Fitness Seller

ecto to eckt groo'

Ik zit ook in de 4k categorie. Ben met 3700kcal niet veel verder gekomen dan 60kg.

Het is vet dat je alle lekkere dingen kan eten, maar ik zou toch wel graag mer 3000kcal een bulk willen. Dit is beetje teveel van het goede.

Maar alles voor de gainz :lifter::lifter:

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit ook in de 4k categorie. Ben met 3700kcal niet veel verder gekomen dan 60kg.

Het is vet dat je alle lekkere dingen kan eten, maar ik zou toch wel graag mer 3000kcal een bulk willen. Dit is beetje teveel van het goede.

Maar alles voor de gainz :lifter::lifter:
Ellek voordeel heb zijn nadeel, zonder problemen junkfood kunnen vreten vind ik ook wel lekker :D 4000+ went wel snel

Zaterdag 4-2
Laatste zware squat training voor mockwedstrijdje a.s. donderdag. Maandag nog een keer 100 bench testen en dan rust :)

Press
4x67.5 PR
3x67.5
5x60

Lb squat (belt)
1x147.5 jawel, weer op de vanger geknald, ik zak volgens mijn gymbuddy veel dieper dan op andere gewichten dus gewoon mikken op parallel ipv er onder, gezien ik toch iets doorschiet zou dat moeten helpen
4x147.5 en hier het prachtige resultaat :D net geen pr maar wel erg lekker
10x120

Chin ups
8xbw+15
5xbw+15
5xbw+15

Paused bench
3x80
3x80

Close grip bench
10x70 iets te wijd gepakt
10x60 beter
8x60

Nice bezig man!

En met dat parallel klopt wel! Alan thrall had ook last dat hij te diep ging. Hij had daar ook een filmpje over gemaakt wat hij fout deed en wat beter moest.

En veel succes donderdag! Lekker knallen :flexbiceps:

• Like
Waarderingen: cnh
Nice bezig man!

En met dat parallel klopt wel! Alan thrall had ook last dat hij te diep ging. Hij had daar ook een filmpje over gemaakt wat hij fout deed en wat beter moest.

En veel succes donderdag! Lekker knallen :flexbiceps:
Ja ik moest ook direct aan dat filmpje denken :rolleyes:
Normaal squat ik zwaar altijd.met een spiegel en kan ik daarop reageren, dat heb nu niet gedaan dus vandaar dat het misschien fout ging.
Na de meet sowieso een lichte reset op squat dus ik vind het prima zo.

By the way, iemand die een goed intermediate benchprogramma kent? Ik wil mijn zwakke lift nu eens goed gaan aanpakken. Verder ga ik een squat programma volgen (Candito denk ik). Na die twee heb ik hopelijk een stel mooie allround lifts en kan ik gaan cutten voor de zomer :D

Maandag 6-2

Vandaag beetje opgebrand gevoel, lekker rustig gedaan, eigenlijk alleen mijn squat en bench openers getest. Ik ben er klaar voor :) nu twee dagen rusten en vreten

Bench
1x100 paused, mooie rep
2x97.5 1e paused, meer voelde ff niet verstandig
9x80

Squat (belt)
1x150 mooi

Chin ups
12xbw
10xbw paused
8xbw paused

Dat zijn zieke gewichten man! Laat die wedstrijd maar komen :1e:

Nou de meet zit er op, mijn ego ietwat gekrenkt, maar ik heb weer een goed idee waar ik sta en waar aan gewerkt moet worden.

Squat
150 pass
160 pass
165 fail

Bench
100 afgekeurd (kont kwam lichtjes los)
100 fail
100 fail
Lijk mij duidelijk waar aan gewerkt moet worden :o god***domme

Deadlift
210 pass
220 fail
220 fail

Moraal van het verhaal:
1) mijn max ligt aardig lager danvmijn 5RM doet vermoeden
2) ik ga volgende week maandag met smolov jr. bench beginnen, may the gains be with me

Desalniettemin wel blij met mijn squat progressie, nu kan ik twee lifts semi acceptabel in plaats van een :D

Laatst bewerkt:
zijn toch gewoon mooie nummertjes hoor, jammer van die bench maar je weet zelf ook wel dat je die op ieder moment van de dag gewoon kan drukken.
succes met smolov, the gains will be with you :D

• Like
Misschien was je een beetje nerveus voor die bench? Met Smolov ga je in ieder geval zoveel benchen dat het de volgende meet gewoon niet meer fout kan gaan :D.

Misschien was je een beetje nerveus voor die bench? Met Smolov ga je in ieder geval zoveel benchen dat het de volgende meet gewoon niet meer fout kan gaan :D.
Zou kunnen, maar ik moet die techniek vooral gewoon verbeteren, met smolov moet dat zeker lukken, ik ga ook maar flink extra vreten die weken want het ziet er ziek pittig uit :D sta nu al te popelen om maandag te beginnen

Meer kcals en meer benchen. Diz gonna be good! :D
arnold-chest.jpg

• Like
Jammer dat je niet gewonnen hebt!

Je squats en deadlifts zijn echt extreem goed man! Dit motiveert mij ook om nog harder te trainen :thumbs:.

Bench press is wel laag (alsnog is die super hoog hoor) ter vergelijking met je andere lifts. Zou dat komen doordat de borst te weinig getraind wordt bij powerlifting? (5x5 enz).

Jammer dat je niet gewonnen hebt!

Je squats en deadlifts zijn echt extreem goed man! Dit motiveert mij ook om nog harder te trainen :thumbs:.

Bench press is wel laag (alsnog is die super hoog hoor) ter vergelijking met je andere lifts. Zou dat komen doordat de borst te weinig getraind wordt bij powerlifting? (5x5 enz).
Thanks man, ik ben nog lang niet tevreden, maar dat ben je in deze sport nooit heb ik gemerkt :D
Mijn bench is vooral zo slecht omdat ik de techniek nog niet goed beheers en gewoon ffing lange armen heb waardoor mijn ROM enorm groot is. Verder heb ik mijn meeste massa wel in mijn rug en benen dus er moet gewoon goed gebulkt worden.

Bij powerliften train je je bench op zich even veel als de rest (zoals ik nu doe, per week 2x bench en squat, 1x deadlift en press), maar in de meeste beginnersprogramma's krijgt de bench idd wat minder aandacht dan de squat. Voor veel mensen is het alsnog meer dan genoeg, maar bij mij is het gewoon een zwakke plek, dus wat meer aandacht kan zeker geen kwaad.

Toch nette gewichten hoor! Chapeau!

En flink bulken lijkt me ook een goed idee. Heb zelf afgelopen drie weken ook een flinke dirty bulk gedaan (6000+ kcal; heb overigens wel een flink hoog onderhoud, maar nog steeds meer dan 1000 kcal overschot) en qua kracht ga je gwn echt ziek vooruit. f**k die sixpack ;)

Ik moet ook aan mijn chest werken. Zit nog maar op 50kg :(.

En blijf bulken! Jij kan makkelijk die wedstrijden winnen :thumbs:

Terug
Naar boven