat je weer tot 90% van je kracht kan liften man.

Ja,volgens mij ook te kort.

Of je die wedstrijd in St.Job gaat mee doen, moet je toch minstens 100% voor zijn volgens me, maar beslis je zelf. succes verder maatje. ;)

De post van X-tra Large in sniperx log.
Weet je meer als mij? Ik snap die aandacht namelijk niet.
Als ik sta te squatten met 70-100kg verbaast niemand zich en omdat ik een stuk of 8 oefeningen bij uitzondering vrij goed kan reageert een aantal alleen daarop.
Gisteren geen puf meer om de onderdelen te doen...bewaard voor zometeen.
Morgen 1e wedstrijd.
Heb er wel weer zin in.:D
Gebeurt trouwens veel als ik off-line ben. Is ook wel eens leuk als ik er wel bij ben.;):D

Begin zo met dumbi & flappie-holds. 2 dumbbells tillen en zo lang mogelijk vasthouden terwijl de beestjes op mijn schouder zitten.:p

Laterzzzz:D

Come on Dumba iedereen op DBB weet of jij wel of niet gaat komen op st.job. De meesten al 6 maanden geleden.

Verras gewoon iedereen ga gewoon keihard trainen en kijk goed uit voor je rug en zet gewoon zeer goede prestaties neer op St.job. Dan heb je werkelijk iedereen maar ook iedereen schakmat gezet inclusief mij

Ga er gewoon voor....

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Come on Dumba iedereen op DBB weet of jij wel of niet gaat komen op st.job. De meesten al 6 maanden geleden.

Verras gewoon iedereen ga gewoon keihard trainen en kijk goed uit voor je rug en zet gewoon zeer goede prestaties neer op St.job. Dan heb je werkelijk iedereen maar ook iedereen schakmat gezet inclusief mijzelf!

Ga er gewoon voor....

Dus je denkt dat er mensen zijn die het bij inschrijving al niet geloofden.
Ik sta nog steeds op de lijst, maar okee als dat de reden zou zijn ben ik blij dat ik dat weet. Met de rug is top 5 niet meer mogelijk, maar zo 7e-10e moet evengoed wel lukken.;) Zal Wim ff mailen of er nog medailles/bekers zijn en of ik misschien een paar nrs. kan zingen, als het nog wat beter gaat.
Thanx mate.

Laatst bewerkt:
het is toch de onderkant van de wervel die een knal heeft gehad.:mad: Staat een beetje scheef.
Er is een scheefstand van 1 cm naar links afgebogen.
Ben heel positief. 0,2mm minder scheefstand als donderdag. Gaat lekker, nog 0,8mm te gaan
verschuiving wervels?

Kan toch nooit?
Lees jij dit log wel eens?

Een dumbbell deadlift lijkt mij dan niet echt aan te raden, zou dan eerder voor een barbell deadlift gaan.

Suc6 morgen bij je wedstrijd dumba!

Voor mij hoef je niet deel te nemen aan een wedstrijd om je zelf te bewijzen maatje,
gewoon doen wat je graag doet die keuze maak je zelf.
Zolang je maar plezier beleeft aan je trainigen :thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven