cnh
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.305
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 86kg
Met alle alcohol is het iig een goede watercut >.< vandaag ontbeten om 16:00 dus dat deficit haal ik wel haha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met alle alcohol is het iig een goede watercut >.< vandaag ontbeten om 16:00 dus dat deficit haal ik wel haha
Ja, die katers hakken altijd erg in mijn eetlust haha, helaas is het niet te zien, zo zout gegeten dat ik een shitload aan vocht vasthoudt >.<

Chips, chorizo, kaas, bier, wijn, paella, gamba's en BBQ erg lekker allemaal ^^
Chips, chorizo, kaas, bier, wijn, paella, gamba's en BBQ erg lekker allemaal ^^

Ja dat zou je denken, maar mijn eetlust staat op best een laag pitje, zeker als het warm is, dus als ik mijn kcal niet track eet ik gewoon veel te weinig :/Dan gaat het toch hard genoeg met de kcals zou je zeggen![]()

ik kan het zeker aanraden, gewoon twee van 0.5 kilo maken je progressie ineens zoveel makkelijker 

Kosten geen drol om te bestellenik kan het zeker aanraden, gewoon twee van 0.5 kilo maken je progressie ineens zoveel makkelijker
En die chins verbazen mij echt, ik ben benieuwd hoe veel ik het in mijn armen ga terug zien, ik had er wel aardig spierpijn in na de laatste keer dus werken doen ze wel![]()
. Ik ga meteen ff op internet rondkijken! 
dus ik verhoog mijn calorieën nog maar een keer naar 4700 per dag
Wtf !Het is ook absoluut niet van harte, nooit gedacht dat eten mij tegen zou gaan staan >.<Wtf !
Zou ik een aantal dagen ziek van zijn.
Nette presses wel
op gewicht blijven zal iig nooit een probleem zijn 
. Ja ik verwacht dat de training van woensdag gewoon weer op niveau zal zijnWat ben ik toch blij dat er in ieder geval iemand is die dezelde feels als ik heeft, hehe!
Wat betreft je trainingen zal je het wel snel weer oppakken denk ik. Zo'n festival hakt er even in, maar als je de voeding weer on track hebt ben je binnen no-time hersteld.
Voeding ziet er goed uit. Wel vraag ik mij af of je het avond eten niet wat te hoog inschat. Weeg je de boel af?
dat zou een mooie case study in zwarte gaten moeten zijn. Tot die tijd gewoon door blijven eten, als uber ecto kunnen we iig heel makkelijk cutten 
Ja ik verwacht dat de training van woensdag gewoon weer op niveau zal zijn
Mijn eten weeg ik allemaal netjes af met een keukenweegschaal dus dat gaat wel goed, ik eet savonds graag een flinke berg dus die calorieën haal ik wel ^^ Als ik op 5000 nog steeds niet aankom ga ik wel eens eem wetenschapper benaderen denk ikdat zou een mooie case study in zwarte gaten moeten zijn. Tot die tijd gewoon door blijven eten, als uber ecto kunnen we iig heel makkelijk cutten
![]()
.