Mudita
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was wel even puffen en zweten

Neuh, gewoon een poging om mijn sixpackje wat te verbeteren, ze voelen erg goedDie squats gaan ook weer lekker hoor! Die dragon flags hebben een speciale reden of die heb je er gewoon in om abs te trainen?

Ik ben begonnen met écht trainen rond vorig jaar februari, daarvoor was ik al een half jaartje vooral wat aan het aanklooienJezus, lekkere getalletjes hoor.
Hoe lang train jij nou eigenlijk al in totaal? Wanneer ben je begonnen met krachttraining?
Ik ben begonnen met écht trainen rond vorig jaar februari, daarvoor was ik al een half jaartje vooral wat aan het aanklooien
.Ik ben begonnen met écht trainen rond vorig jaar februari, daarvoor was ik al een half jaartje vooral wat aan het aanklooien
Ik heb maar 1 maand aangeklooid , maar heb goede support gekregen @cnh .Eigenlijk zouden we iets moeten verzinnen zodat beginners die dedicated zijn meteen vanaf het begin al goed bezig gaan. In plaats van zoals de meesten van ons het eerste (half) jaar wat rondkloten.

Goede voorlichtingEigenlijk zouden we iets moeten verzinnen zodat beginners die dedicated zijn meteen vanaf het begin al goed bezig gaan. In plaats van zoals de meesten van ons het eerste (half) jaar wat rondkloten.
netjes hoor
Die doe ik ookDe assistence oefeningen kies ik compleet op gevoelfacepulls omdat ze heerlijk werken tegen mijn reardelt stijfheid, en skullcrushers en bb curls voor dikke dikke guns
![]()
.
.Mijn programma schrijft 5-10 sets van 3x95-105 met een voorkeur voor minder sets en hoger gewicht. Ik ga denk ik mikken op 5 sets, beginnend op 95, en iedere set er 2.5 op zo ver dat lukt. Als ik 3x105 haal is mijn doel al bereikt, maar ik acht die kans niet zo grootDie doe ik ook.
Hoe hoog ga je in het weekend benchen? 90kgx3x10 is al een prestatie opzich.

Dat sowieso, ik deed gisteren 2 minuten, dat was goed te doen, maar ik denk nu eerder 4Hoeveel rust ben je van plan tussen de sets te nemen? Misschien een idee om net 1/2 minuten bovenop wat je nu van plan was te doen. Tenminste als je bij de laatste sets begint te komen.
ik wil optimaal presteren en tijd maakt mij niet zo veel uit deze keerDat sowieso, ik deed gisteren 2 minuten, dat was goed te doen, maar ik denk nu eerder 4ik wil optimaal presteren en tijd maakt mij niet zo veel uit deze keer
Ik heb op squats vroeger met rustperiodes van 10 gewerktIk vind dat voor voluit gaan nogal weinig rust, probeer eens 5 minuten rust te nemen bij de laatste paar sets. Als je normaal 2/4 minuten rust nam dan heb je met 5 minuten meer kans om die 105kg te gaan halen.
Ik merkte bij de squat zelfs wel verschil als ik 6 minuten wachtte in plaats van 5.

Ik heb op squats vroeger met rustperiodes van 10 gewerkt
Ik denk dat ikze gewoon steeds iets langer maak naarmate het gewicht omhoog gaat. Nu eerst even goed herstellen want ik ben behoorlijk kapot van boksen![]()
.