AndroidHealthClinic

ecto to eckt groo'

Mwhaha same struggles hier :P. Die armen willen maar niet meekomen he :(

• Like
Waarderingen: cnh
vrijdag 132,5 doen man!!

• Topic Starter Topic Starter
Vrijdag 15-7

Benchpress
3x5x83.5
Gehaald! Woensdag 85 proberen, er zit toch een pietsie vooruitgang in, fijn om eindelijk wat resutlaat te boeken ^^

LB Squat (belt)
4x132.5 (t*fus wat zwaar)
4x132.5
5x120 (ik trok nog een set echt niet meer, maar ff rust pakken)
Gister na werk a 7 uurtjes non stop lopen nog aardig doorgezakt met wat biertjes, dus was niet in optima forma. Ook ben ik al twee weken non stop zwaar aan het squatten geweest iedere training. Ik ga maandag een light dagje voor benen houden en woensdag nogmaals proberen. Ik hoop dat wat actieve rust (veel werken en een festival dit weekend) en veel eten voor voldoende herstel zorgt.

Press
5x5x50

Chin ups
14, 11, 10, 9, 8
Misschien maar eens weighted chin ups een keer in de week.

Nog wat dumbell rows terwijl ik sjaakie aanmoedigde met pressen ;)

4500 kcal lijkt voor nu het gewenste effect te hebben, ik lkom langzaam aan (~0.25 per week) hoop dat dit door zet voor een paar maandjes. op naar de 90 kilo!

Laatst bewerkt:
Goede gewichten op de Bench en Squat :thumbs:
Streef voor mij.................(utopie)

• Like
doorkanen en dan kom je er zeker ook ;)

• Like
Waarderingen: Inb4
Maandag 18-7

Press
5x58.5
5x58.5
6x58.5 repout pr
lekker, volgende training 60 ^^

Deadlift
6x170 repout
geen pauzes, direct doorgerept, voelde echt sterk O.o heerlijk om weer ff te doen

Benchpress (licht)
5x5x72.5

Front Squat
3x5x60
motherfucker wat een kutoefening >.< thanks @Basma
Ik denk dat dit enorm gaat helpen om rechter te blijven in de squat, rustig opbouwen iedere training, dan zal het vanzelf wennen. diepte halen ging prachtig ^^

Chin Ups (weighted)
7xbw+10
7xbw+10
6xbw+10
5xbw+10

Mooie training :D vanavond nog even 8 uurtjes actieve recovery lopen #horeca

Laatst bewerkt:
Yeaa buddy! Lekkere PR :D. Al met al sowieso een harde training bro.

Hehehe, Jij bent er inmiddels ook achter dat low-bar squaten cheaten is lees ik? :P

Haha nou cheaten zou ik het niet noemen, maar het is duidelijk een sterkere positie, ik ga een keer per week front squats en twee keer per week low bar doen nu, zo houd ik het mooi in evenwicht :)

Maar high-bar squats dan..? :P

Nee, ik vind die barpositie bij high bar niet echt chill, mijn traps worden steeds compleet open geschuurd, met low bar kun je ook redelijk recht blijven waardoor er weinig verschil in zit, alleen ligt hij bij mij daar een stuk stabieler :) ik denk dat het, als je goed recht blijft, weinig verschilt.
Het goodmorning squatten deed ik met high bar ook namelijk, dus ik denk niet dat dat veel uitmaakt in mijn geval :P

I get the point! Lekker doen wat goed voelt in dat geval :D

• Like
Woensdag 20-7

Niet mijn beste dag, werd vanmorgen wakker met een goede verkoudheid en een kop als een baksteen (gister wat geblowd en daarna een gebroken nacht met aardig wat cardio) dus ik verwachtte er niet veel van vandaag.

Benchpress
5x85 rep pr
5x85
4x85 spotter greep de bar op de 5e rep, helaas, misschien had ik het wel eruit gegrind :S next time!

LB Squat (Belt)
3x132.5
3x132.5
3x132.5
De derde rep was steeds het punt waar mijn benen niks meer konden en ik vanuit mijn rug bewoog, dus maar niet verder gegaan, de vorm zag er verder best goed uit maar qua kracht was dit een aanfluiting :( ik had gewoon niet de wilskracht om het er uit te grinden

Press
5x5x50

Chin ups (weighted)
8xbw+10
7xbw+10
7xbw+10
6xbw+10

Verder ben ik lekker verbrand op mn torso en heb ik mijzelf al twee keer in mn ballen geslagen met een kettingslot dus het is niet echt mijn dag >.<

ik zie trouwens dat bij mijn training van maandag high bar squats stond, dit moest dus front squats zijn :P vandaar het grote verschil met mijn low bar squat.
Gewicht gaat héél langzaam omhoog op 4500, ik schat zo'n 0.2 kg per week.

Bench gaat goed

• Like
Vrijdag 22-7

Benchpress
5x85
5x85
4x85
weer net niet, maar ik ben er bijna, de volgende keer heb ik hem als ik ff dooreet ^^

LB Squat (belt)
5x120
5x120
5x120
Heb 132.5 wel geprobeerd maar kon er een fatsoenlijek rep uitkrijgen, dus ik besloot om even een licht dagje te houden en misschien een mini resetje. Ik moet gewoon aankomen als ik vooruit wil dus gewoon weer meer gaan vretuh.

Press (licht)
5x5x50

Chins
9xbw+10 pr
8xbw+10
7xbw+10
6xbw+10
Maak hier wel lekker progressie op, hopelijk gaan we dit snel in mijn armen zien :P zo gauw ik 12 reps haal gaat er weer 5 kilo op

Ga vanavond een week op vakantie, lekker rust pakken en ontspannen, week erop maandag gaan we weer beuken!

• Like
Waarderingen: Inb4
Ik zou die chins 1 x in de week 3 x 5 weighted doen, en 1 x in de week 3 x bw reps. Die bench zou ik gewoon verhogen, ik zou zeggen dat je die gewoon gehaald hebt.

• Like
Ik vind weighted eigenlijk well wat chiller dan bw maar misschien is eens per week bw wel goed voor de afwisseling. Die bench kan idd wel omhoog naar 86, met zulke kleine stapjes zal het wel loslopen.
En nu lekker bulken met paella, tapas en bier ^^

Strand? Mini cut man!

Geniet van je vakantie bra :) Met die plannen zit 85 bench er over twee weken wel in!

Geniet van je vakantie bra :) Met die plannen zit 85 bench er over twee weken wel in!

Terug
Naar boven