XXL Nutrition

ecto to eckt groo'

• Topic Starter Topic Starter
Zondag 31-7
Afgelopen week op vakantie geweest, lekker ontspannen maar ook slecht gegeten (erg weinig) en laatste dagen flinke darmproblemen, dit alles maakte dat ik niet op mijn allerbest was vandaag maar maandag heb ik helaas geen tijd. Was vanmorgen zo'n 78.5 kilo >.< toen ik een week geleden wegging was het nog boven de 81 dus een lekkere cut iig.

Press
5x60
5x60
5x60 pr

Deadlift
5x1x175
Kon heel moeilijk kracht verzamelen, terwijl ik twee weken terug 5x170- met gemak deed.

Benchpress (licht)
5x5x72.5

Chin ups
15xbw rep pr
10xbw
10xbw

Squats maar even gelaten, wel opgewarmd maar er zat echt niks in, na die deadlift sessie had ik daar ook geen trek meer in. Gekke is dat kleinere UB oefeningen redelijk gingen maar zware compounds voor LB waren niet te doen.

Dinsdag gaan we weer voor LB squat en bench.

Laatst bewerkt:
Stiekem toch wezen cutten he.. :grinny:

• Like
Waarderingen: cnh
Ja, die katers hakken altijd erg in mijn eetlust haha, helaas is het niet te zien, zo zout gegeten dat ik een shitload aan vocht vasthoudt >.<

Dinsdag 2-8

Benchpress
3x5x85
Door naar 86

Squat
3x5x122.5
door naar 125

Chin ups
10xbw+10 pr
8xbw+10
7xbw+10
6xbw+10

Press (light)
3x5x50

Vrijdag 5-8

Benchpress
3x5x86 pr
Volgende week 87.5! zit lekkere progressie in de laatste week :)

LB Squat (Belt)
3x5x125

Press (licht)
3x5x50

Chin ups
8xbw+15 pr
6xbw+15
6xbw+15
6xbw+15
hier zit ook dikke progressie, zeker vergeleken met unweighted chin ups, dit is momenteel mijn favoriete oefening :D

• Like
Waarderingen: Inb4
Chins gaan hard inderdaad! Jaloers op t feit dat je microplates hebt man. Ideaal voor de presses :thumb:

• Like
Kosten geen drol om te bestellen ;) ik kan het zeker aanraden, gewoon twee van 0.5 kilo maken je progressie ineens zoveel makkelijker :)
En die chins verbazen mij echt, ik ben benieuwd hoe veel ik het in mijn armen ga terug zien, ik had er wel aardig spierpijn in na de laatste keer dus werken doen ze wel :P

Kosten geen drol om te bestellen ;) ik kan het zeker aanraden, gewoon twee van 0.5 kilo maken je progressie ineens zoveel makkelijker :)
En die chins verbazen mij echt, ik ben benieuwd hoe veel ik het in mijn armen ga terug zien, ik had er wel aardig spierpijn in na de laatste keer dus werken doen ze wel :P

Hmm. Geek gek idee eigenlijk :roflol:. Ik ga meteen ff op internet rondkijken!
He he. Het zijn betere bicep builders (voor natty's) dan welke vorm van curls dan ook ;)

Maandag 8-8

Gister naar een festival geweest, toffe dag gehad, iets meer chemicaliën gebruikt dan gepland, en het was (zoals te verwachten viel) in mijn training te merken, nu weer een paar weken #dedicated.

Press
4x61
4x61
3x61

Deadlift
4x175
2x175

Zootje Dips en Chins, niet heel noemenswaardig

Daarna was ik wel redelijk gaar met trillende handjes dus liet ik de rest maar zitten.

Ik ben de afgelopen week niks aangekomen op 4500 dus ik verhoog mijn calorieën nog maar een keer naar 4700 per dag, op dagen dat ik werk (bediening > redelijk actief werk) gooi ik er nog eens 300 op.
Mocht iemand nog ideeën hebben voor easy kcal die niet vullen hoor ik het graag. Mijn eten ziet er dan als volgt uit:

Ontbijt:
Brinta met whey en pindakaas ~1000 kcal

Training/Tussendoor:
Chocolademelk ~900

Lunch:
rijst, broccoli, kip, kokosolie ~1100

Tussendoor:
havermout ~400

Avondeten:
Variabel (hamburgers/pasta/curry/wraps/AVG/salade) ~1300

Totaal ~4700 P/C/F (schatting) 220/640/140

Lunch kan wel eens variëren maar komt meestal op dezelfde kcal neer

:eek: Wtf !
Zou ik een aantal dagen ziek van zijn.
Nette presses wel
Het is ook absoluut niet van harte, nooit gedacht dat eten mij tegen zou gaan staan >.<

Wel leuk dat ik meer vreet dan de gemiddelde roider en als nog een ecto blijf :P op gewicht blijven zal iig nooit een probleem zijn :D

Wat ben ik toch blij dat er in ieder geval iemand is die dezelde feels als ik heeft, hehe! :P
Wat betreft je trainingen zal je het wel snel weer oppakken denk ik. Zo'n festival hakt er even in, maar als je de voeding weer on track hebt ben je binnen no-time hersteld ;).

Voeding ziet er goed uit. Wel vraag ik mij af of je het avond eten niet wat te hoog inschat. Weeg je de boel af?

• Like
Wat ben ik toch blij dat er in ieder geval iemand is die dezelde feels als ik heeft, hehe! :P
Wat betreft je trainingen zal je het wel snel weer oppakken denk ik. Zo'n festival hakt er even in, maar als je de voeding weer on track hebt ben je binnen no-time hersteld ;).

Voeding ziet er goed uit. Wel vraag ik mij af of je het avond eten niet wat te hoog inschat. Weeg je de boel af?
Ja ik verwacht dat de training van woensdag gewoon weer op niveau zal zijn :)
Mijn eten weeg ik allemaal netjes af met een keukenweegschaal dus dat gaat wel goed, ik eet savonds graag een flinke berg dus die calorieën haal ik wel ^^ Als ik op 5000 nog steeds niet aankom ga ik wel eens eem wetenschapper benaderen denk ik :P dat zou een mooie case study in zwarte gaten moeten zijn. Tot die tijd gewoon door blijven eten, als uber ecto kunnen we iig heel makkelijk cutten :P

Ja ik verwacht dat de training van woensdag gewoon weer op niveau zal zijn :)
Mijn eten weeg ik allemaal netjes af met een keukenweegschaal dus dat gaat wel goed, ik eet savonds graag een flinke berg dus die calorieën haal ik wel ^^ Als ik op 5000 nog steeds niet aankom ga ik wel eens eem wetenschapper benaderen denk ik :P dat zou een mooie case study in zwarte gaten moeten zijn. Tot die tijd gewoon door blijven eten, als uber ecto kunnen we iig heel makkelijk cutten :P

Yesss. Woensdag gewoon weer knallen.

Met dat laatste heb je echt volkomen gelijk bro!! Ik heb echt zwaar medelijden met vrienden van mij die cutten op louter kip, groente en platte kaas :o.
Wij kunnen serieus cutten op op +- 3800 kcal. Bizar eigenlijk.

'S avonds eet ik ook vaak de grootste maaltijd btw! Dat slaapt een stuk beter he :thumbs:.

• Like
Woensdag 10-8

Benchpress
5x87.5 pr
3x87.5
3x87.5

Squat
3x5x127.5

Press (light)
5x5x50