MuscleMeat

ecto to eckt groo' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben benieuwd om te zien hoe snel je er weer bovenop bent :D

Ik ben atm onderweg naar m'n eerste fysio afspraak. We'll see!!
 
Woensdag 14-12

Benchpress
5x92.5 > iets verrekt
4x92.5 > voelt erg pijnlijk in borst/schouder, godver...
5x80
5x80
hele zooi techniekwerk op <50% 1RM
Slordige vorm blijft een issue, ik moet écht beter mijn schouders tucken want ik blijf mijn schouders en mijn lift verneuken. Ik kan het wel, want bij 80- kilo was het echt toppie, maar bij hoge gewichten wordt ik slordig. Misschien voor mijn bestwil een kleine reset van 10% zoals greyskull voorschrijft na drie keer falen.

Deadlift
5x185 pr
Dit is dan wel weer leuk :D

Chin ups (dead hang)
3x5xbw+25

LB Squat
2x5x90
 
Netjes aan het schema houden en resetten man!
Gefeliciteerd met de PR trouwens. Daarna sterretjes? :D
 
Netjes aan het schema houden en resetten man!
Gefeliciteerd met de PR trouwens. Daarna sterretjes? :D
Ja, ik moet idd mijn eigene advies volgen en niet koppig zijn :o
Na die deadlift stond ik nog best stevig op mijn voeten tbh, bij verre mijn makkelijkste en beste lift :D (compenseert mijn bench mooi :o) over een week gaan we voor 5x190
 
+10 kg on a weekly :D!
 
Vrijdag 16-12

Press
5x63.5 > verrekte aan het eind iets in mijn trap, zat de rest vd training vast en deed goed pijn :( nu nog steeds helemaal stijf
4x63.5
5x63.5
3x63.5 (extra setje voor de fun)
Volgens mij is dit een volume pr op dit gewicht ^^

Lb Squat (beltless)
3x10x100

Chin ups
3x8xbw+25 volume pr

Paused bench (2sec)
2x5x70

Wat bb curls, triceps extensions en facepulls pompen om het af te maken
 
Maandag 19-12

Benchpress
5x92.5
5x92.5
3x92.5
Ik ben heel koppig >.< ik ga woensdag/donderdag écht resetten, ik beloof het!

LB Squat (belt)
3x5x135 volume pr (vorige pr was 1x5x135)

Chin ups
8xbw+25
8xbw+25
6xbw+25

Beetje pompen op press, rom. deadlift en barbell curls
 
Woensdag 21-12

Benchpress
5x85
5x85
7x85 amrap
Toch maar een deload, hopen dat ik hierna kan doorstoten naar de 100+

Dips
5xbw+20
5xbw+20
20xbw
20xbw
Voelde met gewicht heel.pijnlijk aan mn schouders, waarschijnlijk weer even wennen. Ik ga waarschijnlijk weer wat vaker dippen als assistence voor mijn bench. Mocht de pijn blijven zoeken we iets anders.

Deadlift en chin ups komen morgen
 
Donderdag 22-12

Deadlift (belt)
5x190 PR madafakkaaa
5x165
5x165

Chin ups (dead hang)
3x5xbw+25

Beetje leg press, barbel curls en face pulls pompen
 
Netjes man, 5x190 op 82kg. Lange armen?
 
Netjes man, 5x190 op 82kg. Lange armen?
Behoorlijk lang ja, en een redelijke korte romp, perfecte bouw voor de deadlift, helaas verre van ideaal voor bench en squat maar dat komt vanzelf :)
 
Voor bench is dat idd niet ideaal, wat zijn je 1rep maxes?
 
Voor bench is dat idd niet ideaal, wat zijn je 1rep maxes?
tijdens een mock meet een paar weken terug had ik 95/140/205 op bench/squat/deadlift, nu was dat aan het einde van een agressieve cut dus het zal nu voor squat en deadlift zeker hoger liggen (ik gok 150/215). Mijn bench is echt mijn zwakke punt dus daar besteed ik nu veel aandacht aan, hopelijk in januari door naar de 100+
 
tijdens een mock meet een paar weken terug had ik 95/140/205 op bench/squat/deadlift, nu was dat aan het einde van een agressieve cut dus het zal nu voor squat en deadlift zeker hoger liggen (ik gok 150/215). Mijn bench is echt mijn zwakke punt dus daar besteed ik nu veel aandacht aan, hopelijk in januari door naar de 100+

Goed bezig man. Squats zijn zeker niet slecht maar met een ander postuur is dat zeker wel makkelijker. Ik ga deze volgen en kijken of ik me kan meten met je ondanks dat je wel al een behoorlijke tijd langer bezig bent. Deadlifts zal wel lastig worden :D.
Succes!
 
Goed bezig man. Squats zijn zeker niet slecht maar met een ander postuur is dat zeker wel makkelijker. Ik ga deze volgen en kijken of ik me kan meten met je ondanks dat je wel al een behoorlijke tijd langer bezig bent. Deadlifts zal wel lastig worden :D.
Succes!
ieder heeft zijn talent he ;) je zult snel genoeg weten waar die van jou ligt. Bij deadlifts is het vooral een kwestie van niet teveel denken en gewoon aan die bar janken, dat heeft bij mij altijd het meest geholpen :D
Ga je zelf ook een log bijhouden?
 
ieder heeft zijn talent he ;) je zult snel genoeg weten waar die van jou ligt. Bij deadlifts is het vooral een kwestie van niet teveel denken en gewoon aan die bar janken, dat heeft bij mij altijd het meest geholpen :D
Ga je zelf ook een log bijhouden?

Ja ik heb er sinds kort 1 gestart, Grenzlooz' log
Maart begonnen maar helaas van juni tot oktober buitenspel gestaan. Oktober het weer opgepakt.
 
Zaterdag 24-12

Studentenfeest > drie uurtjes slaap + kater > toch trainen #dedicated #mafketel

Press
5x63.5
3x63.5
5x60
5x60
maar ff niet te veel forceren vandaag

LB Squat (beltless)
3x10x100

Paused bench
3x5x70

Chin ups
8xbw+25
7xbw+25

Nu twee dagen optimaal herstellen ^^
 
Dinsdag 27-12

LB Squat
3x5x137.5 PR

Benchpress
3x5x87.5
Wilde niet echt vandaag. Ik denk dat ik bij deze ook afstap van Greyskull en over op wekelijke progressie met zwaar (3x5)/licht(2x5)/volume(3x10) op de verschillende dagen. Ik ben gewoon niet in staat om degelijk lineaire progressie te maken op deze lift :(

Chin ups
8xbw+25
7xbw+25
5xbw+25 (dead hang)
Hier misschien wat vaker vanuit dead hang doen, dan heb ik ook eens tuk meer ruimte voor progressie op dit gewicht en minder kans om te cheaten :D

Nog wat pompen op BB curls en Rom Deadlift



 
Donderdag 29-12 (Pull/Legs)
Gezien ik zaterdag en zondag niet kan trainen heb ik de fb maar even opgesplitst en wat meer volume gepakt om een gemiste fb dag te compenseren.

Deadlift (belt, licht)
3x5x170

Chin ups (dead hang)
3x5xbw+25

Leg press
20x160
15x180
15x180
15x180

Nog wat pompen op dumbell rows, BB curls, facepulls

Morgen bencpress en press, en wellicht lichte squats voor de vorm (mijn benen zijn vandaag niet zo zwaar getraind) ik heb deze week veel techniekwerk voor mijn bench gedaan en ik ben benieuwd naar het resultaat :D
 
Back
Naar boven