BerryDK
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vind al die benamingen echt geweldig , kan er niet genoeg van krijgen om het allemaal te lezen

LoL groteman vind het geweldig alleen begrijp het niet.....
Goed getraind; RATPOWER...oude rat....!

nee , ik snap er helemaal geen reet van , maakt mij ook niet uit , dat komt vanzelf wel - ik vind die namen gewoon geweldig
wat heb je gedaan van het weekend - ik heb een duckwalk gedaan - geweldig toch
p.s dumba , we zijn drie puntjes rijker

. Dat is denk ik mijn sterkste onderdeel samen met de duckwalk. De rest moet nog flink worden verbeterd.
in hun ogen zie dat ze eigenlijk iets anders willen vragen.

nee , ik snap er helemaal geen reet van , maakt mij ook niet uit , dat komt vanzelf wel - ik vind die namen gewoon geweldig
Heb bij veel benamingen precies hetzelfde! Gelukkig bestaat er zoiets als google en youtube waar een hoop te vinden is. Van wat ik daaruit kan opmaken is het weer een prachtihe training geweest Dumba!!Heel goed...en weer een brute training anders ben je nog niet jarig![]()

Heb bij veel benamingen precies hetzelfde! Gelukkig bestaat er zoiets als google en youtube waar een hoop te vinden is. Van wat ik daaruit kan opmaken is het weer een prachtihe training geweest Dumba!!
. Ben er overigens ook niet echt nieuwsgierig naar, want dat max-en kost echt mijn onderrug.

Hey strongman. Doe je die goedemorgens nu 10 herhalingen met 100kg, of 100 hh met 10kg?

Ken het wel powerstairs heb je dan 6 trees gedaan?
170kg zou ik niet van de grond krijgen denk![]()

De moeilijkheid is ook dat het een hele smalle greep is.Ja, het gaat vrij behoorlijk.
3 van de 4 doelen voor deze week al behaald. Ik vroeg me af: te lichte doelen gesteld of word ik zelf...
Steenstoten met 10kg: 8,32m (kogelstoten, maar dan met een kei)
Duckwalk met 170kg 20 meter (gewicht tussen je benen tillen en er dan mee gaan lopen)
Powerstairs 6x170kg (gewicht op een 40cm verhoging zetten en dan per tree bovenaan komen)
Squat
12x60
12x60
Frontsquat
5x60
5x60
Goodmorning
2x100x10
Ga zo nog even de squat afmaken,anders wordt mc. pissed.![]()

met 1 tree is wel zwaar denk, kan je ook geen snelheid in de oefening in bouwen.
mischien leuk filmpje dit
http://www.youtube.com/watch?v=YEfqYRVeH2g

ik ben al blij als ik 170 omhoog trek met de deadlift , en jij gaat er nog even stukje mee lopen - jezus - , maar bedankt voor de uitleg , heb ik beetje een beeld

Amaai die powerstairs lijken mij wel enorm zwaar. Sterke man training is toch iets apart he!