AndroidHealthClinic

ecto to eckt groo'

Haha 15 reps zijn dodelijk als je het niet gewend bent! Lekker bezig!

• Like
Waarderingen: cnh
En je bw geeft iets een vertekend beeld als je "tussendoor" weegt in plaats van een vast meetpunt 1 keer per week. In verband met herstel spieren.
Het liefst op een maandag nuchter.

Al twijfel ik er geen seconde aan dat je bw lekker gedropt is ;)

• Topic Starter Topic Starter
En je bw geeft iets een vertekend beeld als je "tussendoor" weegt in plaats van een vast meetpunt 1 keer per week. In verband met herstel spieren.
Het liefst op een maandag nuchter.

Al twijfel ik er geen seconde aan dat je bw lekker gedropt is ;)
Klopt helemaal, ik weeg eigenlijk iedere ochtend en zet het in mijn log app, daar je ziet een mooie neerwaartse trend :)
Hier meld ik gewoon af en toe hoe het gaat als ik er aan denk :P

Alle info is interessant :cool:

• Like
Zondag 16-10

Bench
8x80
5x80 (pff t*ring, duidelijk nog niet hersteld :o dat is altijd zo zuur in de cut)
8x75

LB Squat
3x10x50
20x20
Veel focus op correcte vorm, vermijden van buttwink en experimenteren met voetwijdte, tot nu toe lijkt een redelijk smalle stand met voeten op 90-100 graden het beste te werken

Legpress
3x20x170

Chin ups
3x7xbw+20

Rechter heup zeurt weer, lijkt zelfs nog iets erger te zijn geworden :( in de bodem van mijn squat voel ik het vooral. Rechter been had moeite met kracht produceren bij de legpress. Waar rechts helemaal trillde bij rep 20 was het links nog prima te doen, echt een stabiliteits-dingetje

Qua benchen zit je op ongeveer mijn niveau. Kan wel zeggen nice maar dan zou ik m'n eigen ego strelen:D

• Like
Lekkere training overigens:D

Maandag 18-10

Bench
5x95
5x85
5x85

LB Squat
10x50
10x55
10x60

Deadlift (belt)
5x175
3x175
5x160

Chin ups
3x7xbw+20

Vrijdag 21-10

Press
5x65 pr (en dat in de cut :D)
5x60
5x60

LB Squat
3x20x50
echt pure aids dit, maar waarschijnlijk enorm goed voor mijn conditionering, heup lijkt ook minder te worden, voelde het alleen bij de eerste set steken. Stretches helpen ook goed :)

Romanian deadlift
3x10x110

Pompen op dips en chins, niet noemenswaardig

Morgen gaan we lekker een nachtje cardio doen met ADE dus de cut moet zeker goed gaan :D

ADE. Jelly :(
Geniet er van he!! :D

• Like
Dat gaat zeker goedkomen :D

Maandag 24-10

Lichte training zondag overgeslagen gezien ik 16:00 pas wakker werd, komende donderdag doe ik een korte lichte training en zaterdag zware press/romanian dl, daarna weer door zoals gewoonlijk.

Ik was nog aardig gesloopt van twee nachten partyen dus het was niet erg bijzonder :P

Benchpress
5x90
5x90
4x90
5x80

Lb squat
3x10x65
Conditionering gaat keihard vooruit, blessure trekt goed weg :)

Deadlift
1x180
5x160
Not today....

Chin ups
3x7xbw+20

Niet eens een ADE verslag?! Ach het zal wel leuk gezellig zijn geweest gezien je pas rond 4 je nest uit kwam! :P

Nou vandaag ff lekker gebokst, conditie is weer op pijl na ADE :D morgen lichte volume training

Kleine partyreport voor de geinteresseerde :)

Vrijdag naar een club (de school) geweest, naar mijn smaak een veel te donkere claustrofobische beukbunker, maar er was wel enorm chille disco/house die avond dus het was uiteindelijk best tof ^^ Twee vrienden waren mee plus de tinderdate van een van twee. Alledrie waren lekker aan het spacen dus ik heb een flinke lading knuffels te verduren gehad. Kwam ergens halverwege de avond ook een vriendin tegen die blijkbaar al een uur naast mij stond maar die ik niet had opgemerkt door het gebrek aan licht :o na een uurtje of drie toch maar naar huis gegaan om fit aan het hoofdprogramma te beginnen :D

Zaterdag redelijk brak wakker geworden, daarna koffie en chill met een meisje :cool: Die avond naar een wat harder techno feest in een ijskoude loods in Adam noord. Toen ik aankwam was het al pupillen als schotels en malende kaken voor zo ver het oog reikte, dit beloofde een goede avond te worden :D Toen ik mijn vrienden eindelijk gevonden had was het snel de menigte bij de main stage in om wat warm te dansen, ondanks dat het binnen was heb ik de hele avond een vest gedragen. Daarna was het feest een sneltrein aan uber chille muziek, hard spacen, en een hoop geknuffel :cool: Ik heb een goed uur doorgebracht met levensadvies aan een knul van 18 geven die iets te hard ging en wat afleiding nodig had, een hartstochtelijke poging gedaan om een chick te versieren waar haar vriend naast stond en natuurlijk lekker aan de kant lichtjes zitten kijken :o
Toen ik om acht uur in de ochtend eindelijk thuis kwam aangekropen nog lekker een jointje gedraaid en mijn nest ingegaan tot een uur of vier. Epic avond maar ik heb toch liever festivals overdag :rolleyes: normale nacht en lekker warm is toch wel een dikke pré

Dit log neemt vanaf nu een andere wending.

Goede cut!
Zonder gein een heerlijk verslagje hoor ;). Genoten van het festival zoals het bedoeld is begrijp ik. Ben je inmiddels al weer volledig hersteld trouwens?

Dit log neemt vanaf nu een andere wending.
Vanaf nu al mijn feesten loggen inclusief drank en drugs prs, dans volume en flirtschema's :D
Goede cut!
Zonder gein een heerlijk verslagje hoor ;). Genoten van het festival zoals het bedoeld is begrijp ik. Ben je inmiddels al weer volledig hersteld trouwens?
Ja was heerlijk :D ik voel mij sinds gister weer helemaal prima, het herstel kost meestal een dagje of drie naar mijn ervaring :) ik zorg altijd dat ik rondom zo'n feest genoeg eet zodat ik de volgende dag niet als een uitgemergeld lijk maar meer als een norse beer in bed lig :P

Donderdag 27-10

Press
4x65
5x60
5x60
nog beetje garen schouders en armen door het boksen gisteravond, volgende keer geen zware press oefening na boksen plannen

LB Squat
3x15x60
volgende keer gaan we weer 20x60

Benchpress
3x8x75

Romanian DL
10x110
10x120
10x120

Zaterdag 29-10

Bench
5x95 (probeerde 6 maar dat werd hem niet)
5x85
5x85

LB Squat
3x10x70
vanaf nu iedere training gewoon 5 kilo er op, mijn heup voelt weer goed, dus we kunnen weer gaan beuken :D

Legpress
3x10x180
Doel is nu steeds naar 15 reps toewerken en dan weer +10 kilo

Beetje pompen op rows, chins en dips

Terug
Naar boven