Fitness Seller

ecto to eckt groo'

Die squats gaan ook weer lekker hoor! Die dragon flags hebben een speciale reden of die heb je er gewoon in om abs te trainen?

• Like
Waarderingen: cnh
  • Topic Starter Topic Starter
Maandag 5-6

Squat belt
3x145
3x147.5
3x150

Deadlift beltless
8x150 op tempo

Jezus, lekkere getalletjes hoor.
Hoe lang train jij nou eigenlijk al in totaal? Wanneer ben je begonnen met krachttraining?

• Like
Jezus, lekkere getalletjes hoor.
Hoe lang train jij nou eigenlijk al in totaal? Wanneer ben je begonnen met krachttraining?
Ik ben begonnen met écht trainen rond vorig jaar februari, daarvoor was ik al een half jaartje vooral wat aan het aanklooien

Ik ben begonnen met écht trainen rond vorig jaar februari, daarvoor was ik al een half jaartje vooral wat aan het aanklooien

Eigenlijk zouden we iets moeten verzinnen zodat beginners die dedicated zijn meteen vanaf het begin al goed bezig gaan. In plaats van zoals de meesten van ons het eerste (half) jaar wat rondkloten :D.

Ow ik ben iets later begonnen, maar jouw gewichten zijn wel echt een stuk hoger haha.
Dacht dat je langer bezig was joh.

Eigenlijk zouden we iets moeten verzinnen zodat beginners die dedicated zijn meteen vanaf het begin al goed bezig gaan. In plaats van zoals de meesten van ons het eerste (half) jaar wat rondkloten :D.
Ik heb maar 1 maand aangeklooid , maar heb goede support gekregen @cnh . :D

Goede voorlichting :D
Maar dat aanklooien hoort er naar mijn idee een beetje bij, daarna merk je vanzelf dat het echt niet werkt. Dat zet de vooruitgang daarna alleen maar beter in perspectief

Dinsdag 6-7

Bench tng
10x3x90
Vorm was goed, geen schouder issues, ik moet de bar gewoon meer naar mijn navel houden tot het locken. Vrijdag/zaterdag de echte zware sessie, wel zin om eens gek te gaan!

Bb row
10x70
8x75
8x75
6x80

Close grip bench repout
15x60

Pull ups bw
12
12
10
8

Facepulls
3x20

Succes! Hoe programmeer je de assstance nu eigenlijk? Gewoon op gevoel?

• Like
De assistence oefeningen kies ik compleet op gevoel :P facepulls omdat ze heerlijk werken tegen mijn reardelt stijfheid, en skullcrushers en bb curls voor dikke dikke guns :D

Duidelijk!

De assistence oefeningen kies ik compleet op gevoel :P facepulls omdat ze heerlijk werken tegen mijn reardelt stijfheid, en skullcrushers en bb curls voor dikke dikke guns :D
Die doe ik ook :).
Hoe hoog ga je in het weekend benchen? 90kgx3x10 is al een prestatie opzich :p.

Die doe ik ook :).
Hoe hoog ga je in het weekend benchen? 90kgx3x10 is al een prestatie opzich :p.
Mijn programma schrijft 5-10 sets van 3x95-105 met een voorkeur voor minder sets en hoger gewicht. Ik ga denk ik mikken op 5 sets, beginnend op 95, en iedere set er 2.5 op zo ver dat lukt. Als ik 3x105 haal is mijn doel al bereikt, maar ik acht die kans niet zo groot :P

Hoeveel rust ben je van plan tussen de sets te nemen? Misschien een idee om net 1/2 minuten bovenop wat je nu van plan was te doen :D. Tenminste als je bij de laatste sets begint te komen.

Hoeveel rust ben je van plan tussen de sets te nemen? Misschien een idee om net 1/2 minuten bovenop wat je nu van plan was te doen :D. Tenminste als je bij de laatste sets begint te komen.
Dat sowieso, ik deed gisteren 2 minuten, dat was goed te doen, maar ik denk nu eerder 4 :P ik wil optimaal presteren en tijd maakt mij niet zo veel uit deze keer

Dat sowieso, ik deed gisteren 2 minuten, dat was goed te doen, maar ik denk nu eerder 4 :P ik wil optimaal presteren en tijd maakt mij niet zo veel uit deze keer

Ik vind dat voor voluit gaan nogal weinig rust, probeer eens 5 minuten rust te nemen bij de laatste paar sets. Als je normaal 2/4 minuten rust nam dan heb je met 5 minuten meer kans om die 105kg te gaan halen.

Ik merkte bij de squat zelfs wel verschil als ik 6 minuten wachtte in plaats van 5.

Ik vind dat voor voluit gaan nogal weinig rust, probeer eens 5 minuten rust te nemen bij de laatste paar sets. Als je normaal 2/4 minuten rust nam dan heb je met 5 minuten meer kans om die 105kg te gaan halen.

Ik merkte bij de squat zelfs wel verschil als ik 6 minuten wachtte in plaats van 5.
Ik heb op squats vroeger met rustperiodes van 10 gewerkt :D

Ik denk dat ikze gewoon steeds iets langer maak naarmate het gewicht omhoog gaat. Nu eerst even goed herstellen want ik ben behoorlijk kapot van boksen :o

Ik heb op squats vroeger met rustperiodes van 10 gewerkt :D

Ik denk dat ikze gewoon steeds iets langer maak naarmate het gewicht omhoog gaat. Nu eerst even goed herstellen want ik ben behoorlijk kapot van boksen :o

Zover heb ik het tot nu toe niet gedaan qua rustperiodes maar denk dat daar volgend jaar zeker wel verandering in zal zitten :D.
Goed idee!

Terug
Naar boven