MuscleMeat

ecto to eckt groo'

Bezoekers in dit topic

Mijn PUA skillz vallen wat tegen hoor, het was meer mevrouw die het werk deed :D "ja we zitten dicht bij jouw huis toch? Zullen we daar nog even een drankje doen?"

Haha dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Veel plezier de komende tijd ;)
 
Haha dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Veel plezier de komende tijd ;)
Komt goed :D
Nu een avondje werken na een stevige powernap, actief herstel voor de gains!
 
Donderdag 6-7

Squats belt
5x152.5
That's it :)

Rom deadlift
8x140

Leg press
3x12

Corewerk
 
Lekker hoor! :thumb:
 
Vrijdag 7-7

Bench
5x92.5
5x92.5
6x92.5

Db row
3x6x35

Press
3x6x60

Pullups bw+15
3x6
 
Begint de bench al wat vooruit te gaan :D?
 
Begint de bench al wat vooruit te gaan :D?
Volgende week donderdag 1-2x100 op de planning :D als twee reps lukt ben ik zeker vooruit gegaan! Over twee weken gaan we weer max testen op de grote drie :bang:
 
Volgende week donderdag 1-2x100 op de planning :D als twee reps lukt ben ik zeker vooruit gegaan! Over twee weken gaan we weer max testen op de grote drie :bang:

Succes man, ben benieuwd hoe het volgende week zal gaan :).
 
Succes man, ben benieuwd hoe het volgende week zal gaan :).
Thanks, ik merk dat ik wel met babystapjes vooruit ga dus we gaan gewoon blijven grinden :headbang:
 
Zondag 9-7

Jaja een dag te vroeg, maar ga donderdagavond een weekend weg en wil wel een rustdag tussen mijn trainingen komende week.

Squat belt
3x152.5
3x155
3x157.5

Rom. Deadlift
6x150
6x150

Legpress
3x12

Core werk
 
Maandag 10-7

Bench
3x87.5
3x90
3x95

Db row
10x28
10x28
8x30
6x35

Press
12x40
12x45
10x50
8x52.5

Pull ups
12xbw
12xbw
10xbw+5
8xbw+10
 
Bevalt het jou nou goed om progressieve sets te gebruiken t.o.v. traditionele straight sets?
Ik zie het steeds meer voorbij komen.
 
Ik vind het niet veel beter of slechter dan straight sets. Ik doe het in dit geval slechts omdat mijn programma het voorschrijft :P

Op zich vind ik het niet vervelend om zo te trainen maar ik vraag mij af of het "beter" is dan straight.
 
Woensdag 12-7

Squats belt
3x157.5
1x165
Zwaaaar, volgende week is het maxen geblazen, mijn vorm was wat slordig bij de 165 waardoor een tweede rep er niet in zat. Hier bij de max repout goed op letten!

Deadlift belt
3x182.5
2x190

Leg press
3x12
 
Flinke gewichten al! Ben benieuwd wat je volgende week gaat tillen :)
 
volgende week is het maxen geblazen,
eerst nog wel een feestje/festival toch zeker? :D
er komen swz mooie getalletjes uit denk ik
 
eerst nog wel een feestje/festival toch zeker? :D
er komen swz mooie getalletjes uit denk ik
inderdaad ja :P en daarna drie dagen herstellen en dan vol goede moed er in!
 
Donderdag 13-7

Bench
3x92.5
3x95
2x100 (3e zat er 100% in maar mocht maar tot 2 van het schema :D)

Db rows
12x28
12x28
10x30
8x35
Rechts is dit echt veel zwaarder, ik weet niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken :/ wellicht komt het doordat deadlift een tijdje bijna mijn enige rugwerk was, en daar pak ik mixed grip. Gek genoeg is er geen duidelijk massaverschil voor zover ik kan zien.

Press
12x40
12x45
10x50
8x52.5

Pull ups
12xbw
12xbw
10xbw+5
8xbw+5

Rear delt flyes
3x10

Wat arm werk
 
Yesyooooo! Bench gains hoor :D.
Grappig van je rug. ik ervaar juist massaverschil, maar relatief weinig krachtsverschil! :P. Enfin, dat kan je vrij makkelijk fixen in principe.
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Yesyooooo! Bench gains hoor :D.
Grappig van je rug. ik ervaar juist massaverschil, maar relatief weinig krachtsverschil! :P. Enfin, dat kan je vrij makkelijk fixen in principe.
Exact, vandaar dat ik een tijdje door ga met de dumbell varianten van rows
 
Back
Naar boven