Sjaak47
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

strekken leek weinig te helpen, hoop dat het niet aanhoudt want het stoort enorm tijdens zwaardere sets
)
ik vind vet droppen nu iets belangrijker, ik wil gvd een keer goede definitie 
Nee niet bepaald, maar ik ben de vetjes een beetje zat, en vooral het feit dat er niks aan verandert (niet zo gek natuurlijkHaha, sta je droog ofwa?!
Zonder Gein, ik snap het wel hoor. Je komt op een gegeven moment toch wel op n pint dat je de vetjes zat bent. Cut alleen niet te lang en té diep, want daar ga je spijt van krijgen op termijn![]()
) waarschijnlijk ga ik een maand of een/twee door, kijken hoe lang ik het leuk vindt
over het algemeen kan ik gelukkig best makkelijk cutten
Hoop dat ik niet na het cutten al mijn beenkracht kwijt ben met dit gekloot >.<
)
afin, eerst maar weer normaal kunnen squatten dan ben ik tevreden
PR in het voorutizicht ^^
misschien iets lager gewicht pakken voor de laatste twee sets
helemaal buiten adem! mijn heup zeurde nog wel wat maar had er achteraf minder last van dan bij zware sets dus hoop dat het op deze manier beter wordt, lekker veel reps om op vorm te trainen was ook wel eens fijn
ik zie mijzelf dit wel er in houden 

daarnaast heb ik erg veel moeite om in een rechtop positie diep genoeg te squatten (front squat is echt niet te doen) ik zou ze wel eens afwisselend kunnen doen, iets voor zondag