Fitness Seller

ecto to eckt groo'

• Topic Starter Topic Starter
Zaterdag 13-8
Paar dagen wezen chillen bij mijn ouders, lekker ontspannen maar mijn dieet bestond vooral uit pizza en chocolade met wat kwark voor dem proteinz, dus ben wel wat opgeblazen atm, evengoed maar 82 kilo vanmorgen wat wel weer een kilo zal terugzakken als ik mijn zoutinname weer verminder. Hierdoor weet ik alleen dus totaal niet of ik op 4700 nu van gewicht ben veranderd omdat het zo schommelt. Nog een weekje aankijken dus. Training was meh, kwam er niet echt lekker in, maar ben blij dat ik wel ff gegaan ben. :) consistentie is key!

Benchpress
4x87.5
4x87.5
3x87.5
Niet echt verbeterd of verslechterd tov vorige keer, ik blijf hier even op grinden.

LB Squat (belt)
5x130 (diepte was randje)
3x130 (diepte was top, maar vierde rep zakte het in)
5x120 (prima)
Tov van vorige reset cyclus ongeveer gelijk/mini beetje beter, ik reset weer naar 120, ik verwacht ook niet dat het heel veel beter wordt tot ik weer aankom :(

Press (light)
3x5x50

Chin Ups
8xbw+15
6xbw+15
4xbw+15
wilde ff niet, weinig motivatie enzo, volgende keer gewoon weer een pr :P

Maandag 15-8

Press
5x61
5x61
5x61 pr

Deadlift
5x175

Benchpress (light)
5x5x72.5 (1 min rust)

Chin ups
9xbw+15
7xbw+15
6xbw+15

Goede training!!

Woensdag 17-8

Benchpress
5x87.5
5x87.5
5x87.5
boem, weer door naar 88.5

LB Squats (Belt)
5x120
5x120
5x120
resetje, voelde mijn glutes nog flink van deadliften maandag >.<

Chin ups
10xbw+15 pr
7xbw+15
6xbw+15
nog een keer op +15 en dan kan het wel weer omhoog denk ik :)

Press (light)
5x5x50

Die chins gaan echt rap zo. Merk je ook vooruitgang in je fysiek hier door?
Ik zou zelf altijd de press eerst pakken trouwens ;)

damn die chinups gaan echt hard ja. Ooit muscle-ups geprobeerd? Moet zeker lukken met jouw kracht

Die chins gaan echt rap zo. Merk je ook vooruitgang in je fysiek hier door?
Ik zou zelf altijd de press eerst pakken trouwens ;)
Mijn armen tonen iets meer aders, maar qua dikte tot nu toe nog niet heel veel. nu heb ik ook erg lange armen dus moet ik best wat massa aanzetten voor je echt verschil in dikte ziet.
Press deed ik later omdat lichte presses een assist zijn en chins een main oefening :)

damn die chinups gaan echt hard ja. Ooit muscle-ups geprobeerd? Moet zeker lukken met jouw kracht
Ik heb het twee maanden terug geprobeerd en jammerlijk gefaald, maar met mijn huidige kracht wil ik best weer eens een poging doen :D

Lange armen = dunne armen inderdaad.. Mijn armen willen ook maar niet groeien. Met pomp lijkt het nog wel wat th0 :rolleyes:

De pomp maakt alles acceptabel :D

Vrijdag 19-8
Morgen festival en wilde minstens een nacht tussen trainen en partyen

Benchpress
3x4x88.5
Beetje jammer, net geen pr, maar gewicht voelde wel vertrouwd aan, volgende week rammen we door en dan naar de 90 :)

LB Squat (Belt)
3x5x122.5
weinig bijzonders, beetje gare benen van werk (8+ uur lopen fml)

Chin ups
10xbw+15
8xbw+15
6xbw+15
iets beter, kan denk ik wel door naar 20 kilo :)

Press (licht)
3x5x50
lui, geen zin in vijf sets

training voelde goed, kijk echt uit naar 5x90 benchen :)

Peace out

Maandag 22-8

Press
3x5x62.5 pr

Deadlift
4x180 (geen rust tussendoor)
1x180
1x180

Benchpress (licht)
5x5x72.5

Chin ups
6xbw+20
5xbw+20
5xbw+20

Congrats met de PR! Weer last van verzuurde poten van t werk trouwens? :P

• Like
Waarderingen: cnh
Muah nu niet echt, alleen als ik direct voor de training gewerkt heb, na een nachtje slapen merk ik er weinig van :) wel sinds donderdag non stop aan het werken/festivallen geweest dus ik was wel positief verrast door hoe goed het ging :D

Muah nu niet echt, alleen als ik direct voor de training gewerkt heb, na een nachtje slapen merk ik er weinig van :) wel sinds donderdag non stop aan het werken/festivallen geweest dus ik was wel positief verrast door hoe goed het ging :D

Goed weekend gehad dus! :D Ik vroeg het mij of omdat je de squats achterwege had gelaten namelijk!

ja ik merk dat ik na deadlifts gewoon geen zin meer heb in squats, ik ga even kijken of het veel uitmaakt.

Ja, alleen dan kan ik dus niet hard gaan op deadlifts als main oefening :/ keuzes... Ik denk dat ik als ik met mijn bench een respectabele 95 heb gehaald ik mijn focus gewoon ga verschuiven naar squatten, dan gooi ik accessory press en bench eruit en ga ik over op squats en romanian deadlifts als accessories. Zo houdt ik mijn trainingen ook nog acceptabel kort :)

Ja, alleen dan kan ik dus niet hard gaan op deadlifts als main oefening :/ keuzes... Ik denk dat ik als ik met mijn bench een respectabele 95 heb gehaald ik mijn focus gewoon ga verschuiven naar squatten, dan gooi ik accessory press en bench eruit en ga ik over op squats en romanian deadlifts als accessories. Zo houdt ik mijn trainingen ook nog acceptabel kort :)

Je hebt niet veel tijd om te trainen begrijp ik! :P RDL's kan ik zeker aanraden in ieder geval.

• Like
Op wat voor % van normale deadlift doe jij romanian?

• Like
Terug
Naar boven