AndroidHealthClinic

ecto to eckt groo'

• Topic Starter Topic Starter
Woensdag 24-8

Benchpress
3x5x88.5 pr
door naar de 90 :D

LB Squat (belt)
3x5x125
voelde erg zwaar, misschien nog een dagje op dit gewicht, zat er ook niet echt lekker in vandaag, erg slordig met mijn vorm

Chin ups
8xbw+20 pr
6xbw~20
6xbw+20
Het is duidelijk dat chins na deadliften gewoon slechter gaan :P

Press (licht)
3x5x50

Leg extentions
3x12x103
wilde nog wat quad werk doen en geen legpress beschikbaar, quads zijn duidelijk mijn zwakke plek in mijn squat en dus mogen die wel wat extra aandacht als ik de energie er voor heb

Bench gaiiins :D! Gaat je BW ook nog steeds omhoog?

Als ik jou was, zou ik op de lichte dagen lekker paused squats doen :D. Sinds ik deze toepas gaat het allemaal veel soepeler!

Ja daar dacht ik ook over idd, ga ik komende zondag ff doen :) en die bench is echt bizar O.o jaar soort vastgezeten en ineens lukt het gewoon, ik ga nog ff door proberen te trekken tot de 100 en dan ben ik wel tevreden :) daarna focus op squats :D
Mijn bw gaat wel lichtjes omhoog, maar het schommelt nogal door mijn huidige eetpatroon, zit nu tussen de 81 en 82 en nog aardig droog, helaas heb ik de shitse sixpack genen ooit :/ zal wel rond de 12/13% zitten. Maar zolang mijn kracht omhoog gaat ben ik gelukkig :D

Veel verschil in sodium van dag tot dag begrijp ik? Ach, inderdaad gewoon lekker focussen op kracht en dan volgt de rest vanzelf toch! Heb je hier eigenlijk wel eens pics gepost?
Ik ben heel benieuwd hoe die paused squats je gaan bevallen trouwens!

Ja vooral zout idd, als ik alleen eet eet ik praktisch zoutloos, en met mijn roomies kan het zo een goede bak zijn dus dat geeft flinke schommelingen. Daarnaast drink ik in de vakantie nog wel eens wat biertjes/andere middelen wat ook weer met je vocht fuckt, hoewel mijn kracht er wel prima mee vooruit gaat gelukkig :D

Pics heb ik niet, maar misschien kan dat in de toekomst wel eens, als ik de 85 kg mijlpaal gehaald heb ofzo :D

Vrijdag 26-8

Afgelopen drie dagen uti geweest, niet gedronken maar wel kort geslapen dus had een neit al te beste training verwacht, viel gelukkig erg mee. Wel gister iets verrekt in mijn rechter quad, net boven de knie, doet aardig pijn met fietsen en squatten dus ik heb squats maar even licht gehouden en ga zondag nog eens proberen.

Benchpress
3x5x90 pr
ging wel heel makkelijk O.o

LB Squats (beltless)
3x5x100

Chin ups
8xbw+20
6xbw~20
6xbw+20
niet veranderd, misschien toch de vermoeidheid

Press (licht)
3x5x50

Gewicht let ik maar even niet op want door zout eten en veel feesten schommelt mijn vocht te veel om er iets nuttigs uit te halen. Ik lijk iig niet zwaarder/vetter te zijn geworden. Ik gooi er zondag een extra sessie bij om zwaar te squatten en te pressen want daarna ga ik van trainingsdagen switchen i.v.m. bokstrainingen en uni/werkrooster.
Vanavond weer intro feestje dus dat wordt weer active recovery :D

Yes. Gefeliciteerd met de PR man!

• Like
Waarderingen: cnh
Zondag 28-8

Vierde training in een week dus heb het iets rustiger aan gedaan (geen bench).

Press
5x63.5 pr
3x63.5
3x63.5

LB Squat (belt)
3x5x127.5

Chin ups
9xbw+20 pr
6xbw+20
5xbw+20

Zootje rear delt werk

Zit nog te twijfelen tussen dinsdag weer liften en woensdag boksen en maandag boksen en woensdag weer liften. Neig momenteel naar het tweede.

Woensdag 31-8

Benchpress
5x91 pr
5x91
3x91 (gleed weg, slechte focus, jammer, maar een extra keer op dit gewicht lijkt mij wel verstandig, het was echt grinden namelijk)

Deadlift
5x180

Press
5x5x52.5

Chin ups
3x5xbw+20 (erg gaar dus maar gewoon rustig aan gedaan #actiefherstel)

Had van tevoren al 8 uur gelopen op werk dus was niet heel fit, evengoed een chille training.

Vrijdag 2-9

Benchpress
5x91
4x91
6x80
ging ff niet zo lekker, nog beetje spierpijn door slecht herstel, maar ff rustig gedaan

Squat
3x5x130
Dit ging als een trein gek genoeg

Chin ups
3x7xbw+20
voor de verandering niet een all out set maar drie sets op gelijke reps, kijken of ik hiermee ook progressie maak

Straight sets is imo fucking lastig op pull-ups en chin-ups. Ik vind het in ieder geval zeer lastig in te schatten hoeveel ik nog in de tank heb! Vaak is de eerste set easy en vervolgens de tweede set ramzwaar met 2 herhalingen minder :o.

• Like
Helemaal waar, ik had nu bij de eerste set nog zeker een en misschien twee reps over, dus ik probeer dat gevoel aan te houden, bij set twee en drie was het echt max effort :P

Maandag 5-9
Moest om 8:00 gaan, dat doe ik echt nooit meer als het ff kan, totaal kut!
Ben afgelopen zaterdag ook naar mijn laatste festival van T jaar geweest en goed tot het gaatje gegaan, dat zal ook niet hebben geholpen :D

Press
3x4x63.5
Totale reps iets hoger, max reps iets lager, niet echt vooruitgang dus

Deadlift
2x185
3x1x185

Benchpress (licht)
5x5x72.5

Chin ups (licht)
3x12xBW

Woensdag hoop ik weer op volle kracht te zijn want dit was niks >.<

Ik vind die DL best wel goei anders. :rolleyes:

• Like
Woensdag 7-9

Benchpress
5x91
5x91
4x91
3x91
Godver, weer net niet, nog een keer dan!

LB Squat (Belt)
5x132.5
5x132.5
4x132.5
beter dan vorige keer op dit gewicht maar een 5e rep was echt niet meer op diepte geweest, gewoon nog eens proberen a.s. zaterdag

Chin ups
9xbw+20
5xbw+20
5xbw+20

Press
3x5x50

Zootje Facepulls
2x10x38 oid

Vrijdag 9-9

Benchpress
5x92.5 pr
4x92.5
8x72.5

LB Squats (licht)
3x5x100

Chin ups
3x7xbw+20

Face Pulls
2x12x38

Goed schema en nette pr's! Merk je veel verschil in gains sinds je microplates gebruikt?

Goed schema en nette pr's! Merk je veel verschil in gains sinds je microplates gebruikt?
Thanks man, het maakt zeker verschil vind ik, omdat ik zulke kleine stapjes maak hoef ik niet te veel te grinden en blijft mijn volume iets hoger. En het is motiberender om steeds kleine pr's te zetten dan om keer op keer vast te lopen :) als je merkt dat 2.5 per keer verhogen op je ub lifts lastig is zou ik het zeker aanraden. Ik heb ze van fitnesseller en ze kosten geen drol.

De reden dat mijn progressie zo langzaam is en die microplates nodig zijn is ook omdat ik al twee fucking maanden aan het recompen ben op 4500 kcal per dag :headbang:

Vandaag wilde ik gaan squatten en lichte presses, het was hem niet....

Zondag 11-9

LB Squat (belt)
3x132.5 (dikke faal)
5x120
5x120
Volgende keer weer op 132.5 proberen, weet niet wat er fout ging maar had totaal geen kracht :(

Press (licht)
3x5x55

Beetje zure training, ub maar even gelaten want ik was er klaar mee. Volgende week met frisse moed weer aan de gang!

Terug
Naar boven