cnh
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.305
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ThanksLeuk zo'n wedstrijd! Sterke squat man! Jaloers!
Ik zou ook wel eens mee willen doen, maar maak geen schijn van kans met mijn BW...

maar dat boeit mij ook niet erg veel, de ervaring is gewoon zo vet, iedereen die elkaar aanmoedigt, de positieve energie, respectvolle vibe, ik heb na gister gewoon ineens weer duizend keer extra motivatie om keihard te gaan liften
als je de kans krijgt zou ik zeker zoiets meepakken, hoe sterk of slap je ook bent!
Ik heb biomedische wetenschappen gestudeerd, daar komt het onderwerp voeding ook langs, maar vooral veel zelf lezen uit interesse
Het tweede topic gelinkt in mijn signatuur is echt een fantastische bron van makkelijk (en leuk) te lezen kennis over voeding en metabolisme, als je de tijd hebt zeker de moeite om te lezen
.

Nog een met muscle and the brains.
Biomedische wetenschap is echt moeilijk man, respect dat je dat studeerde! Ik kan het ook studeren, maar ga denk ik voor een makkelijke studie![]()

Zo pittig is het ook weer niet hoor, ik had een 6.5 voor biologie op mijn middelbare school examen en ik vond het echt prima te doenNog een met muscle and the brains.
Biomedische wetenschap is echt moeilijk man, respect dat je dat studeerde! Ik kan het ook studeren, maar ga denk ik voor een makkelijke studie.
wel redelijk wat neurdos op de studie, maar ook genoeg chille mensen (tenminste in Amsterdam, andere plekken weet ik niet
). Als het je interessant lijkt zou ik het zeker wel doen, het belangrijkste bij eens studie kiezen is passie voor het onderwerp, dat gaat het leren vanzelf