Mijn PUA skillz vallen wat tegen hoor, het was meer mevrouw die het werk deed"ja we zitten dicht bij jouw huis toch? Zullen we daar nog even een drankje doen?"
Haha dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Veel plezier de komende tijd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn PUA skillz vallen wat tegen hoor, het was meer mevrouw die het werk deed"ja we zitten dicht bij jouw huis toch? Zullen we daar nog even een drankje doen?"

Komt goedHaha dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Veel plezier de komende tijd![]()
Volgende week donderdag 1-2x100 op de planning
als twee reps lukt ben ik zeker vooruit gegaan! Over twee weken gaan we weer max testen op de grote drie 
Volgende week donderdag 1-2x100 op de planningals twee reps lukt ben ik zeker vooruit gegaan! Over twee weken gaan we weer max testen op de grote drie
![]()
.Thanks, ik merk dat ik wel met babystapjes vooruit ga dus we gaan gewoon blijven grindenSucces man, ben benieuwd hoe het volgende week zal gaan.

eerst nog wel een feestje/festival toch zeker?

inderdaad jaeerst nog wel een feestje/festival toch zeker?
er komen swz mooie getalletjes uit denk ik
en daarna drie dagen herstellen en dan vol goede moed er in!
)Exact, vandaar dat ik een tijdje door ga met de dumbell varianten van rowsYesyooooo! Bench gains hoor.
Grappig van je rug. ik ervaar juist massaverschil, maar relatief weinig krachtsverschil!. Enfin, dat kan je vrij makkelijk fixen in principe.