- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt helemaal, ik weeg eigenlijk iedere ochtend en zet het in mijn log app, daar je ziet een mooie neerwaartse trendEn je bw geeft iets een vertekend beeld als je "tussendoor" weegt in plaats van een vast meetpunt 1 keer per week. In verband met herstel spieren.
Het liefst op een maandag nuchter.
Al twijfel ik er geen seconde aan dat je bw lekker gedropt is![]()

dat is altijd zo zuur in de cut)
in de bodem van mijn squat voel ik het vooral. Rechter been had moeite met kracht produceren bij de legpress. Waar rechts helemaal trillde bij rep 20 was het links nog prima te doen, echt een stabiliteits-dingetje
)

Als ik morgen tijd kan ik wel wat uittypen, er waren wel wat gedenkwaardige facepalm momentenNiet eens een ADE verslag?! Ach het zal wel leuk gezellig zijn geweest gezien je pas rond 4 je nest uit kwam!![]()

morgen lichte volume training
na een uurtje of drie toch maar naar huis gegaan om fit aan het hoofdprogramma te beginnen 
Die avond naar een wat harder techno feest in een ijskoude loods in Adam noord. Toen ik aankwam was het al pupillen als schotels en malende kaken voor zo ver het oog reikte, dit beloofde een goede avond te worden
Toen ik mijn vrienden eindelijk gevonden had was het snel de menigte bij de main stage in om wat warm te dansen, ondanks dat het binnen was heb ik de hele avond een vest gedragen. Daarna was het feest een sneltrein aan uber chille muziek, hard spacen, en een hoop geknuffel
Ik heb een goed uur doorgebracht met levensadvies aan een knul van 18 geven die iets te hard ging en wat afleiding nodig had, een hartstochtelijke poging gedaan om een chick te versieren waar haar vriend naast stond en natuurlijk lekker aan de kant lichtjes zitten kijken 
normale nacht en lekker warm is toch wel een dikke préVanaf nu al mijn feesten loggen inclusief drank en drugs prs, dans volume en flirtschema's

Ja was heerlijkGoede cut!
Zonder gein een heerlijk verslagje hoor. Genoten van het festival zoals het bedoeld is begrijp ik. Ben je inmiddels al weer volledig hersteld trouwens?
ik voel mij sinds gister weer helemaal prima, het herstel kost meestal een dagje of drie naar mijn ervaring
ik zorg altijd dat ik rondom zo'n feest genoeg eet zodat ik de volgende dag niet als een uitgemergeld lijk maar meer als een norse beer in bed lig