MuscleMeat

Dumba, vrienden en familie ratpowerlogje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Had ik die zelf uitgelokt dan???:D
Gewoon geloven wat mensen schrijven of niet lezen/commentaar geven. (als je het niet gelooft)
Doe ik zelf ook altijd. Tuurlijk ga ik niet 120+ doen donderdag. Kan ik weer foto's laten maken van mijn rug, maar 80-90 is wekelijks werk voor diegenen die mijn log goed lezen.:D

En dat hang je aan 1 dumbbell of hebben we het over 2 dumbbells?

• Topic Starter Topic Starter
Ben net nog even naar buiten geweest en daarna met mijn vrouw overlegt dat St.Job en dat testje en 6x hardlopen (+bijbehorende 100+km oefenen) binnen 1 maand fysiek niet mogelijk is (ivm de blessure). Dus donderdag testen en geen St.Job of St.Job en geen testje.
Ik vind 1x zelf ook meer als voldoende. Het is toch alleen maar kijken of die ouwe niet liegt:rolleyes::p:(:eek::D:o
Met rechts 1 strikte rep 92,5 en links wat minder strikt.

Ga zo nog even echt trainen. Ben na vorige week helemaal gaar.:D;)

Dus je doet niet meer mee aan sterkste man van Sint job?

dumba je bent gewoon een hoax...kan niet anders!!!
nu ben je ook al zanger??
sint job was je nooit van plan om mee te doen???
enne wacht nog op filmpjes!

Dus je doet niet meer mee aan sterkste man van Sint job?

Kijk even goed. Zie je veel mensen 7 wedstrijden in 1 maand doen met een rug die misschien 30-50% in orde is. Ze willen perse de db-row/kickb en die andere zooi zien. Lijkt mij wel voldoende.

dumba je bent gewoon een hoax...kan niet anders!!!
nu ben je ook al zanger??
sint job was je nooit van plan om mee te doen???
enne wacht nog op filmpjes!

Ik was zanger, maar in een ver verleden. nu alleen nog wel eens op verzoek. Ik ga niet de CD laten horen, maar zal dat donderdag nog wel doen. Na donderdag bewijs ik nooit meer iets, simpelweg omdat het niet meer hoeft.
Heb je al trek in de sok??? begint al aardig kazig te ruiken.
Geen zin om te googelen...maar wat is een hoax? (kan het wel raden)
Je ziet donderdag wel hoe nep al die trainingen waren, want dat denken een aantal blijkbaar. Ik vind het btw vreselijk dat jullie niet geloven dat iemand die 400kg weg kan flippen niet een 90+db-row kan. En dat er om alles gezeurd wordt en bewijs uit een bepaalde hoek.
Ik zou niet twijfelen, maar ik schrijf dan ook niet constant in jullie logjes.

St.Job was een normale inschrijving. vraag de mails maar op bij Wim, zodat die ook weer besproken kunnen worden. Ik had liever een keer gehoord...lukt het met je rug o.i.d? zoals een aantal maatjes hier op dbb wel zich terecht zorgen maken.:D

Ik ga me nu focussen op morgen en zondag, (2 wedstrijdjes op 1 dag)niet dat daar interesse voor bestaat. (wel vanuit de goede hoek overigens)

Na donderdag leg ik alleen nog on-topic zaken uit.

It's my life...;)

Je gaat dus liever een DB row van ''90kg'' doen dan dat je een wedstrijd meedoet? Verder kan je dan toch beter een hardloop wedstrijd laten schieten, daar doe je er immers toch meer van. En je hebt nog een maand om je rug ''voor te bereiden'' op de wedstrijd.

Naja, succes dan maar met de andere wedstrijden.

Je gaat dus liever een DB row van ''90kg'' doen dan dat je een wedstrijd meedoet? Verder kan je dan toch beter een hardloop wedstrijd laten schieten, daar doe je er immers toch meer van. En je hebt nog een maand om je rug ''voor te bereiden'' op de wedstrijd.

Naja, succes dan maar met de andere wedstrijden.

+1

ik weet natuurlijk niet hoe slecht het met je rug gesteld is maar donderdag max. trainen en over maand st-job moet toch lukken?!

Laat gewoon een paar loopwedstrijden varen :D

+1

ik weet natuurlijk niet hoe slecht het met je rug gesteld is maar donderdag max. trainen en over maand st-job moet toch lukken?!

Laat gewoon een paar loopwedstrijden varen :D

Heel slecht. Kan sommige bewegingen gewoon niet maken.
Zou anders zijn als ik 18 was, dan herstel je gewoon sneller.

Dan moet je ff aan die vriendelijke heren vragen wat ze willen.
Beiden kan en wil ik niet, maar dat gezeur (niet dit:D) word ik een beetje zat.

Ik had liever een keer gehoord...lukt het met je rug o.i.d? zoals een aantal maatjes hier op dbb wel zich terecht zorgen maken.:D

Ik ga me nu focussen op morgen en zondag, (2 wedstrijdjes op 1 dag)niet dat daar interesse voor bestaat. (wel vanuit de goede hoek overigens)

Na donderdag leg ik alleen nog on-topic zaken uit.

It's my life...;)
Ze zullen daar ook nooit in geinteresseerd zijn vrees ik. Helaas wordt je log te vaak als rel topic gebruikt.

Hou ons op de hoogte van je wedstrijden. Suc6 kerel!

Ik mag inmiddels alweer tot 90% liften.:) Dus St.Job is nog niet verloren...;)

Zie je veel mensen 7 wedstrijden in 1 maand doen met een rug die misschien 30-50% in orde is.

Kan sommige bewegingen gewoon niet maken.
Zou anders zijn als ik 18 was, dan herstel je gewoon sneller.

Misschien maak ik ergens een rekenfout maar volgens mij klopt er iets niet.
Lijkt mij ook heel sterk dat jij weer tot 90% mocht liften terwijl je rug nog niet eens voor de helft goed was.

Dan moet je ff aan die vriendelijke heren vragen wat ze willen.
Beiden kan en wil ik niet, maar dat gezeur word ik een beetje zat.
Dus donderdag testen en geen St.Job of St.Job en geen testje.

Ook erg zwak dat je de uitschrijving voor de wedstrijd op anderen wilt afschuiven. Ik dacht dat je nog eenmaal voor jezelf een SM-wedstrijd wilde doen en voor Dumba. Jij kiest toch wat je doet?

Ben net nog even naar buiten geweest en daarna met mijn vrouw overlegt dat St.Job en dat testje en 6x hardlopen (+bijbehorende 100+km oefenen) binnen 1 maand fysiek niet mogelijk is (ivm de blessure).

Lijkt mij nogal een eenvoudige keuze hoor. Je laat je toch niet verleiden tot een egotestje om anderen tevreden te houden i.p.v. een afscheidswedstrijd.
Ik krijg toch weer de indruk dat het een makkelijke uitweg is om niet op de wedstrijd te hoeven verschijnen.
En wat ik overigens niet begrijp is dat jij met je slechte rug zoveel km's kan hardlopen. Ik heb nog nooit iemand met rugklachten zien hardlopen. Ik denk ook niet dat er artsen zijn die dat goed zouden keuren en ik snap al helemaal niet dat je vrouw jou dat laat doen.

Als ik dit logje lees schieten mij eigenlijk maar een paar woorden te binnen:

Vergane glorie, fake en dramaqueen!

Hardlopen met rugklachten zal in ieder geval het herstel niet echt bevorderen. Maak een keus, Dumba. Je conditie op peil houden kan ook zonder hardlooptrainingen.

Als ik dit logje lees schieten mij eigenlijk maar een paar woorden te binnen:Vergane glorie, fake en dramaqueen!

+100.000.000
t*ring ik had toch nog enigzins de hoop dat je iedereen zou verassen door toch te gaan.Come on broeder iedereen op DBB wist al 6 maanden geleden dat je niet op de start zou verschijnen.
En je vrouw is toch een mega expert? Hoe kan het dan in godsnaam dat ze je zoveel laat hardlopen dat is idd helemaal niet bevordelijk zoals Eric hierboven ook schrijft........

Marcel het is je eigen keuze welke wedstrijden je wil draaien maar wat vind je zelf het belangrijkste? Hardlopen, testjes of wedstrijden draaien? Of eigenlijk nog beter, je gezondheid? Als je rug zo om zeep is als je nu aangeeft zou ik maar eens rust nemen, straks zit je in een revalidatiecentrum omdat je maar blijft doortrainen.

Marcel het is je eigen keuze welke wedstrijden je wil draaien maar wat vind je zelf het belangrijkste? Hardlopen, testjes of wedstrijden draaien? Of eigenlijk nog beter, je gezondheid? Als je rug zo om zeep is als je nu aangeeft zou ik maar eens rust nemen, straks zit je in een revalidatiecentrum omdat je maar blijft doortrainen.

Beetje eens.. Dumba je gaat goed hoor, maar je moet wel oppassen met je rug.

En Marcel...? Marco toch?

Oh Marco dan :D

Maakt niet uit hoor.
Maar aan ericr en viking. Lezen jullie mijn log wel goed??? Ik heb toch mijn seizoen laten zien.
1 t/m 29 april hardloopwedstrijdjes
1 mei St.Job
6/7 juni HG Almere
aug STM van Sneek
6 sep CSTM

Ik zie best veel HG/STM daartussen staan.
Willen jullie soms dat ik voor de 5e door mijn rug ga?
En mag ik zelf bepalen waar en wanneer ik afscheid neem?
En de bewegingen waarbij het pijn doet zijn de loglift en de diverse lifts die ik moet doen mbt die wedstrijd.
Kom gewoon naar Almere. Lekker dichtbij toch.:D;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven