Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik houd nu 4500 kcal als minimum aan, eroverheen is acceptabel
.....mijn arme maag, mijn arme bankrekening >.<
!
. Op trainingsdagen is 4600-4700 ez, maar op rustdagen heb ik al 'moeite' met 4200. Heb jij daar geen last va?Het staat mij tegen, maar het lukt wel. Gewoon een kwestie van veel vloeibaar/junk eten nemen :/ Vaak moet ik rond het avondeten nog ~1700 en dan neem ik gewoon wat chocolade oid als toetjeI know the feels bra!
Op rustdagen geraak ik vaak niet aan 4500 kcal trouwens. Op trainingsdagen is 4600-4700 ez, maar op rustdagen heb ik al 'moeite' met 4200. Heb jij daar geen last va?

Het staat mij tegen, maar het lukt wel. Gewoon een kwestie van veel vloeibaar/junk eten nemen :/ Vaak moet ik rond het avondeten nog ~1700 en dan neem ik gewoon wat chocolade oid als toetje![]()
! Gisteren was ook weer zo een dag..

Ja de makkelijkste oplossing die ik tot nu toe heb gevonden is de hele koelkast met chocomel leegdrinken als ik aan t werk benmaar begin toch zo langzaam aan dingen als shakes met olijfolie ofzo te overwegen want ik kom nog steeds geen gram aan

ik bedoel dat die dingen niet zo vullen en dus makkelijke kcal zijn naast de rest van mijn etenDenk je met die shakes meer kcal binnen te krijgen, of doel je er op dat 'hoogwaardige' calorien effectiever zijn om aan te komen? Dat laatste is ook een eindeloze discussie..![]()
dat hoogwaardige boeit volgens mij in ons geval niet zoveel, daarvoor is onze behoefte gewoon te grootik bedoel dat die dingen niet zo vullen en dus makkelijke kcal zijn naast de rest van mijn etendat hoogwaardige boeit volgens mij in ons geval niet zoveel, daarvoor is onze behoefte gewoon te groot

naast chocomelhavermout, melk, whey, olie is best goed te doen. Met dit warme weer heb ik nul eetlust namelijk
Die is ook wel het proberen waardPff. Ik ga van het idee al over mijn nek joh!!
Vorig jaar ging ik wel lekker op:
100 g havermout
2 bevroren bananen
30 g pindakaas
25 g rozijnen
25 g choco whey
20 g cacao
Ik houdt mijn eten vaak zo makkelijk mogelijk want ik woon met twee andere gasten met een klein kutkoelkastje, dus hoe minder ingredienten ik hoef te bewaren hoe beter
Maar vanavond gaan we weer episch junken na de training ^^
hap, slik, een compleet bord weg
)

maar het voelde heerlijk!