cnh
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.305
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere training man!
)Ik ga het eens proberen, ben nu erg fan van chocoladerijstwafelsLekkere training man!
Kan je niet een dag extra in de week naar sportschool gaan om chest helemaal kapot te trainen? Bij mij lackt bench press ook hoor
Ben bijna bij je gewichten cnh (ik weet dat je veel sterker bent, maar toch)
En nog een goeie tip : mozzarella van de Lidl is goedkoop, 300kcal, 23g eiwit en je hebt het in 2 happen opgegeten.
250 kcal in een minuutje weg 

(teveel vezels dan)
140 duurt nog wel een jaar of wat denk ikOeh dat is ook wel lekker. Ik merk wel dat ik nu minder vezels eet, ik alles super makkelijk naar binnen werk. Fck vezels(teveel vezels dan)
Niet squatten?!
Leukste oefening is squatten vindt ik, daarna deadlift en daarna bench.
Ik hoop dat je snel sterker wordt op de bench, en dat je de 140kg haalt![]()
met 120 ben ik zelfs allang blij in een jaarAls ik het goed begrijp moet je in dat programma enkel benchen? Dan verlies je toch veel op spiergroepen die hier niet door getraind worden?140 duurt nog wel een jaar of wat denk ikmet 120 ben ik zelfs allang blij in een jaar
Ik ga naast bench lichtjes volume squatten en romanian deadlift, tijdens smolov jr.moet je de rest echt op een laag pitje zetten ivm je herstel, het is echt een ton volume op je bench namelijk.
Daarna ga ik herevalueren hoe.mijn bench staat en misschien smolov squat doen als t bevallen is
Je doet de rest lichtjes om te onderhouden, en je bent wel aan het bulken dus verlies krijg je sowieso niet.Als ik het goed begrijp moet je in dat programma enkel benchen? Dan verlies je toch veel op spiergroepen die hier niet door getraind worden?

Ik kom nu al een halve kilo per week aan, nog meer en ik wordt vooral gewoon vetIk ben benieuwd. Misschien dat ik ook smolov ga doen.
Ik denk dat als je nu nog meer eet, je nog sterker wordt. Of heb ik dat fout nu

ging best makkelijk eigenlijk O.o
en van de 8 vakken sta ik 2 onvoldoendes (5,4 en 4,9) en 1 onvoldoende daarvan is biologie. nou...ik stond een 6.5 op mijn eindlijstLekker bezig cnh! Ik had die klik gisteren ook! Het is gewoon met je armen doorduwen
Helemaal off-topic :
Over 3 maanden heb ik mijn vwo examenen van de 8 vakken sta ik 2 onvoldoendes (5,4 en 4,9) en 1 onvoldoende daarvan is biologie.
Aangezien jij bmw heb gestudeerd, heb je alsjeblieft tips voor mij? Want ik wil heel graag slagen. Ik vindt bio echt moeilijk.
wat mij helpt bij biologie is alles te bekijken als een enorm complexe machine, alles werkt zoals het doet om een logische reden, als je specifieke onderwerpen/vragen hebt kun je mij wel een pm sturen, misschien kan ik dan het een en ander uitleggen.
daar krijg je karakter van, hetzelfde als in de gymHa. Ha.

nou...ik stond een 6.5 op mijn eindlijstwat mij helpt bij biologie is alles te bekijken als een enorm complexe machine, alles werkt zoals het doet om een logische reden, als je specifieke onderwerpen/vragen hebt kun je mij wel een pm sturen, misschien kan ik dan het een en ander uitleggen.
Verder hielp het mij altijd om niet alleen te stampen hoe iets werkte maar ook aan mijzelf uit te leggen wáárom iets zo werkte, dan kun je het veel beter onthouden omdat het een logisch verhaal is ipv losse feitjes.
En idd harder lerendaar krijg je karakter van, hetzelfde als in de gym

Juist daarom zou ik niet de samenvatting pakken, die is voor iets complex als biologie gewoon niet voldoende. De samenvatting geeft je een beeld van wat de hoofdzaken zijn, en daarna duik je de tekst in om wat meer diepte en details te krijgen over die hoofdzaken. Probeer echt te begrijpen wát en wáárom iets gebeurd, alles is compleet logisch uit te leggen in biologie.Ha. Ha.
Ik leer inderdaad alleen de samenvatting achter in het boek. Maar ook met andere vakken stamp ik alles.
Maar bij biologie heb je steeds van die meerkeuzevragen die veel op elkaar lijken. Het is maar net of je goed gokt.
Een 6,5 is fcking goed man! Ik wou dat ik dat had![]()
Ook een hele goede, ik ga zelf vaak wikipedia op.Wat mij vaak hielp, is het opzoeken van externe info over de onderwerpen die mij slecht lagen. Met andere woorden, beperk je niet tot dat schoolboekje, maar verbreed je horizon door zelf op onderzoek te gaan naar wetenschappelijke artikelen en praktische voorbeelden op internet. @Carrotpower

Ook een hele goede, ik ga zelf vaak wikipedia op.
En op de middelbare school hielpen de "waanzinnig om te weten" boeken ook erg om de basics te snappen, die shit was hilarisch en enorm interessant![]()
Yes dat zijn ze, ook enorm grappig om te lezen, ze waren er echt over ieder wetenschappelijk onderwerpWuuut. Die herinner ik mij ook nog vaag! Dat zijn van die werken waarin complexe dingen worden uitgelegd in Jip & Janneke taal toch?
Zeker in de middelbareschooltijd is het soms een mooie oplossing! Je moet het allemaal niet lastiger maken dat het al is ten slotte.

.