XXL Nutrition

ecto to eckt groo'

• Topic Starter Topic Starter
Goals voor dit voorjaar: minstens de 88 aantikken op een leuk vp, dan moeten die lifts wel volgen :D
Abs zie je toch nooit niet bij mij, kutgenen :o

Dat zal wel meevallen toch?

We zien wel als je helemaal droog en shredded bent. Dan komen die abs wel :thumb:

Wie weet op 88 en droog wel, maar met mijn huidige massa liggen ze teveel naar binnen om echt duidelijk te zijn, ik vind het ook niet heel erg, mijn glutes krijgen genoeg complimentjes van het schone geslacht :D

Vallen vrouwen op benen :eek:

Ik weet wat ik de volgende keer in de sportschool ga doen :yes:

Glutes vallen wel altijd goed in de smaak ;)

Vrouwen vallen doorgaans wel op een gespierde kont en brede schouders naar mijn ervaring

Dus press en deadlifts for life, mijn favoriete oefeningen :D

Lol, gespierde kont is wel fcked up.

Ik heb alsnog kippepootjes dus nog even doortrainen :D

Ik wil ook zon dikke vliegtuig rug.

Boeing formaat :rolleyes: (heb ik van itaesthetic, zijn ook bazen)

de eerste paar jaar ben je sowieso bezig met alles groot krijgen :P alles in verhouding is sowieso het mooist

Voor rug gewoon hard deadliften, rows en chin ups, mijn ex waardeerde het resultaat van al dat werk ook erg :D

En het belangrijkste: VRETEN voor het leven :choco::marvin:

Is dat Marvin:D:D

Yep, ter onderscheiding voor zijn legendarische vreetbuien. Een fantastische inspiratie voor ecto's van over! (maar doe zijn cut/bulk cycli maar niet na :roflol:)

Cnh is het zo dat als je je calorieën via drinken binnenkrijgt, je minder aankomt?

Vandaag heb ik inplaats van 8 broodjes, 1 pak chocomelk leeggedronken. Na die 8 broodjes ben ik meestal wel vol, maar nu ik chocomelk heb gehad, heb ik best nog veel honger.

nee dat maakt geen verschil, dat wat jij voelt komt doordat chocomel geen vezels bevat en vooral simpele koolhydraten die snel worden afgebroken en opgenomen, daardoor is het gewoonweg minder verzadigend dan brood, wat wel vezels en complexe koolhydraten bevat

Aha, dus daarom dat ik altijd zo vol ben (120g-130g vezels per dag).

Hoe weet jij zoveel :eek:. Studeer jij iets met voeding of sport?

Ik heb biomedische wetenschappen gestudeerd, daar komt het onderwerp voeding ook langs, maar vooral veel zelf lezen uit interesse :)

Het tweede topic gelinkt in mijn signatuur is echt een fantastische bron van makkelijk (en leuk) te lezen kennis over voeding en metabolisme, als je de tijd hebt zeker de moeite om te lezen

Leuk zo'n wedstrijd! Sterke squat man! Jaloers!
Ik zou ook wel eens mee willen doen, maar maak geen schijn van kans met mijn BW...

Leuk zo'n wedstrijd! Sterke squat man! Jaloers!
Ik zou ook wel eens mee willen doen, maar maak geen schijn van kans met mijn BW...
Ik maakte ook geen enkele kans hier hoor :o maar dat boeit mij ook niet erg veel, de ervaring is gewoon zo vet, iedereen die elkaar aanmoedigt, de positieve energie, respectvolle vibe, ik heb na gister gewoon ineens weer duizend keer extra motivatie om keihard te gaan liften :D als je de kans krijgt zou ik zeker zoiets meepakken, hoe sterk of slap je ook bent!

Overigens is hoog bw geloof ik niet zo enorm erg voor je wilks score als je ook aardig kunt liften, maar zo'n expert ben ik niet :P

Ik heb biomedische wetenschappen gestudeerd, daar komt het onderwerp voeding ook langs, maar vooral veel zelf lezen uit interesse :)

Het tweede topic gelinkt in mijn signatuur is echt een fantastische bron van makkelijk (en leuk) te lezen kennis over voeding en metabolisme, als je de tijd hebt zeker de moeite om te lezen

Nog een met muscle and the brains.

Biomedische wetenschap is echt moeilijk man, respect dat je dat studeerde! Ik kan het ook studeren, maar ga denk ik voor een makkelijke studie :).

Ik zal je 2e topic ook checken, is best handig voor mij denk ik.

En blijf lekker doortrainen he! Je gaat die wedstrijd wel eens winnen, 100% :)

En in de tussen tijd lekker genieten van hoe iedereen naar je mirred (mirrin¿) hoe jij als ecto zo t*ring sterk bent :D

• Like
Waarderingen: cnh
Zaterdag 11-2
Beetje herstel training voor we maandag hard aan het benchen gaan. Kracht moet nog ff terugkomen maar ik heb er vertrouwen in. Kater was wel erg naar :o

Paused bench (1sec)
5x80
5x80
5x80
4x80
5x75

Squat
5x5x110

Chin ups
12xbw
8xbw
6xbw

Weighted crunches
10x20
10x20
12x20

Hyperextentions
15x20
15x20
15x20

Nog een met muscle and the brains.

Biomedische wetenschap is echt moeilijk man, respect dat je dat studeerde! Ik kan het ook studeren, maar ga denk ik voor een makkelijke studie :).
Zo pittig is het ook weer niet hoor, ik had een 6.5 voor biologie op mijn middelbare school examen en ik vond het echt prima te doen :D wel redelijk wat neurdos op de studie, maar ook genoeg chille mensen (tenminste in Amsterdam, andere plekken weet ik niet :P). Als het je interessant lijkt zou ik het zeker wel doen, het belangrijkste bij eens studie kiezen is passie voor het onderwerp, dat gaat het leren vanzelf

Terug
Naar boven