Carrotpower
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 632
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ellek voordeel heb zijn nadeel, zonder problemen junkfood kunnen vreten vind ik ook wel lekkerIk zit ook in de 4k categorie. Ben met 3700kcal niet veel verder gekomen dan 60kg.
Het is vet dat je alle lekkere dingen kan eten, maar ik zou toch wel graag mer 3000kcal een bulk willen. Dit is beetje teveel van het goede.
Maar alles voor de gainz![]()
4000+ went wel snel
net geen pr maar wel erg lekkerJa ik moest ook direct aan dat filmpje denkenNice bezig man!
En met dat parallel klopt wel! Alan thrall had ook last dat hij te diep ging. Hij had daar ook een filmpje over gemaakt wat hij fout deed en wat beter moest.
En veel succes donderdag! Lekker knallen![]()

Ziet er heel dik uit! ik ga het uitproberenmisschien is dit wat voor je?
Bench More to Bench More | T Nation

nu twee dagen rusten en vreten
god***domme
Zou kunnen, maar ik moet die techniek vooral gewoon verbeteren, met smolov moet dat zeker lukken, ik ga ook maar flink extra vreten die weken want het ziet er ziek pittig uitMisschien was je een beetje nerveus voor die bench? Met Smolov ga je in ieder geval zoveel benchen dat het de volgende meet gewoon niet meer fout kan gaan.
sta nu al te popelen om maandag te beginnenThanks man, ik ben nog lang niet tevreden, maar dat ben je in deze sport nooit heb ik gemerktJammer dat je niet gewonnen hebt!
Je squats en deadlifts zijn echt extreem goed man! Dit motiveert mij ook om nog harder te trainen.
Bench press is wel laag (alsnog is die super hoog hoor) ter vergelijking met je andere lifts. Zou dat komen doordat de borst te weinig getraind wordt bij powerlifting? (5x5 enz).

4200 op normale dagen, 4700 op boksdagen