AndroidHealthClinic

ecto to eckt groo'

Bezoekers in dit topic

Maandag 16-1

Benchpress
3x5x93.5

Lb squat (belt)
5x145 PR
5x125
5x125
Ging soepeler dan vorige week :D

Chin ups
3x5xbw+25
Ga deze resetten, ik merk dat hoge intensiteit op al mijn oefeningen mij een beetje opbreekt, alles voelt continue gaar sinds een week.

Press
3x5x55


Nette PR op de Squat zeg. Dat gaat weer lekker!

Dat van de Chins herken ik wel. Als je hem als main oefening pakt, dan is het lekker om zwaar te gaan, maar na 3 of 4 oefeneningen op hoge intensiteit is het gewoon fijn om niet te gek te doen en wat hoger in reps te 'pompen'.
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Exact, ik merk dat zwaar deadliften en chinnen gewoon iets teveel van het goede is, op hogere reps ga ik hopelijk weer wat meer gains maken :)

De squat verbaast mij echt, ik dacht er over om na 145 te resetten, maar ik heb er nu best vertrouwen in dat 147 ook nog kan :D
 
Op mijn DL dag doe ik chins ook licht. Momenteel zelfs nog gewoon met BW :).

Nice man. Dat moet lukken volgende week! Kcals nog steeds steady 4K+ per dag?
 
Ja ik schommel wat tussen 4000 en 4100. Met mijn huidige activiteitsniveau is dat precies goed voor een lichte bulk :)

Ik ga denk ik terug naar bw+15 en dan weer opbouwen met 3x10 als punt om te verhogen
 
Maandag 16-1

Benchpress
3x5x93.5

Lb squat (belt)
5x145 PR
5x125
5x125
Ging soepeler dan vorige week :D

Chin ups
3x5xbw+25
Ga deze resetten, ik merk dat hoge intensiteit op al mijn oefeningen mij een beetje opbreekt, alles voelt continue gaar sinds een week.

Press
3x5x55


Nette bench! Die chin ups gewoon volhouden man, geef het wat tijd! Alles went!
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Wat doe je naast het trainen aan lichamelijk activiteit dan? En voeding op rustdagen gewoon gelijk aan trainingsdagen neem ik aan?
 
Op en neer fietsen naar de universiteit (pakweg een uur per dag), een keer per week boksen, een a twee keer 7 uurtjes horecawerk, verder niet zo veel, maar blijkbaar verbrand ik toch meer dan genoeg met die dingen :D
 
Op en neer fietsen naar de universiteit (pakweg een uur per dag), een keer per week boksen, een a twee keer 7 uurtjes horecawerk, verder niet zo veel, maar blijkbaar verbrand ik toch meer dan genoeg met die dingen :D

Dat is ook nog een behoorlijke activiteitsfactor toch! Ik beweeg nu echt max een half uur per dag naast het trainen en heb meer dan 4300 nodig :roflol:.
Straks weer studeren en dan dus ook wat meer fietsen. Nog meer eten dus..

Jij gaat trouwens ook behoorlijk vaak op stap, toch? Daar kan je ook behoorlijk wat mee verbranden heb ik het idee :P!
 
Dat is ook nog een behoorlijke activiteitsfactor toch! Ik beweeg nu echt max een half uur per dag naast het trainen en heb meer dan 4300 nodig :roflol:.
Straks weer studeren en dan dus ook wat meer fietsen. Nog meer eten dus..

Jij gaat trouwens ook behoorlijk vaak op stap, toch? Daar kan je ook behoorlijk wat mee verbranden heb ik het idee :P!
Haha ja dat is zeker ook een dingetje, hoewel ik dan ook vaak wat glazen frisdrank drink ter compensatie (een glas per uur oid). En ik ga niet vaker dan eens per week maar dan zijn het wel vaak technoclubs en festivals dus inderdaad aardig actief :D
 
Ik zit er aan te denken om tijdens dat soort omstandigheden gewoon chocomel te gaan drinken :o. Ez kcal en je krijgt het altijd wel weg, haha
 
Doe ik op mijn werk ook :D een litertje over de dag verspreid is toch al snel 700 kcal
 
Elke dag een liter chocomel mee naar de uni crew checking in :p Maakt het leven toch weer een stukje makkelijker..
 
860 kcals! :D Met dit weer ook wel lekker om het warm te drinken.
Met slagroom uiteraard. 1200 kcals! :D
 
Ah nu moet ik morgen ook warme choco gaan maken :o en ik heb al een bak ijs en twee chocoladestroopwafels op :D
 
Ah nu moet ik morgen ook warme choco gaan maken :o en ik heb al een bak ijs en twee chocoladestroopwafels op :D

Leef de bulk leef!! Ik zit momenteel nog maar op 2800 kcal.. Daar moet ook nodig wat aan gebeuren :o.
 
Leef de bulk leef!! Ik zit momenteel nog maar op 2800 kcal.. Daar moet ook nodig wat aan gebeuren :o.
Hoezo zo weinig? O.o straks ben je 60 kilo met jouw onderhoud!
 
Donderdag 19-1

Benchpress
3x10x80

Deadlift (belt)
3x5x170

Dips
10xbw+20
10xbw+20
11xbw+20

Wat pompen op bb curls

Over drie weken heb ik weer een mini powerlift wedstrijdje, ik ben heel benieuwd naar mijn krachtgains :D
Voorlopig denk ik dat ik open op 150/95/210 voor S/B/D (455 totaal). Ik hoop een 500 totaal te halen maar dat is denk ik nog net iets te hoog gegrepen :/ maar ach, hoog inzetten en wie weet :D
 
Lekkere training ja, mooi hoog in volume.

Succes met je wedstrijd! Moet wel lukken met je stats :thumb:. Lijkt mij ook wel vet om zoiets te doen (of bodybuild wedstrijd).
 
Lekkere training ja, mooi hoog in volume.

Succes met je wedstrijd! Moet wel lukken met je stats :thumb:. Lijkt mij ook wel vet om zoiets te doen (of bodybuild wedstrijd).
Het is super leuk :D iedereen is altijd heel chill en voor elkaar aan het juichen, als je een kans hebt om zoiets mee te pakken zeker doen, genoeg amateurwedstrijden door het land

Mijn openers ben ik wel zeker van :D ik ben vooral benieuwd naar mijn maximum totaal, als ik heel ambitieus ben zou ik misschien 170/105/225 kunnen proberen, dan heb ik een van mijn lange termijn doelen (500 totaal halen) gefixt :D alleen is deze keer misschien nog net iets te snel, we'll see
 
Back
Naar boven