Fitness Seller

ecto to eckt groo'

• Topic Starter Topic Starter
Een beetje :D ik heb van mijzelf niet zo'n brede bouw maar ik begin toch wel aardig te fladderen van voren gezien ^^

Donderdag 1-12

Bench (light/volume)
5x90
8x80
8x80
5x70 (paused)

Deadlift (belt)
5x180
hoppa, door naar 5x185 voor een nieuwe alltime pr

LB Squat (light)
3x5x100
misschien een oefening tussen deadlift en squat plaatsen :o doel gehaald maar wel pittig op mijn core

Chin ups
10xbw+20
8xbw+20
6xbw+20

Skullcrushers
3x12x31(?curlbar = 6 kilo?)

Barbell curls
2x10x30
2x10x35

Schouder steekt, voelt verrekt aan, gister boksen maar gelaten en vandaag was het wel beter, geen probleem met benchen maar ik heb schouder specifieke oefeningen maar even gelaten

Zaterdag 3-12

Press
3x4x62.5
Duidelijk tijdens mijn cut hier wat kracht verloren maar trekt weer snel bij merk ik, schouder steekt ook niet meer zo veel als donderdag :)

Lb Squat (belt)
3x5x125
Helft vd rusttijd van voor mijn cut, dus iig niet erg veel kracht kwijt :) ook zo veel soepeler nu ikvan tevoren alles uitrol met zo'n foamroller O.o echt verbluffend veel verschil!

Chin ups
10xbw+20
8xbw+20
5xbw+20 (dead hang reset per rep)

Dips
2x10xbw+20

back extensions
2x20xbw+20

Maandag 5-12

Bench
5x92.5
4x92.5
3x92.5
5x85
mewh, gewoon stug doorbeuken

LB Squat (belt)
3x5x127.5
easy peacy

Chin ups
10xbw+20
10xbw+20 volume pr (op -4 kilo bw, maar toch :D)
9xbw+20
damn, dat ging echt lekker! Als ik 3x10 haal verhoog ik het gewicht naar 25 :D

Press (light)
5x50
5x55
5x55

Rom. Deadlift
10x120

Mooie rug gains van de sint ^^

Goede training. Ik zou de chin ups opbouwen met 1 of 3 zware sets van 4-6 reps, lijkt me makkelijk dan high rep, aangezien er dan meer kans is op falen lijkt me.

Ja zit wat in, ik heb tot nu mijn progressie op chins gedaan door tot 10 reps te gaan en dan weer te verhogen. Misschien gewoon nu ook al verhogen want met 25 moet ik ook wel aardig wat reps kunnen, en lagere reps nodigt ook minder uit tot cheaten :P

Woensdag 7-12
Ochtendtraining, wat een polio :roflol: door planningsissues moest het vanmorgen op 9 uur, niet mijn favoriete tijd, maar voor een volume training is het wel te doen. Goed om te weten dat dit een reële optie is :)

Benchpress (volume)
5x5x85

Deadlift (volume)
3x5x165
had nog best last van mijn onderrug (maandag tijdens laatste squatset waarschijnlijk iets verrekt ofzo) dus maar even geen risico genomen met en 5rm set, mijn deadlift is toch veruit mijn beste lift.

Chin ups
3x5xbw+25
best pittig dit maar goed te doen, weer lekker veel ruimte voor progressie ^^

LB Squat (light)
2x5x90

Barbellcurls
3x10x35

Leg extentions (dubbel)
15x110
15x110

vanavond weer boksen dus heb schouders even gelaten, die krijgen nog genoeg te doen :D

Vrijdag 9-12

Press
3x5x62.5
Beetje experimenteren met smallere grip, voelt wat explosiever dus wie weet houd ik het aan ^^

LB Squat
3x5x130
Heel soepeltjes, makkelijker dan de 127.5 O.o

Chin ups
3x7xbw+25 (pr?)

Backextentions
2x20xbw+25

Barbelcurls
2x10x37.5

Pff, wat een training zeg.

Maandag 12-12
Vandaag miste focus en motivatie erg ivm een episch partyweekend, maar de training ging als gesmeerd :D

Benchpress
5x92.5
5x92.5
4x92.5 narrow mis, vorm zakte in, woensdag heb ik hem!

LB Squat (belt)
3x5x132.5
merk dat het nu weer uitdagend wordt, moeite om goede vorm te houden. Vrijdag nog een sop dit gewicht en vanaf dan eens per week verhogen

Chin ups
8xbw+25 pr
8xbw+25
7xbw+25

Press (light)
3x5x55

Rom. Deadlift
2x10x120

Ziek hoor die chins!

• Like
Waarderingen: cnh
Weer een keurige training kerel :D. Is dit trouwens een zelfgemaakte routine?

Ja, het is gebaseerd op texas method/greyskull LP, het idee is twee keer per week heavy benchpress en squat (3x5) en als het gewicht te hoog wordt een keer per week heavy en een keer volume (dit gaat een beetje op gevoel). Press en deadlift gaan een keer zwaar en een keer licht (als het uitkomt). Als laatst lekker wat pompen bb stijl.

Oké, top! Er is dus één training zonder squat begrijp ik.
Hoe programmerr je de chins trouwens? Die gaan echt lekker man!

Yes, woensdag is heavy deadlift dag, als ik zin heb doe ik daarna twee setjes lichte squats om vorm te oefenen maar meer niet.
Chins doe ik gewoon 3xAMRAP 2/3 keer per week en als ik daarmee 3x10 haal gaat er 5 kilo bovenop. Ik merk wel dat het na deadlifts altijd minder goed gaat dus op die dag geef ik niet alles of laat ik ze soms zitten. Het is vooral een kwestie van volhouden, ik heb op bw+20 heel lang vastgezeten en nu schiet het ineens weer iets vooruit.

Oké. Thanks! Gewoon een kwestie van consistent dezelfde oefeningen blijven beuken en niet gelijk iets anders verzinnen als het even niet gaat begrijp ik. ;)
Ik neem het mee in mijn plan voor na de revalidatie hoor :D.

• Like
Waarderingen: cnh
Ik ben toen ik begon met trainen echt heel ongestructureerd geweest en ik heb gemerkt dat saai maar consistent toch het beste werkt, en niet teveel willen doen ;) . Nu pomp ik na mijn hoofdoefeningen graag nog wat biceps, triceps, benen, maar dat doe ik alleen als ik weet dat het mijn volgende training niet in de weg zit en ik de tijd heb.

Oké. Thanks! Gewoon een kwestie van consistent dezelfde oefeningen blijven beuken en niet gelijk iets anders verzinnen als het even niet gaat begrijp ik. ;)
Ik neem het mee in mijn plan voor na de revalidatie hoor :D.
Ben benieuwd om te zien hoe snel je er weer bovenop bent :D

Terug
Naar boven