Carrotpower
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 632
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben blij dat jij erin gelooft, ik krijg al een adrenaline kick bij het idee van die squatLijkt me wel leuk om een keertje te kijken
En lift jij echt 225 deadliftdat is voor een ecto toch super veel? Kom ik aan met mijn 50/80/100
.
Maar ik denk dat het je wel lukt, anders kan je nog wat Elliot kijken voor dat extra zetje![]()

maar ik denk dat 200 in de komende twee weken wel kan, alleen hopen dat ik op se wedstrijd niet al kapot ben van de squats
Ga je een powerlift wedstrijd doen?195maar ik denk dat 200 in de komende twee weken wel kan, alleen hopen dat ik op se wedstrijd niet al kapot ben van de squats
Mijn squatvorm is een tijdlang ook meer een soort goodmorning geweest en dat draagt ziek veel over naar de deadlift. Het is iets minder goed voor je rug dus ik ben blij dat ik het niet meer doe maar het hielp zeker haha
Dat kanaal ziet er wel tof uit, ik zal het morgen voor de training opzetten![]()
Yes, geen officiële maar een miniwedstrijdje bij ons in de gym. Voor mij is het voorlopig gewoon een excuus om te maxen maar er zitten ook wel wat mensen tussen die echte wedstrijden draaien. Heel motiverend om te zien en mee te draaien

Ahh oke, tof! Ik denk er zelf namelijk aan om misschien eens een beginnerswedstrijd te doen.Yes, geen officiële maar een miniwedstrijdje bij ons in de gym. Voor mij is het voorlopig gewoon een excuus om te maxen maar er zitten ook wel wat mensen tussen die echte wedstrijden draaien. Heel motiverend om te zien en mee te draaien![]()
Zou ik sowieso doen, de sfeer is op die wedstrijdjes bij ons enorm chill dus ik verwacht ook wel iets dergelijks op echte wedstrijden. Maakt niet uit hoe goed je bent, iedereen moedigt je aan als het een mooie strijd isAhh oke, tof! Ik denk er zelf namelijk aan om misschien eens een beginnerswedstrijd te doen.
een heel motiverende sfeer!Ik zag dat er in juni weer een officiele beginnerswedstrijd is van de KNKF.Zou ik sowieso doen, de sfeer is op die wedstrijdjes bij ons enorm chill dus ik verwacht ook wel iets dergelijks op echte wedstrijden. Maakt niet uit hoe goed je bent, iedereen moedigt je aan als het een mooie strijd iseen heel motiverende sfeer!
Heb je een al een wedstrijd op het oog?

Dus je hebt een 5RM met 190?! Dan lukt die 225 met gemak toch. Misschien zelfs wel 230kg.
Jou torso-arm is inderdaad super fijn voor deadlift. Korte ROM toch?
En je squat traint ook je onderrug en abs, dus waarschijnlijk dat je daarom meer kan deadliften.
Elliot Hulse (echte kanaal is Strenght Camp) is echt voor de motivatie. Maar qua advies is alan thrall de beste.
Haha snap ik ook, wat zijn je stats op dit moment? Jij traint al aardig lang geloof ik, dus dan zul je wel aardig kunnen plaatsten.Ik zag dat er in juni weer een officiele beginnerswedstrijd is van de KNKF.
Als ik mee ga doen wil ik wel winnen of iig hoog plaatsen![]()
Dat is zeker zo! Vandaar dat het heel optimistisch ingeschat isTheoretisch zou het kunnen! Helaas weet ik uit de praktijk dat je eerst ervaring moet opdoen met 210,215, 220 etc..
Ik doe 6x180kg en 1x210 (met grote inspanning en niet heel nette vorm..)
Toch ben ook ik wel benieuwd of hij de 220 nu al kan trekken!
205 heb ik al getrokken een maand of wat geleden, en 210 zou toen misschien ook gelukt zijn. Ik maak mij vooral zorgen om de bench, ik heb erg moeite met de bodem van mijn competition bench, dus komende weken nog even veel paused benchpress doen.
ik heb de tijdIk heb nooit echt specifiek powerlifting gericht getraind en doe ook nooit 1RM's. Mijn PR's gok ik ff op ongeveer 5x155 squat, 5x120 bench en 5x220 deadlift.Haha snap ik ook, wat zijn je stats op dit moment? Jij traint al aardig lang geloof ik, dus dan zul je wel aardig kunnen plaatsten.

Oh daar kun je zeker lekkere resultaten mee halen! Ik zou dan iig wat oefenen op gepauzeerd benchen, dat vond ik zelf erg onwennig om op te maxen. Ben benieuwd, ik ga je log volgen!Ik heb nooit echt specifiek powerlifting gericht getraind en doe ook nooit 1RM's. Mijn PR's gok ik ff op ongeveer 5x155 squat, 5x120 bench en 5x220 deadlift.
Met nog even oefenen en puur gefocused op 1RMs zou ik denk ik wel hoog kunnen scoren denk ik, maar wie weet![]()

iedere training een paused benchpress in een of andere vorm