AndroidHealthClinic

Dumba, vrienden en familie ratpowerlogje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik krijg sterk het idee dat wij met zijn allen om de tuin geleid worden Eric door "onze" Marco. Lastig om te posten maar krijg toch sterk het idee dat het wel meevalt met TS zijn rug.

Dat kan niemand inschatten, heb ook zware trainingen afgewerkt terwijl het dagelijks in mijn rug schoot. Maar nam wel gas terug als ik merkte dat ik de klachten verergerde door de trainingne.

In ieder geval moet je in aanloop naar een wedstrijd zelf de afweging maken wat je het belangrijkste vind. Als je blijft hardlopen zal je in ieder geval je herstel niet bevorderen.

Maakt niet uit hoor.
Maar aan ericr en viking. Lezen jullie mijn log wel goed??? Ik heb toch mijn seizoen laten zien.
1 t/m 29 april hardloopwedstrijdjes
1 mei St.Job
6/7 juni HG Almere
aug STM van Sneek
6 sep CSTM

Ik zie best veel HG/STM daartussen staan.
Willen jullie soms dat ik voor de 5e door mijn rug ga?
En mag ik zelf bepalen waar en wanneer ik afscheid neem?
En de bewegingen waarbij het pijn doet zijn de loglift en de diverse lifts die ik moet doen mbt die wedstrijd.
Kom gewoon naar Almere. Lekker dichtbij toch.:D;)

Marco, het waren je eigen woorden dat je nog 1x een SM-wedstrijd wilde doen een tijdje terug. Ga nu niet ineens heel kinderlijk doen alsof ik niet zou kunnen lezen of wil je gewoon graag dat ik die post opzoek en je met je eigen woorden om je oren sla (again!).

En wees maar niet bang want in Almere doe ik allebei de dagen mee met de highland games maar dat wist jij ook al want dat heb ik je nog niet al te lang geleden verteld. Beetje een loze uitdaging. Zorg jij maar dat je er bent en dat je afstanden gooit die de moeite waard zijn.

Maakt niet uit hoor.
Maar aan ericr en viking. Lezen jullie mijn log wel goed??? Ik heb toch mijn seizoen laten zien.
1 t/m 29 april hardloopwedstrijdjes
1 mei St.Job
6/7 juni HG Almere
aug STM van Sneek
6 sep CSTM

Ik zie best veel HG/STM daartussen staan.
Willen jullie soms dat ik voor de 5e door mijn rug ga?
En mag ik zelf bepalen waar en wanneer ik afscheid neem?
En de bewegingen waarbij het pijn doet zijn de loglift en de diverse lifts die ik moet doen mbt die wedstrijd.
Kom gewoon naar Almere. Lekker dichtbij toch.:D;)

De indeling van het seizoen is aan jou maar als je nu al tobt met je rug lijkt het mij niet slim om die hardloopwedstrijdjes te doen. Aan je opbouw te zien vind je de SM/HG wedstrijden toch belangrijker, dan laat je andere zaken daar toch voor wijken?

jij bepaalt , en niemand anders , ten aanzien van alles - lukt het niet , so be it , de dag erna gewoon weer lekker trainen

• Topic Starter Topic Starter
De indeling van het seizoen is aan jou maar als je nu al tobt met je rug lijkt het mij niet slim om die hardloopwedstrijdjes te doen. Aan je opbouw te zien vind je de SM/HG wedstrijden toch belangrijker, dan laat je andere zaken daar toch voor wijken?

Nee, het seizoen draait maar om 1 wedstrijd. De andere 11 zijn bijzaak.
Klimduinrun eind september.

Marco, het waren je eigen woorden dat je nog 1x een SM-wedstrijd wilde doen een tijdje terug. Ga nu niet ineens heel kinderlijk doen alsof ik niet zou kunnen lezen of wil je gewoon graag dat ik die post opzoek en je met je eigen woorden om je oren sla (again!).

En wees maar niet bang want in Almere doe ik allebei de dagen mee met de highland games maar dat wist jij ook al want dat heb ik je nog niet al te lang geleden verteld. Beetje een loze uitdaging. Zorg jij maar dat je er bent en dat je afstanden gooit die de moeite waard zijn.

Ik heb jou nooit uitgedaagd. En na al die lieve woorden heel veel zin in.:rolleyes:

Dat kan niemand inschatten, heb ook zware trainingen afgewerkt terwijl het dagelijks in mijn rug schoot. Maar nam wel gas terug als ik merkte dat ik de klachten verergerde door de trainingne.

In ieder geval moet je in aanloop naar een wedstrijd zelf de afweging maken wat je het belangrijkste vind. Als je blijft hardlopen zal je in ieder geval je herstel niet bevorderen.

Hardlopen slechter als een autodeadlift met 302kg of 10x een tractorband van 275kg omgooien; lijkt me sterk.;)

jij bepaalt , en niemand anders , ten aanzien van alles - lukt het niet , so be it , de dag erna gewoon weer lekker trainen

+1 Absoluut net als de reacties van mc en herkuul (bijna vergeten te lezen) heel goede input.
Grootse wedstrijd. Kom dat zien.
Vanavond 19.15 de ronde van Lutjebroek. (ligt dat in Belgie?:D;))

First medal on the way.
Misschien zelfs een PR.:o:D

Vandaag buik/onderrug.

Nee, het seizoen draait maar om 1 wedstrijd. De andere 11 zijn bijzaak.Hardlopen slechter als een autodeadlift met 302kg of 10x een tractorband van 275kg omgooien; lijkt me sterk.;)

Respectloos post weer mr. Dumba aan iemand die je oprecht advies geeft. Zal het je uitleggen voor het geval dat je het echt niet begrijpt;
Eric geeft het advies om keuzes te maken En/en werkt niet als je een blessure hebt. Jij heb ons allemaal doen geloven dat St.Job voor jou de wedstrijd was waar het zou gaan gebeuren. Maakte zelfs een logboek aan
genaamd; de road to st.job. Een maand tot st.Job is een lange tijd. Als je gewoon blijft focussen op je herstel en niet gelijk al te zware oefeningen gaat doen maar langzaam opbouwen moet het zeker te doen zijn.
Als jij ondertussen bizarre hardloopwedstrijden gaat lopen ga je zeker niet herstellen. Dus maak keuzes als jij hardlopen belangrijker vind dan st.job prima maar wat doe je in hemelsnaam op deze site en waarom hou je dan iedereen voor de gek?Je hebt in ieder geval twee trouwe fans die je volgens mij altijd blijven geloven in de zogenaamde " fantastische sportsprestaties " Marco Bouma; dat is die kleine nieuwe rat en je vrouw. Maar hou ons gewoon niet meer voor de gek. Maak een logboek schrijf wat je doet qua prestaties en maak je plannen kraakhelder en voer ze ook uit en stop the ****ing bullshit. Niemand op deze site heeft jou iets vervelends gedaan dus waarom moet je ons voor de gek houden?

Respectloos post weer mr. Dumba aan iemand die je oprecht advies geeft. Zal het je uitleggen voor het geval dat je het echt niet begrijpt;
Eric geeft het advies om keuzes te maken En/en werkt niet als je een blessure hebt. Jij heb ons allemaal doen geloven dat St.Job voor jou de wedstrijd was waar het zou gaan gebeuren. Maakte zelfs een logboek aan
genaamd; de road to st.job. Een maand tot st.Job is een lange tijd. Als je gewoon blijft focussen op je herstel en niet gelijk al te zware oefeningen gaat doen maar langzaam opbouwen moet het zeker te doen zijn.
Als jij ondertussen bizarre hardloopwedstrijden gaat lopen ga je zeker niet herstellen. Dus maak keuzes als jij hardlopen belangrijker vind dan st.job prima maar wat doe je in hemelsnaam op deze site en waarom hou je dan iedereen voor de gek?Je hebt in ieder geval twee trouwe fans die je volgens mij altijd blijven geloven in de zogenaamde " fantastische sportsprestaties " Marco Bouma; dat is die kleine nieuwe rat en je vrouw. Maar hou ons gewoon niet meer voor de gek. Maak een logboek schrijf wat je doet qua prestaties en maak je plannen kraakhelder en voer ze ook uit en stop the ****ing bullshit. Niemand op deze site heeft jou iets vervelends gedaan dus waarom moet je ons voor de gek houden?

Ik zie een duidelijke keuze en voor mij kun je lekker elders gaan loggen. Til mij er eerst maar eens uit voor je komt rellen.

Ik zie een duidelijke keuze en voor mij kun je lekker elders gaan loggen. Til mij er eerst maar eens uit voor je komt rellen.

Kom niet rellen heb jij log oprecht gevolgd vanaf dag 1 dat ik lid was van DBB. Nam het altijd voor je op als mensen je niet geloofde remember of moet ik de posts erbij gaan zoeken??? Anyway totdat ik langzamerhand er steeds meer achter kwam dat er heel weing klopt van hetgeen jij hier logt.

Wat is je keuze dat je toch gaat hardlopen en niet gaat verschijnen op st.Job? Als dat zo is....pfff laat ook maar even tot 10 tellen.

Wat is je keuze dat je toch gaat hardlopen en niet gaat verschijnen op st.Job?
Als dat zo is....pfff laat ook maar even tot 10 tellen.

Lees eerst eens goed. Denk na. Wat schrijf ik nou al die tijd.
Met Wim jammaer afgesproken dat we rond 3 april de situatie gaan bekijken. Ga jij 400km reizen met alleen de laatste 3 plaatsen 10e/11e/12e
als mogelijkheid.
Kost me een dag, ga dan met een k*tgevoel naar huis, omdat ik weet dat er meer in zat. Rug weer naar de klote.Minimaal 100 euro kwijt aan benzine en eten.
Denk even na voor je wat schrijft en anders log elders.:p;):D

Lees eerst eens goed. Denk na. Wat schrijf ik nou al die tijd.Met Wim jammaer afgesproken dat we rond 3 april de situatie gaan bekijken. Ga jij 400km reizen met alleen de laatste 3 plaatsen 10e/11e/12eals mogelijkheid.Kost me een dag, ga dan met een k*tgevoel naar huis, omdat ik weet dat er meer in zat. Rug weer naar de klote.Minimaal 100 euro kwijt aan benzine en eten.Denk even na voor je wat schrijft en anders log elders.:p;):D
Denk na wat je schrijft? Jij was degene die St.Job het belangrijkste vond wat er was remember? Jouw logboek jouw uitspraken....dan maar 10e als je maar bent geweest. Jij moet nadenken hardlopen is lekker goed voor je rug? Wat heb je daar dan aan? Geef eens concreet antwoord waarom heb je iedereen doen geloven dat st.job het belangrijkste is voor je ? Alleen een rolstoel zou je nog tegen houden posten je 4 bldz. geleden nog. En nu is de 10e plaats niet goed genoeg.

Denk na wat je schrijft? Jij was degene die St.Job het belangrijkste vond wat er was remember? Jouw logboek jouw uitspraken....dan maar 10e als je maar bent geweest. Jij moet nadenken hardlopen is lekker goed voor je rug? Wat heb je daar dan aan? Geef eens concreet antwoord waarom heb je iedereen doen geloven dat st.job het belangrijkste is voor je ? Alleen een rolstoel zou je nog tegen houden posten je 4 bldz. geleden nog. En nu is de 10e plaats niet goed genoeg.

Ik heb een logban voor je aangevraagd, want je bent... en daarbij kan ik me nog amper de laatste keer heugen dat je me echt geholpen hebt.
Het is meer rellen wat je doet en ook bij anderen.

In ieder geval op deze pagina iets van een training voor je kunnen posten.
Crunch 2x20 GM 20x10/Twist 20x10/GM 20x10
Hanging kneeraise 2x8 Kneeraise 2x20

Ga zo verder...eerst even afkoelen.:);)

Ik heb een logban voor je aangevraagd, want je bent... en daarbij kan ik me nog amper de laatste keer heugen dat je me echt geholpen hebt.Het is meer rellen wat je doet en ook bij anderen.
Een logban aangevraagd waarom dan? Omdat ik een spiegel voor je hou en je vindt dat niet prettig. Niet nodig beste dumba. Heb jou niks gedaan.
Dit is de rollen omdraaien. Log ban is ook niet nodig en denk dat de admin die niet zomaar op verzoek gaat uitdelen.

Laatst bewerkt:
Een logban aangevraagd waarom dan? Omdat ik een spiegel voor je hou en je vindt dat niet prettig. Niet nodig beste dumba. Heb jou niks gedaan.
Dit is de rollen omdraaien.

Omdat je al lange tijd niet inhoudelijk reageert, alleen op randzaken.
Afgaan doe ik vanavond wel als er een paar kids van 16 me voorbij rennen.
Daar heb ik jou echt niet voor nodig en de insteek van mijn verhaal (trouwe loglezer) was dat ik al 1,5 jaar geen STM-wedstrijden heb gedraaid en ik alleen nog aan hardlopen deed t/m eind december. Toen logde ik al 5 maanden zonder echte STM-trainingen. Dus waar jij het lef vandaan haalt (zonder ooit een onderdeel te hebben gedaan) om mij zwart te maken vraag ik me af.:rolleyes:

Ik dacht écht dat jullie vrienden waren ???

Vergane glorie, fake en dramaqueen!

helder en klaar..

maar erg vermakelijk allemaal, in de Televaag en Story staan ook zulke verhalen en die verkopen goed ;)

Heb extra zin in twee dagen Almere :D
en Marco: maak dan gewoon je sportieve revange !
Hoop écht dat je komt, al durf ik te twijfelen....

helder en klaar..

maar erg vermakelijk allemaal, in de Televaag en Story staan ook zulke verhalen en die verkopen goed ;)

Heb extra zin in twee dagen Almere :D
en Marco: maak dan gewoon je sportieve revange !
Hoop écht dat je komt, al durf ik te twijfelen....

En die twijfels zijn terecht. Zou je zelf nog gaan? Die vriendschap is al een tijdje geleden.
Het is meer de vraag...durf ik nog wel te komen met het stempel wat op me geplaatst is?

Laatst bewerkt:
die twijfels zaai je zelf...

maar nogmaals: sportieve revange ;)

Quiter.. :rolleyes:

je laat je wel kennen, zeg...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven